2022-04-20, 23:12
Medlem
LightFandangos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pleurodes
Gissar att Vulkan gäddan är ute nu.
Jag tolkar det nog också så även om det väl ändå känns som ett litet anti-klimax i så fall? Sen beror det kanske på åldern på och relation till den familjemedlem han påstår sig ha sex med.

Om personen ifråga var myndig vid tillfället lär det väl mest vara pinsamt.
Citera
2022-04-20, 23:13
Medlem
Pleurodess avatar
Sara du måste börja träna så du orkar prata och gå samtidigt.
Citera
2022-04-20, 23:13
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ronnie.ONeal
Fan vad fula de är i den senaste uthängningen av ex-militären (som för övrigt verkar vara en riktigt osympatisk person men det förändrar inget i sammanhanget). I chatten skriver fiskaren, om det rentav är Sara själv, ordagrant: "Jag är sexuell med mitt barn. Vilket är straffbart. Så innan jag väljer att dela med mig av mitt så är det viktigt att jag vet att du är ärlig". Ja, själva är ni inte så noga med den här "ärligheten" som ni kräver av de så kallade gäddorna.

"Hals och anal är jag svag för", "Spontant hårt knull och så känner vi av varandra", "Det blir hett".

Ibland undrar man om inte de här fiskarna njuter av att skriva snusk själva, det vore ju märkligt om de skulle ha svårt för det åtminstone. Att sedan kombinera snuskskrivande med att intala sig själv att man gör en insats för "Sveriges barn" är väl inte helt fel antar jag.

Visst är det så. Dumpen lever ut sina egna pedofil-lustar och mobborgier (under täckmantel att de är upphöjt goda). Folk går på det utan att tänka två varv och swishar gladeligen.
Senast redigerad av skoputs 2022-04-20 kl. 23:17.
Citera
2022-04-20, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chenoa
Hej!
Detta skrev jag i kommentaren på Dumpen, men tveksamt att de kommer att publicera det där.

Det är jag som nämns i artikeln:
en kvinna utgav sig för att vara en förövare, som genomförde övergrepp mot sitt barn. Med detta i åtanke så valde jag att driva på i syfte att få klarhet i om detta rörde sig om vilda fantasier eller om det faktiskt fanns en barn som for illa. Då jag tidigare stött på personer på nätet som har påstått dylika saker, men sedan har dragit sig undan när man har påpekat hur sjuka de är så valde jag att skriva det som krävdes för att få till ett möte med personen för att avgöra hur man skulle gå vidare (vård eller poliskontakt). Det är beklagligt att jag råkar i kläm när jag använder exakt samma metoder som används av medarbetarna här på Dumpen för att komma nära en potentiell förövare. Jag förklarade detta för medarbetarna, men de var inte intresserade av att lösa frågan. De gav mig ett nummer att ringa där de inte svarade, de bad om mitt nummer men de hörde aldrig av sig. Dumpen gör ett bra arbete men de har inte monopol på att jaga pedofiler, vi är flera som gör vad vi kan. Alternativet i detta fall hade varit att släppa saken och riskera att ett barn blev fortsatt utsatt för övergrepp, något som jag inte kunde riskera. I videon så sprang jag då jag hade ställt in mig på en annan situation och blev ställd och överrumplad, och det kändes inte som ett läge för dialog med 2 kameror i ansiktet.

Jag svarar gärna på era frågor.

Hvor er din dokumentasjon?
Citera
2022-04-20, 23:14
Medlem
Halte Haralds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LightFandango
Ingen har nämnt det, men var det detta som var "vulkanutbrottet"? (Lite tidigare än planerat.)

- Kriminell som tidigare förekommit på löpsedlar.
- Han erkänner eventuellt övergrepp i chatten. (Beroende på vad maskad text och bild skildrar.)

