2022-04-19, 17:22
Medlem
Hos @artbyamandarosen på Instagram kan man få se video på linn naken och stillbild där hon blottar lite bröstvårta.
Citera
2022-04-19, 18:20
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SAT
Hos @artbyamandarosen på Instagram kan man få se video på linn naken och stillbild där hon blottar lite bröstvårta.
Nja tycker jag bara skymtar en vårtgård som högst.
Citera
2022-04-19, 20:27
Medlem
Då har det lagts upp en bild på hur äldsta barnet får äta choklad på en tisdag. Det där är verkligen inte bra.
Man undrar lite vad de där ungarna får för mat egentligen. Kan människan ens laga mat?! Hon som skryter om precis allt som går att skryta om, det kanske inte är en slump att hon aldrig lägger upp något om matlagning utan bara en massa sushi jämt.
Citera
2022-04-19, 22:24
Avslutad
Det är faktist skrämmande att hon aldrig går ut o leker med barnen. Hon har aldrig åkt till något lekland med barnen eller lekparker. Finns massor av fantastiska lekparker och lite friluftsliv eller andra aktivitet behöver barn!! tindra verkar inte få träffa andra barn i hennes ålder heller. Istället för att ge barnen utveckling springer hon omkring på alla spa hotell i hela Sverige för att endast tillfredsställa sig själv eller står i ett hörn o fifflar med blommor. Och inte äter dom nått annat en frukt och choklad heller. Stackars barn som har en narcissist till mamma. När barnen blir äldre kommer hon väll hålla på o jämföra sig med dom och bli avundsjuka får en känsla av att hon kommer trycka ned sina barn med sin utseende fixerings mentalitet. Har Linn ens några vänner?
Citera
2022-04-19, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalster69
Det är faktist skrämmande att hon aldrig går ut o leker med barnen. Hon har aldrig åkt till något lekland med barnen eller lekparker. Finns massor av fantastiska lekparker och lite friluftsliv eller andra aktivitet behöver barn!! tindra verkar inte få träffa andra barn i hennes ålder heller. Istället för att ge barnen utveckling springer hon omkring på alla spa hotell i hela Sverige för att endast tillfredsställa sig själv eller står i ett hörn o fifflar med blommor. Och inte äter dom nått annat en frukt och choklad heller. Stackars barn som har en narcissist till mamma. När barnen blir äldre kommer hon väll hålla på o jämföra sig med dom och bli avundsjuka får en känsla av att hon kommer trycka ned sina barn med sin utseende fixerings mentalitet. Har Linn ens några vänner?

Jag har tidigare uppfattat det som att de absolut besöker lekparker. Och även badhus osv.
Att de inte varit på lekland senaste två åren är kanske inte så konstigt med tanke på pandemin?
Gissningsvis delas heller inte allt Linn gör med barnen.
Citera
2022-04-19, 22:47
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enenenenen
Jag har tidigare uppfattat det som att de absolut besöker lekparker. Och även badhus osv.
Att de inte varit på lekland senaste två åren är kanske inte så konstigt med tanke på pandemin?
Gissningsvis delas heller inte allt Linn gör med barnen.

Med tanke på åldern på barnen så är de väldigt lite vid lekparker, angående lekland kan jag förstå dock.
Citera
2022-04-20, 05:21
Medlem
V 37. Snart v 38. Vem vågar gissa på
Matchade pyjamas till henne och simmelimme på förlossningen ???😂
Citera
2022-04-20, 06:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Med tanke på åldern på barnen så är de väldigt lite vid lekparker, angående lekland kan jag förstå dock.

De bor i ett radhusområde med mycket andra barn där radhusen är byggda så att det blir gemensam yta i mitten (minns ej om det fanns park i mitten där) så ganska rimligt att tro att de leker med andra barn som bor där.
Barnen går på förskola och är ute och leker där varje dag. Om de inte går till park efter förskolan så är de absolut inte unika, många har knappast ens tid till detta.

Jag må tycka mycket om Linn. Men att hon skulle missköta sina barn i form av att inte ta med dem till parken kan jag inte hålla med om (och tror som sagt heller inte att varje parkbesök läggs ut på sociala medier)
Citera
2022-04-20, 07:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enenenenen
Jag må tycka mycket om Linn. Men att hon skulle missköta sina barn i form av att inte ta med dem till parken kan jag inte hålla med om (och tror som sagt heller inte att varje parkbesök läggs ut på sociala medier)

Fast där tror jag tvärtemot: L delar ALLT som får henne att framstå som duktig så besök i parken hade absolut delats.. Sen tror jag absolut inte hon missköter sina barn, mer än den förskräckliga exponeringen i sociala medier och att hon trycker på dem sin osunda utseendefixering och hur flickor ska vara.. 🤢
Citera
2022-04-20, 07:48
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loversingame
V 37. Snart v 38. Vem vågar gissa på
Matchade pyjamas till henne och simmelimme på förlossningen ???😂
Blir väl så plus att första bodyn till ungen lär också matcha Linn och Simons.
Citera
2022-04-20, 08:34
Medlem
En person har kommenterat om 3 maj. ”Coolt om det blir det datumet”
Citera
2022-04-20, 09:11
Medlem
4e
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto