Citat:
Ursprungligen postat av
HushHoney
Då var det ju en himla tur du skrev detta inlägget så det finns bevis på att det var du som gjorde det i så fall. Med andra ord, trådens största pedofil.
Ang. Att sätta dit Patrik i Dumpen för barnporrbrott.
Haha Patrik får "skylla på hunden". Själv brukar jag skylla på dig när jag sitter i knipa! Du vill säkert sitta och försvara dig för mina gärningar! Det skulle vara roligt att se!
Fast... Det blir nog inte jag som sätter dit Patrik i så fall. Är stolt medlem i KGB (Kärnvapenbomba Göteborgs Befolkning). Med andra ord, åker sällan till Göteborg.
Min poäng var nog mer att det är fullt möjligt att sätta dit någon om du vill.
Min variant skulle nog fungera att sätta dit någon genom det riktiga rättsystemet. Du tycks intressant nog ha mer eller mindre obegränsat ansvar över vad som finns på din dator har det visat sig.
Men för att sätta dit någon genom dumpen och dömma personen i allmänhetens ögon är enklare. Särskilt som Dumpen inte har några egentliga principer för hur lättvindligt de förstör någons liv. De har ju regler för hur de ska göra. Men det verkar inte vara regler huggna i sten, försiktigt uttryckt. De bryter ju mot reglerna hela tiden.