Hur länge har det pratats om "vulkanutbrottet?" Klippet ser tämligen nyinspelat ut, Putte springer runt i t-shirt och solen skiner så tänker att detta var väldigt nytt. Känns ej som dom hade flaggat för vulkanutbrottet långt innan gäddan nappat.
Citera
2022-04-20, 23:16
Medlem
Citat:
Hej!
Detta skrev jag i kommentaren på Dumpen, men tveksamt att de kommer att publicera det där.

en kvinna utgav sig för att vara en förövare, som genomförde övergrepp mot sitt barn. Med detta i åtanke så valde jag att driva på i syfte att få klarhet i om detta rörde sig om vilda fantasier eller om det faktiskt fanns en barn som for illa. Då jag tidigare stött på personer på nätet som har påstått dylika saker, men sedan har dragit sig undan när man har påpekat hur sjuka de är så valde jag att skriva det som krävdes för att få till ett möte med personen för att avgöra hur man skulle gå vidare (vård eller poliskontakt). Det är beklagligt att jag råkar i kläm när jag använder exakt samma metoder som används av medarbetarna här på Dumpen för att komma nära en potentiell förövare. Jag förklarade detta för medarbetarna, men de var inte intresserade av att lösa frågan. De gav mig ett nummer att ringa där de inte svarade, de bad om mitt nummer men de hörde aldrig av sig. Dumpen gör ett bra arbete men de har inte monopol på att jaga pedofiler, vi är flera som gör vad vi kan. Alternativet i detta fall hade varit att släppa saken och riskera att ett barn blev fortsatt utsatt för övergrepp, något som jag inte kunde riskera. I videon så sprang jag då jag hade ställt in mig på en annan situation och blev ställd och överrumplad, och det kändes inte som ett läge för dialog med 2 kameror i ansiktet.

Hur kommer det sig att du skickade bilder på din erigerade penis och filmer på när du onanerar när det inte efterfrågats?
Citera
2022-04-20, 23:18
Medlem
Pleurodess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LightFandango
Jag tolkar det nog också så även om det väl ändå känns som ett litet anti-klimax i så fall? Sen beror det kanske på åldern på och relation till den familjemedlem han påstår sig ha sex med.

Om personen ifråga var myndig vid tillfället lär det väl mest vara pinsamt.

Personligen hade jag hellre sett Lennart få ett återfall😉
Citera
2022-04-20, 23:18
Medlem
LightFandangos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halte Harald
Hur länge har det pratats om "vulkanutbrottet?" Klippet ser tämligen nyinspelat ut, Putte springer runt i t-shirt och solen skiner så tänker att detta var väldigt nytt. Känns ej som dom hade flaggat för vulkanutbrottet långt innan gäddan nappat.
Tja, i podden sägs ju "om vi lyckas få till en konfrontation"? Jag gissar att man hade identitet redan innan och hade publicerat oavsett konfrontationens kvalité eller frånvaro.

Men jag vet inte. Baserar det mest på Saras kommentar i podden "Detta kommer nog media att skriva om" och att de sen länkar till Expressens artikel om samma person.
Citera
2022-04-20, 23:19
Medlem
det har klippts och klistrats en del i chatten, samt återigen jag skrev vad jag behövde för att få förtroendet från någon som jag misstänkte KANSKE förgrep sig på ett barn, Dumpen skickar med nakenbilder och gjorde det i detta fallet. Det viktiga var att rädda ett potentiellt barn, då får man göra allt man kan.
Citera
2022-04-20, 23:20
Medlem
Pleurodess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ekotomten
Hur kommer det sig att du skickade bilder på din erigerade penis och filmer på när du onanerar när det inte efterfrågats?

Undrar jag med.
Citera
2022-04-20, 23:20
Medlem
Julie.Londons avatar
Citat:
Hej!

Sättet du duckar med huvudet och försöker att dölja ditt ansikte samt hur din springer iväg får din trovärdighet att sjunka till noll... Om du hade stannat på plats och förklarat situationen och möjligtvis kommit med något slags bevis så är jag övertygad om att Dumpen inte hade publicerat detta och missförståndet uppdagats... Varför har du ens sökt dig till en incestgrupp från första början...? Ditt försök att spela oskyldig låter endast som en dålig ursäkt och förhoppning om att kunna rentvå ditt namn... En tidigare dom och fängelsestraff talar verkligen inte till din fördel.

Usch, är tacksam för att mina barn hunnit bli stora nog för att undvika att bli groomade av pedofiler...
Citera
2022-04-20, 23:22
Avslutad
Citat:
Hej!

Om det är det så läste jag dina grisiga sista kommentarer i chatten med dumpen. Sök hjälp för dina maskulinetsproblem och våga stå för den du är. Jävla hycklare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in