2022-04-20, 21:52
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTrisstess
Hahaha.....stämmer.
Efter sprayen har barnen varit sjuka med både öroninflammation, magsjuka å hosta...
Verkar vara en bra spray det där. men Linn är inte motbevisad i alla fall.
Citera
2022-04-20, 21:54
Medlem
Haha! Senaste vloggen var faktiskt ganska rolig Det märks hur olika Linn och Simon är. Han är enkel och verkar rött jordnära. Spännande att se om relationen håller. Kanske är det hon som tröttnar först?
Citera
2022-04-20, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Annso1970
Ok jag tyckte det lät konstigt

Håller med dig
Citera
2022-04-20, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tiingelinn
Håller med dig

Omsjukna verkar inte vara ett riktigt ord (håller med om att det låter konstigt). Inga träffar på Google på ordet.
Däremot kan man ju använde ordet återinsjukna
Citera
2022-04-20, 22:36
Avslutad
Samtliga unga mammor verkar ha en sak gemensamt (jag har dock endast tittat på trailern) ; De är uppmärksamhetskåta, dvs. vuxna fjortisar som deltar för att de befinner sig på botten eller vill göra reklam för (klistra in mediaplatform). Är mitt intryck felaktigt?
Citera
2022-04-20, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ullek
För en vecka sedan lägger Linn upp i bf april att slemproppen gått, att hon är öppen 1,5-2 cm och att barnmorskan sagt att bebis troligen kommer inom en vecka. MEN hon ”känner verkligen ingenting”.
Samma period påstår hon på instagram att hon haft sjuka sammandragningar och varit in på förlossningen med värkar som syns på ctg.

Ljuga är hon bra på. Misstänker att det är på instagram hon ljugit och inte i bf april

Så kommer lögnerna återigen. I dagens video påstår linn att hon varit in på förlossningen för att hennes slempropp gått ocj bebisen ligger i säte. Stämmer uppenbarligen inte då detta var den extrakontroll hon fick pga sf-mått, hade alltså inget med slemproppen att göra.

I videon påstår Linn att bm sagt att hon är öppen och att hon kan känna bebisen och tror att den kommer komma inom en vecka. Linn vet dock inte hur mycket öppen hon är eftersom bm inte sade det. Men i bf april vet hon minsann att hon är öppen 1,5-2 cm…
Citera
2022-04-21, 00:27
Medlem
Varför fortsätter hon ljuga en massa om hon nu hänger här och läser vad som skrivs om henne? 🤔 hon borde väl ha lärt sig att sanningen kommer fram?
Citera
2022-04-21, 07:52
Medlem
Så onaturlig och stel Linn är.. i videon med reklam för smartphotose när hon låter konfetti regna ner. Skutta lite i 2 sek sen direkt titta ner i marken och posera med armen bakom ryggen.
Citera
2022-04-21, 08:17
Medlem
Hur tänker man när man lägger upp en närbild på sitt sjuka, svettiga barn? Fattar inte vad hon vill uppnå med detta. Ett så vidrigt beteende att exploatera ett oskyldigt barn så! HUR kan den stackars ungens pappa inte reagera?!
Hennes instagram konto är ju som en inbjudan till pedofiler, hur tänker människan?
Snacka om riskbeteende och att utsätta sina barn för fara, och allt detta bara för att tjäna pengar!
Socialen behöver gripa in och det nu!
Skall de vänta tills hon får barn sju och åtta med pappa nummer sju och åtta eller? För det lär hända.
Tycker på ett sätt synd om Simon för hon är verkligen inte snäll mot honom, men samtidigt får han skylla sig själv med det riskbeteendet så tidigt in i en relation som resulterat i det här barnet. Jag säger bara stackars stackars stackars barn.
Hon kan säkert bli en bra mamma till slut, men någon måste styra upp hennes beteende då, det här är inte hållbart.
Citera
2022-04-21, 11:06
Medlem
Snart kommer hon klämma ut bebisen, då är stora frågan vad ungen kommer heta. Linn kommer säkert göra likadant som på hennes gender reveal, försöka trigga upp sitt följarantal dvs "kommer jag upp i 85t följare avslöjar jag namnet"....
Citera
2022-04-21, 12:46
Medlem
Hon måste verkligen poängtera att det är hon som har betalat för bilbarnstolen. Det var inte billigt för mig..
Citera
2022-04-21, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arline
Hon måste verkligen poängtera att det är hon som har betalat för bilbarnstolen. Det var inte billigt för mig..

Hon hade ju också kunnat strunta i att sälja juvelias babyskydd på loppisen för typ tre månader sedan.
Babyskyddet verkar helt klart handla om att hon bara vill ha ett nytt helt enkelt (och då kan man ju också tycka att det är rimligt att bara hon står för den kostnaden).
Men ja. Hon var tydligen tvungen att poängtera att det var hon som betalat.
Hon har troligen gett 4700 kronor för det men måste handla om utförandet. För cybex samma modell i bara enkel färg är billigare (plus troligen ett par tusen till för isofixbasen).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in