2022-04-19, 00:26
Medlem
Ålens avatar
Pedofiler, avdankad höjdhoppare, fiskare, gäddor, knark, zigenare, bulvaner, svarta stålar, frimurare och ett kommande "vulkanutbrott". Säger bara en sak, deep state ...
Citera
2022-04-19, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ålen
Varför via bulvan?

Nej jag donerar som alla andra. Dumpen har väldigt fördelaktiga betalningsmöjligheter. Om tant Agda inte kan swisha så finns det fler alternativ så pengarna når Patriks konto.

Pengar är extremt viktigt för dom. Vem som helst skulle få annonsera där t om Ponrhub om dom betalar tillräckligt bra.
Senast redigerad av Gipsy-tears 2022-04-19 kl. 00:31.
Citera
2022-04-19, 00:40
Medlem
LightFandangos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leg.Talgoxe
Lite nytt om Morgongäddan publicerat alldeles nyss.

https://dumpen.se/2022/04/18/vi-kanner-morgonmannen-pa-pulsen/
Just den killen verkar fullt nöjd med själva snusk-chattandet och förra gången fick fiskerskan i princip insistera och säga till på skarpen för att öht få honom att gå med på att träffas.

Känns som om denna typ av gädda skulle kunna hållas i schack 24/7 med nån enkel fjortis-AI-bot som skickade armveck och randomiserade fraser dygnet runt. Han skulle förmodligen vara helnöjd med arrangemanget.
Citera
2022-04-19, 00:41
Medlem
Ålens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Nej jag donerar som alla andra. Dumpen har väldigt fördelaktiga betalningsmöjligheter. Om tant Agda inte kan swisha så finns det fler alternativ så pengarna når Patriks konto.

Pengar är extremt viktigt för dom. Vem som helst skulle få annonsera där t om Ponrhub om dom betalar tillräckligt bra.

Om Dumpen bjöd in dig till podden för en debatt, skulle du ställa upp då? Det hade ju fan varit guld att höra dig och Sjöberg munhuggas i en timme.
Citera
2022-04-19, 02:14
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leg.Talgoxe
Lite nytt om Morgongäddan publicerat alldeles nyss.

https://dumpen.se/2022/04/18/vi-kanner-morgonmannen-pa-pulsen/

Citat:
Ursprungligen postat av Beckisbarnet
Ja det var ju den där mupp-gäddan, fick uppfattningen att han var en av de efterblivna som hängts ut på Dumpen.

Citat:
Ursprungligen postat av LightFandango
Just den killen verkar fullt nöjd med själva snusk-chattandet och förra gången fick fiskerskan i princip insistera och säga till på skarpen för att öht få honom att gå med på att träffas.

Känns som om denna typ av gädda skulle kunna hållas i schack 24/7 med nån enkel fjortis-AI-bot som skickade armveck och randomiserade fraser dygnet runt. Han skulle förmodligen vara helnöjd med arrangemanget.
Det skulle funka med en bot. Han har en utvecklingsstörning. Kan bara skriva meningar på tre ord som måste innehålla ett av orden kuk eller fitta.
Citera
2022-04-19, 05:19
Avslutad
"Rasmus Paludan efter upploppen: ”Jag har inget ansvar”. – Paludan nu ”halvvägs in i värmen”"
Det som Sjöberg håller på med känns som ett angrepp mot demokratin och rättsstaten. Jag finner många likheter mellan Sjöberg och Paludan, mellan Stram Kurs och dumpen.
Citera
2022-04-19, 05:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
När folk agerar primitivt och till synes irrationellt så ska man leta efter svaret i den evolutionära psykologin. Svaren därifrån ligger helt i linje med vad du beskriver. När det gäller kvinnlig sexuell konkurrens finns ett fenomen som kallas "competitor derrogation". Kort sagt, det handlar om avundsjuka och svartsjuka.

Jo de är mycket de, människan vill gå emot sin natur och det kommer bli våran nedfall. Moralen är helt överdriven i dagens samhälle.
Citera
2022-04-19, 06:01
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ålen
Pedofiler, avdankad höjdhoppare, fiskare, gäddor, knark, zigenare, bulvaner, svarta stålar, frimurare och ett kommande "vulkanutbrott". Säger bara en sak, deep state ...

Nåja jag hoppas på känd gädda, frimurare eller ej. PG Gyllenhammar, Stefan Löfven... ? Jag väntar otåligt på vulkanmannen..
Citera
2022-04-19, 06:09
Avslutad
Citat:
Nåja jag hoppas på känd gädda, frimurare eller ej. PG Gyllenhammar, Stefan Löfven... ? Jag väntar otåligt på vulkanmannen..
I ordet vulkanutbrott kan man läsa in mycket. Kända vulkanutbrott.. Lava som ska sprutas ut.. Utslocknad vulkan.. Är det den koppärrigige Vulkanen dom tänker plocka.. osv Är det årtal som ska förstås. Vad menar han. Luddigt. Känns som dumpen vill psyka. Vad som menas med vulkanutbrott återstår att se.
Senast redigerad av JanSteganos 2022-04-19 kl. 06:36.
Citera
2022-04-19, 06:42
Medlem
Split-eds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pleurodes
I en av dom Amerikanska motsvarigheterna till Dumpen så utdömde programledaren att raptorn skulle göra lika många push upps som barnets ålder på plats i direktsändning.
Vore något att höra Patrik säga 5 till klarar du din fettsäck👏

Länk till programmet?
Citera
2022-04-19, 07:10
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ja det var ju den där mupp-gäddan, fick uppfattningen att han var en av de efterblivna som hängts ut på Dumpen.
Ja, han lär ju ha lite diagnoser (vid sidan av särskrivnings-dyslexi), han ser ganska obehaglig ut, tror han har FAS (och därför även ADHD och autism). Kan ju inte finnas någon jämnårig eller äldre som tänker: "Honom ska jag ha!". Misstänker att han jobbar/jobbade som diskare och med Mice en place - mysigt med en som går direkt från runk till att skära upp tomater...
Senast redigerad av intermittentexplosivitet 2022-04-19 kl. 07:13.
Citera
2022-04-19, 07:20
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JanSteganos
I ordet vulkanutbrott kan man läsa in mycket. Kända vulkanutbrott.. Lava som ska sprutas ut.. Utslocknad vulkan.. Är det den koppärrigige Vulkanen dom tänker plocka.. osv Är det årtal som ska förstås. Vad menar han. Luddigt. Känns som dumpen vill psyka. Vad som menas med vulkanutbrott återstår att se.

Vulkangäddan. Det måste vara en aktuell kändis.

Löpsedelsmaterial? Tidigare pratade de om en omnämnd "padelkuken", om minnet inte sviker.

Men det kanske är två vitt skilda väsen? Hoppas det inte är en omtyckt sporthjälte bara.

ATM-tvillingarna Migrän-Martin och Dubbel-Mackan, mannen med den osläckbara brandslangen, o.s.v. Ja, stjärnskotten på gäddhimlen har varit många.

Är detta kronan i vassen, den Gäddosaurus Rex, som vi väntat på? Spänningen är olidlig ...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in