2022-04-20, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leg.Talgoxe
Ja, om inte påverkad just då så åtminstone cannabisskadad hjärna och nedsatt reaktionsförmåga permanent.

Hata och gnägga på pedofilen så mycket du vill, men ovärt och onödigt att slänga runt med osanningar om Cannabis effekter ^^
Citera
2022-04-20, 11:44
Medlem
Leg.Talgoxes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daTkonshens
Hata och gnägga på pedofilen så mycket du vill, men ovärt och onödigt att slänga runt med osanningar om Cannabis effekter ^^
Skulle bara se om någon drogliberal reagerade. Så jag hade uppenbarligen fel om reaktionsförmågan. Ber om ursäkt.
Citera
2022-04-20, 12:20
Medlem
Pleurodess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Om man nu skall komma med lite konstruktiv kritik mot Dumpen då är det klädkollektionen. Varför inte utlysa en tävling om att rita en ny logotype till Dumpen. En logotype som är lite mildare i sitt utryck än den nuvarande klädkollektionen. En liten logotype där det t.ex. står ”vi kämpar för dom små”. En liten fin kärleksfull logotype som alla kan bära utan att skämmas.

Instämmer skulle absolut kunna tänka mig bära något plagg som support om det vore lite neutralare, kill your local pedophile skulle jag inte gå runt i och tror jag inte många gör.
Citera
2022-04-20, 12:28
Medlem
Pleurodess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LightFandango
Med tanke på hur beroende Dumpen blivit av att det finns konstant tillgång till komiska gädd-original borde det väl vara ärligare med nån text av typen "Stöd din lokale snuskgubbe!"?

Ingen (minst av alla Dumpen) vill väl att klassiska folkhemsgäddor som Lennart försvinner och konkurreras ut av moderna high-tech-pedofilringar? Dessa kan ju inte Dumpen rå på och de ger heller inga minnesvärda/underhållande konfrontationer.

Folkhemsgäddor😀
Citera
2022-04-20, 13:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Beckisbarnet
Du har ju redan fått några babbar på Dumpen och de var väl bland de mest oförargliga av alla gäddorna vad jag kunde se.

Etniska Svenskar har hittills visat sig vara värst på Dumpen men det passar väl inte in i din lilla Samnyttvärldsbild.

Jobbigt va..

Ja, alla med en gnutta sunt förnuft förstår att vita män är överrepresenterade gällande grooming/barnsexbrott. Jag gillar inte heller invandrare, men rätt ska vara rätt. Dom är helt enkelt underrepresenterade gällande detta.

Sedan får man ju ha i åtanke att gruppvåldtäkter och överfallsvåldtäkter som invandrare är överrepresenterade i, inte är lika vanligt som grooming (och barnvåldtäkt) verkar vara. Det är några hundra jämfört med tusentals, ja kanske tiotusentals barnvåldtäkter.
Senast redigerad av SvenOlavsen 2022-04-20 kl. 13:30.
Citera
2022-04-20, 13:12
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LightFandango
Med tanke på hur beroende Dumpen blivit av att det finns konstant tillgång till komiska gädd-original borde det väl vara ärligare med nån text av typen "Stöd din lokale snuskgubbe!"?

Ingen (minst av alla Dumpen) vill väl att klassiska folkhemsgäddor som Lennart försvinner och konkurreras ut av moderna high-tech-pedofilringar? Dessa kan ju inte Dumpen rå på och de ger heller inga minnesvärda/underhållande konfrontationer.

Folkhemsgädda aka samhallgäddor. Älskar dessa
Citera
2022-04-20, 13:25
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenOlavsen
Ja, alla med en gnutta sunt förnuft förstår att vita män är överrepresenterade gällande grooming/barnsexbrott. Jag gillar inte heller invandrare, men rätt ska vara rätt. Dom är helt enkelt underrepresenterade gällande detta.

Synd att du saknar den där gnuttan förnuft då!

Du sätter ett likhetstecken mellan grooming och barnsexbrott. I min sak är det två närbesläktade saker... Men ändå olika brott. Du kan göra det ena men inte det andra.

När det gäller grooming kan jag köpa att vita män är överrepresenterade... Ska du grooma någon så är det en fördel att vara läs- och skrivkunnig på det svenska språket.

Kollar du på gäng som matar tonårstjejer med knark och våldtar dem efteråt så tror jag att den etniska fördelningen ser något annorlunda ut. Intressant nog ses du inte som pedofil i allmänhetens ögon då.
Citera
2022-04-20, 13:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Synd att du saknar den där gnuttan förnuft då!

