2022-04-19, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ittno
Kanskje i rullestol eller to trebein. Jeg kjøper’n ikke.

TH kanskje var på et annet sted da.
Citera
2022-04-19, 22:24
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Braskamin58
Ok, det tar ikke 6 minutter i hvert tilfelle å søke gjennom to stuer og kjøkken. Kan ta maks 1,5 min tror jeg.

Det var liksom hele poenget, det tar ikke så mye som 6 minutter å gjennomsøke første etasje, ikke engang hele huset.

Det er litt vanskelig å forstå deg, jeg bare sier det.
Citera
2022-04-19, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niffy
Det var liksom hele poenget, det tar ikke så mye som 6 minutter å gjennomsøke første etasje, ikke engang hele huset.

Det er litt vanskelig å forstå deg, jeg bare sier det.

På vilket sätt är det svårt att förstå mig? Kan du förklara det? Du kanske kan använda ett översättningsprogram så förstår du kanske bättre.
Citera
2022-04-19, 23:07
Medlem
Enneagrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niffy
Ja, det var viktig å ha et "uavhengig" vitne.

Som i ettertid har uttalt noe sånt som "slepesporene var umulig å ikke legge merke til".

Staget og iscenesatt.

Jeg tror politiet har klart for seg hva og hvordan ting har skjedd. Men ulykksalig nok mangler de beviset som kan få denne saken oppklart - og den/de skyldige dømt.
Citera
2022-04-20, 00:11
Medlem
Her er utsagnet til «familiemedlemmet». Er sitert enkelte andre steder også.

«Nettavisen har lenge vært kjent med at et familiemedlem har forklart for politiet at det er «vanskelig ikke å legge merke til» både slepespor og stolen i gangen. Dette har gjort politiet ekstra mistenksom mot Tom Hagen.«

https://www.nettavisen.no/nyheter/to-ar-siden-forsvinningen-dette-er-bevisene-politiet-mener-a-ha-mot-tom-hagen/s/12-95-3424038349
Citera
2022-04-20, 00:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Enneagram
Jeg tror politiet har klart for seg hva og hvordan ting har skjedd. Men ulykksalig nok mangler de beviset som kan få denne saken oppklart - og den/de skyldige dømt.
Jeg tror at Osen/Slengesol-saken og denne saken etterforskes samtidig. Altså samme gjerningspersoner.

Som du sier, politiet mangler bevis. Ingen i Osen/Slengesol-saken er dømt for kidnapping ennå.
Foreløpig er gjerningspersonene (kan være flere) kun dømt for volden de utsatte ofrene sine for. Dette er gjerningspersoner med stor voldskapasitet og gjennomføringsvilje.

En viktig fellesfaktor i sakene er at gjerningspersonene påstår at de har fått oppdraget av ofrene i sakene.

Smart ift straffeutmålingen. I Osen/Slengesol-saken har politiet funnet digitale spor, som viser at gjerningspersonene hadde gjort undersøkelser på forhånd angående straffeutmålingen og diverse kriminelle gjerninger.
Citera
2022-04-20, 07:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ronsangel
Helt eni med deg, på 6 minutter kunne han også ha rukket å gjennomsøke to nabohus i tilegg til s4. En annen ting.,, Så underkuet som AEH ser ut til å ha vært, så finner jeg det helt usansynlig at hu skal ha noe med både timelister eller lønnskjøringer å gjøre. MB lyver om innholdet i samtalen, muligens lyver hun også om hvem som var i den andre enden.
Hun var vel kun finansminister i sv.
Citera
2022-04-20, 07:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Askeladd1
Prøv selv og se hvor lang tid du bruker?
Det er et lite hus så kan ikke ta mer enn to min maks. Innholdet i samtalen med mb er ikke helt logisk annet enn som påskudd for å ringe.
Citera
2022-04-20, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
Det er et lite hus så kan ikke ta mer enn to min maks.
Innholdet i samtalen med mb er ikke helt logisk annet enn som påskudd for å ringe.

Litt rart å stresse så tidlig på morgenen med timelister - før måneden var over.
Er jo heller ikke snakk om mange ansatte å holde styr på, så dette var neppe hast.
Citera
2022-04-20, 20:12
Medlem
Det med timlistorna är antagligen allt för att det ska verka så trovärdigt som möjligt.
Citera
2022-04-20, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ittno
Her er utsagnet til «familiemedlemmet». Er sitert enkelte andre steder også.

«Nettavisen har lenge vært kjent med at et familiemedlem har forklart for politiet at det er «vanskelig ikke å legge merke til» både slepespor og stolen i gangen. Dette har gjort politiet ekstra mistenksom mot Tom Hagen.«

https://www.nettavisen.no/nyheter/to-ar-siden-forsvinningen-dette-er-bevisene-politiet-mener-a-ha-mot-tom-hagen/s/12-95-3424038349
teh?
Citera
2022-04-20, 22:00
Medlem
Det forundrer meg at noen tviler på at denne saken vil bli løst. Politiet jobber fortsatt for full maskin, de har allerede samlet viktige indisier og bevis, kryptosporet er glovarmt og TH er fortsatt den eneste hovedmistenkte GM i saken. Mitt tips er derfor at tiltale og forberedelser til rettssak vil skje før sommeren i år🧐
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in