Citat:
Ursprungligen postat av
abbe446
Tack. Kass intervjuare dock.
Citat:
Ursprungligen postat av
katw
Ja. Han verkar inte ha sett mycket längdskidor i sitt liv.
Visst var det Go´natt, fast vi får ha överseende med det.
Intressant att så många goda bakverk har varit nära eller i soptunnan på avdelningen "perfektionist".