Du sätter ett likhetstecken mellan grooming och barnsexbrott. I min sak är det två närbesläktade saker... Men ändå olika brott. Du kan göra det ena men inte det andra.

När det gäller grooming kan jag köpa att vita män är överrepresenterade... Ska du grooma någon så är det en fördel att vara läs- och skrivkunnig på det svenska språket.

Kollar du på gäng som matar tonårstjejer med knark och våldtar dem efteråt så tror jag att den etniska fördelningen ser något annorlunda ut. Intressant nog ses du inte som pedofil i allmänhetens ögon då.

Köper inte det där heller. Var en tjejkompis som sade att sk date rape är vanligt bland svenska män. När vi hade en diskussion om att invandrare var överrepresenterad gällande sexualbrott. Det är också vanligt att svenska män spetsar tjejernas drinkar på diverse klubbar.

Jag har alltid trott att invandrare varit överrepresenterad gällande i stort sett all grövre brottslighet, men får man en sak kastat i ansiktet så är det ju bra om man kan omvärdera. Dumpen har bevisat hur det förhåller sig.
Senast redigerad av SvenOlavsen 2022-04-20 kl. 13:36.
Citera
2022-04-20, 13:39
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HushHoney
Då var det ju en himla tur du skrev detta inlägget så det finns bevis på att det var du som gjorde det i så fall. Med andra ord, trådens största pedofil.

Ang. Att sätta dit Patrik i Dumpen för barnporrbrott.

Haha Patrik får "skylla på hunden". Själv brukar jag skylla på dig när jag sitter i knipa! Du vill säkert sitta och försvara dig för mina gärningar! Det skulle vara roligt att se!

Fast... Det blir nog inte jag som sätter dit Patrik i så fall. Är stolt medlem i KGB (Kärnvapenbomba Göteborgs Befolkning). Med andra ord, åker sällan till Göteborg.

Min poäng var nog mer att det är fullt möjligt att sätta dit någon om du vill.

Min variant skulle nog fungera att sätta dit någon genom det riktiga rättsystemet. Du tycks intressant nog ha mer eller mindre obegränsat ansvar över vad som finns på din dator har det visat sig.

Men för att sätta dit någon genom dumpen och dömma personen i allmänhetens ögon är enklare. Särskilt som Dumpen inte har några egentliga principer för hur lättvindligt de förstör någons liv. De har ju regler för hur de ska göra. Men det verkar inte vara regler huggna i sten, försiktigt uttryckt. De bryter ju mot reglerna hela tiden.
Citera
2022-04-20, 13:40
Medlem
LightFandangos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N0IItolerans
Folkhemsgädda aka samhallgäddor. Älskar dessa
Aka "Pilsnerfilmsgäddor" som "Det går åt h-e med frugan"-mannen.

Folk vill ha gäddor de kan relatera till och det är nog dessa som ger mest intäkter. Den sistnämnde borde få royalties per visning.
Citera
2022-04-20, 13:51
Medlem
TheJackets avatar
Citat:

Sedan får man ju ha i åtanke att gruppvåldtäkter och överfallsvåldtäkter som invandrare är överrepresenterade i, inte är lika vanligt som grooming (och barnvåldtäkt) verkar vara. Det är några hundra jämfört med tusentals, ja kanske tiotusentals barnvåldtäkter.

Än en gång, det är för att blattar inte raggar barn online, de är ute i samhället och bjuder 13-åringar på sprit och knark.

Sen finns det en kukturaspekt, 6-åriga dottern i familjen blev knullad av koranläraren? Det skall tystas ner, för då är ju dottern inte oskuld längre och kan inte göras bort osv.
Citera
2022-04-20, 14:02
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Köper inte det där heller. Var en tjejkompis som sade att sk date rape är vanligt bland svenska män. När vi hade en diskussion om att invandrare var överrepresenterad gällande sexualbrott. Det är också vanligt att svenska män spetsar tjejernas drinkar på diverse klubbar.

Jag har alltid trott att invandrare varit överrepresenterad gällande i stort sett all grövre brottslighet, men får man en sak kastat i ansiktet så är det ju bra om man kan omvärdera. Dumpen har bevisat hur det förhåller sig.

Jaha, din tjejkompis påstår det? Så om jag påstår att jag löst "kall fussion", tror du mig då?

Hade hon några bevis på saken då? Förutom sin övertygelse.

Åker du upp i fjällen och fiskar Öring så kan du ju för fan inte säga att det är den enda fisk som finns i landet bara för att det är den fisk som du får där.

Dumpen har med andra ord inte bevisat något alls. De bevisar bara vad det finns för människor där de letar. Tror du något annat är du en idiot.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in