2022-04-21, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ekotomten
Hur kommer det sig att du upplever att detta är din uppgift? Du är själv en dömd brottsling, innehavet större mängder vapen. I vilket syfte? Skydda barn?

Din berättelse är otroligt osannolik och du presenterar inga bevis för din berättelse. En rimlig reaktion vore antingen att innan mötet kontakta polis eller vittne som faktiskt kan styrka din berättelse i efterhand. Vi vet båda att din berättelse är en efterhandskonstruktion och det är ytterst tveksamt att någon går på detta. Sök hjälp istället för att inta försvarsställning.

så bara för att jag är dömd för ett brott så kan jag inte hata pedofiler?

jag hade även personer som jag sa till i förväg innan jag åkte ner om vad jag skulle göra.
Citera
2022-04-21, 00:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Chenoa
tja, jag vill väll först och främst få till en dialog, jag gillar Dumpens arbete och vill inte dra dem i rätten om det inte behövs, i detta fallet ska det ju vara onödigt, de framställde sig som förövare och jag gjorde allt som krävdes för att verifiera om det fanns ett barn som for illa, eller om det bara var en sjuk jävels fantasier.

Men du har en skyldighet mot dig själv med. Man kan sympatisera med dumpens syfte och ändå ställa dem till svars för vad de faktiskt gör fel!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johan51
Du är nu uthängd med namn och bild som sexförbrytare.

Är det så att du fiskade själv med syfte att undersöka om barn for illa, så tycker jag du ska polisanmäla dumpen för förtal/ärekränkning.

Dumpen har inte rätt att agera polis/åklagare/domare i ett.

Anmäl dem, stå på dig!

Första steget i att slå ut Dumpen. Det här är svaret på att Putte leker rättshaverist utan tillstånd. Det är något jävligt skumt med detta
Citera
Medlem
Pleurodess avatar
Äh detta är något trolleri tror inte på detta.
Citera
2022-04-21, 00:02
Medlem
Ålens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beckisbarnet
Varför skulle han dyka upp här först strax efter att gäddan hängts ut?

Varför inte? Han har nog varit rätt upptagen med att övertyga Dumpen om sin oskuld och försökt in i det sista att de inte ska publicera.
Citera
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ålen
”Ärligt talat, nej det trodde jag inte.” Är hans eget svar på frågan. Händer ofta att folk inte fattar att visa saker och ting är för bra för att vara sant.

Om man vet om Dumpen och ändå sitter och chattar med pedofilmammor på KiK, hehe.. Lite korkad kanske?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Exakt. Hen är en bluff. Vill se ordentliga bevis.

Jag med! Chenoa måste posta en bild på sin kuk där han skrivit "Hej Flashback" på kukskaftet med en tuschpenna. Annars tror vi inte på honom. Eller hur!?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pleurodes
Har du alltså försökt kontakta ansvarig utgivare men det är ingen som svarar är det korrekt?

jag fick ett telefonnummer som jag ringde, ingen svarade.
<de fick även mitt nummer, men ingen ringde...
Citera
2022-04-21, 00:03
Avslutad
Det finns inte en chans i världen att Dumpen inte fälls för förtal/ärekränkning om du anmäler dem. Gör det! Farligt med internetdomstolar
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johan51
Du har ingen aning om det är en efterhandskonstruktion eller inte. Du vet inte det. Så slå inte fast din åsikt som fakta.
Kan vara vad som av de två alternativen

Jo, det vet jag visst. Mannens beteende är tillräckligt avslöjande för att det ska kunna fastslås som fakta. Eftersom mannen inte kan presentera ett enda bevis på att syftet var att fiska är det irrelevant.

Samtliga gäddor använder sig av liknande taktiker.
Citera
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ålen
Varför inte? Han har nog varit rätt upptagen med att övertyga Dumpen om sin oskuld och försökt in i det sista att de inte ska publicera.

Då kunde han ju förvarna här i tråden INNAN videon lades ut kan man tycka. Han har ju varit medlem sedan 2019.
Citera
2022-04-21, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoeBidenLuktarBajs
Jag med! Chenoa måste posta en bild på sin kuk där han skrivit "Hej Flashback" på kukskaftet med en tuschpenna. Annars tror vi inte på honom. Eller hur!?

Hade tänkt mig annat bevis men du kanske kan verifiera kukbilden?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in