2022-04-19, 15:31
Medlem
LeeVans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slackoff
Plotwist:
Putin ger honom en taxidermisk behandling och han kommer att behålla sitt ämbete och vara Putins främste förtrogne.

Då får nog Sjojgu fila lite på sin retorik, först.
Citera
2022-04-19, 15:33
Medlem
Thurizas-09s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
Kämpa på min serbiske vän, jag gillar att se hur du sliter och stretar med att formulera dig även om det inte går så bra just nu

Jag förstår att det är lite jobbigt det här med barnvåldtäkterna, lätt att förträngningsmekanismerna sätter in. Speciellt när det är "dina grabbar" som är förövare.

Varför anser du att Pruttan och hans barnvåldtäktsmän är laget man ska hålla på i dagsläget?

Går inget vidare för dig heller, identiska inlägg med den sedvanliga smileyn.

Ingen behöver hålla på någon. Att hålla en nyanserad debatt är däremot något som Flashback tillhandahåller.

Vill du att trådens axiom skall vara att "Pruttan och hans barnvåldtäktsmän" är allt som skall diskuteras så får du kontakta en administrator.

Då dina senaste inlägg är kliniskt klorerade från objektivitet, verkar du vilja just det.

Tyvärr står du med byxorna neddragna och exponerar din fula röv. Du vill hålla debatten på en nivå som skulle få big-brother klientelet att framstå so den intellektuella eliten.
Citera
2022-04-19, 15:34
Medlem
Thurizas-09s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogsmaran
Du citerade mitt svar till dig men jag förstår inte riktigt vad du vill ha sagt med ditt inlägg. Beklagar.

Eller att du står svarslös. Inte förvånande.
Citera
2022-04-19, 15:35
Medlem
RealTides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ilts
Regndropp på vindrutan? Vad är detta för nonsens lol.
Man ser tydligen att han lyfter på armen lol
Mord på civila våldtäkter barnmord
då ska det en speciell sorts människa att lägga till ett. lol
Nu ryssar är verkligen speciella.
Citera
2022-04-19, 15:36
Medlem
skogsmarans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thurizas-09
Eller att du står svarslös. Inte förvånande.

Nej jag förstod faktiskt inte och beklagar det. Du behöver inte bli otrevlig.

Vad menas med "Det rör sig om ett kollektivt förhållningssätt som inte någonsin utspelat sig. Det är frågan som alla bör ställa sig"?
Citera
2022-04-19, 15:37
Medlem
Slackoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Patrick Lancaster har verkligen stigit fram som kungen av krigsjournalism. Han drar sig aldrig för att vara med och dokumentera där det är som allra hetast. Idag frontlinjen vid Azovstal:

https://www.youtube.com/watch?v=QD_-ak6vVzg
Vi andra ser en korrupt parkbänks alkoholist som håller på att få hjärtinfarkt av att jogga.
Citera
2022-04-19, 15:38
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thurizas-09
De som tror på det är urskiljnigslösa idioter. Det är ingen direkt hemlighet hur ukrainska försvarsmakten vill behandla tillfångatagna soldater. Slakta som svin, det fanns på deras hemsida...

Hade de velat ta livet av honom kunde de bara skita i att sätta på tourniqueten. Sen att de hellre gett han ett nackskott är personlig preferens som strider mot Genevekonventionen. Ryssen däremot slaktar urskillningslöst, kvinnor, barn och gamla.
Citera
Medlem
Citat:

Haha.

Är ditt förnuft lika grumlig som din syn…

Antar att zombies är en lika ”bra” förklaring som övrig ”ryssfakta”….
Citera
Medlem
LeeVans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Så han lever? Det gick ett rykte att han var död. Ja det är ju ett erkännande att NATO är bättre också eftersom Ukraina har lärt sig av NATO att inte slåss som Sovjet under andra världskriget.

Vi får se hur lång tid denna anpassning till moderniteten tar.

Ja, han tycks vara vid vigör.

Jag tycker nog Shoigus uttalande mitt under pågående Krig är häpnadsväckande. Det är nästan så att man skulle kunna tro att Pravda har hackats.

Sen undrar man lite vilken teknik han är mest avundsjuk på? :-)
Citera
2022-04-19, 15:39
Medlem
Salcinns avatar
Citat:

Går även att följa ljusreflektionen ifrån kroppen. De som tror att det är en arm som rör sig är totalt hjärndöda.
Citera
2022-04-19, 15:42
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slackoff
Vi andra ser en korrupt parkbänks alkoholist som håller på att få hjärtinfarkt av att jogga.

Haha, och sällan befinner sig där det smäller.
Citera
2022-04-19, 15:45
Medlem
Reimers avatar
BBC,s expert ger sin syn på saken.

Citat:
It's a race against time

Frank Gardner

BBC News, Security Correspondent

Some of Ukraine's best forces are fighting in the east but they are heavily outnumbered.

Russia has up to 76 so-called battalion tactical groups in Ukraine. These have up to 1,000 personnel in each and focused very much on the east. They've got massive artillery and air strike capability.

Ukraine is saying: "Look, if we're going to have any chance of fending off this big assault, we need heavy kit, weapons, Starstreak missiles, anti-tank missiles, air defence units."

Moscow is well aware of this and has started targeting supply routes where some of this comes in, from Poland, Slovakia and other Nato countries.

It's really a race against time to resupply the beleaguered Ukrainian military in time for them to fend off this assault.

This could go either way, and even if they beat Russia in this, we're not out of the woods yet. I'm afraid this war has got some time to run.
Article share tools

https://www.bbc.com/news/live/world-europe-61136997
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in