2022-04-18, 13:44
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av INFOLINA
Vi hoppas göra mål mot slutet av denna veckan.

Underbart. Jag väntar med spänning.
Citera
2022-04-18, 13:54
Medlem
StigEngstroms avatar
Dom är ju riktigt porrskadade dom här gubbarna.
Filmar för att visa upp sin källarlokal där han bäddat mysigt och har porrig belysning bland plankor och bildäck.
Sen ska tjejen möta upp honom precis utanför så ingen ser dom innan dom traskar ner för att knulla som galningar i detta underjordiska snuskmansion.
Ska han inte ljudisolera för ultimata touchen, 14 åringarna med daddy issues skulle älska det.
Senast redigerad av StigEngstrom 2022-04-18 kl. 14:02.
Citera
2022-04-18, 14:50
Medlem
Pleurodess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leg.Talgoxe
Ledtråd: Svaret går att finna bland kommentarerna i Källargäddans kommentarsfält på Dumpen.

Japp, stämmer bra😀
Citera
2022-04-18, 15:19
Medlem
Pleurodess avatar
I en av dom Amerikanska motsvarigheterna till Dumpen så utdömde programledaren att raptorn skulle göra lika många push upps som barnets ålder på plats i direktsändning.
Vore något att höra Patrik säga 5 till klarar du din fettsäck👏
Citera
2022-04-18, 16:01
Medlem
TompaOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av INFOLINA
Eleverna må vara lätta att genomskåda, djuphavsfiskarna lär du dock inte avslöja. 🙂
Det kanske kommer en dag när du faller pladask för någon du har gemensamma intressen med och... 🙄 nej..det hoppas jag verkligen inte..
Det är ingen person med ett normalt intellekt som faller för era ”fiskare”. Tror inte jag sett en enda konversation där karaktären varit trovärdig. För det första skulle ingen 13 åring ta kontakt med en skäggig gubbe på 60+ för sex. För det andra skriver ingen 13 åring ”Passar kl 13 för dig?” ”Jag ska fråga mina päron” förkortar ”tog/såg/låg” till ”to/så/lå”. Rätt tydligt att det är en boomer på andra sidan luren som tror den fattar hur ungdomar pratar. När ni skickar bilder med erat dåliga filter så kan ni ju sätta en keps på sned på huvudet och göra peacetecken med fingrarna, för det är ju så ungdomar klär sig, right?
Citera
2022-04-18, 16:33
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TompaO
Det är ingen person med ett normalt intellekt som faller för era ”fiskare”. Tror inte jag sett en enda konversation där karaktären varit trovärdig. För det första skulle ingen 13 åring ta kontakt med en skäggig gubbe på 60+ för sex. För det andra skriver ingen 13 åring ”Passar kl 13 för dig?” ”Jag ska fråga mina päron” förkortar ”tog/såg/låg” till ”to/så/lå”. Rätt tydligt att det är en boomer på andra sidan luren som tror den fattar hur ungdomar pratar. När ni skickar bilder med erat dåliga filter så kan ni ju sätta en keps på sned på huvudet och göra peacetecken med fingrarna, för det är ju så ungdomar klär sig, right?
Du har nog missat följande gädda. Tror inte han är helt bakom flötet. Han nappade rejält på fiskaren.
Här är några av hans utbildningar.
Uppsala universitet
Fördjupningskurser inom företagsbeskattning och internationell skatterätt.
Juridik 2009–2015
Uppsala universitet
Arabiska A, Arabiska B, Arabiska C
2008–2009
University of Nottingham
Bachelor's degree, Economics
2005–2008
Citera
2022-04-18, 16:41
Medlem
LightFandangos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Du har nog missat följande gädda. Tror inte han är helt bakom flötet. Han nappade rejält på fiskaren.
...
Fast där spelade ju fiskerskan rollen av "kvinna 40+". TompaO verkade syfta på fallen då fiskarna spelar minderåriga tjejer.
Citera
2022-04-18, 17:20
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
Dom är ju riktigt porrskadade dom här gubbarna.
Filmar för att visa upp sin källarlokal där han bäddat mysigt och har porrig belysning bland plankor och bildäck.
Sen ska tjejen möta upp honom precis utanför så ingen ser dom innan dom traskar ner för att knulla som galningar i detta underjordiska snuskmansion.
Ska han inte ljudisolera för ultimata touchen, 14 åringarna med daddy issues skulle älska det.

De här männen är extremt porrskadade med säkert många års missbruk i bagaget.
Citera
2022-04-18, 17:26
Medlem
Ålens avatar
Dumpen hojtar hela tiden att fjortisar som har sex blir som förbyta och börjar missbruka och många tar livet av sig pågrund av att ha mist oskulden. Vad får de detta ifrån? Finns det forskning som stödjer detta? Säger inte att det är okej att som äldre knulla fjortisar, men på vilket sätt avgör ett knull även för en fjortis att deras liv går down hill? Nej, jag är inte pedofilkramare, tycker bara frågan är intressant. Känner både alkisar och pundare och har fan aldrig hört någon säga att de trillade dit pågrund av att de knullade i tonåren. Missbruk torde ju bottna i djupare saker än att det finns hebefiler till vuxna?
Citera
2022-04-18, 17:31
Medlem
Ålens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beckisbarnet
De här männen är extremt porrskadade med säkert många års missbruk i bagaget.

Fast tror du de är mer porrskadade än många andra som inte vill knulla fjortisar? Tror de är först främst jävligt omogna och inte kan vara på samma level som en vuxen kvinna.
Citera
2022-04-18, 17:49
Medlem
Pleurodess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ålen
Dumpen hojtar hela tiden att fjortisar som har sex blir som förbyta och börjar missbruka och många tar livet av sig pågrund av att ha mist oskulden. Vad får de detta ifrån? Finns det forskning som stödjer detta? Säger inte att det är okej att som äldre knulla fjortisar, men på vilket sätt avgör ett knull även för en fjortis att deras liv går down hill? Nej, jag är inte pedofilkramare, tycker bara frågan är intressant. Känner både alkisar och pundare och har fan aldrig hört någon säga att de trillade dit pågrund av att de knullade i tonåren. Missbruk torde ju bottna i djupare saker än att det finns hebefiler till vuxna?

Gissar att det har att göra med att man i den åldern kanske inte riktigt förstår vad man gör konsekvenstänkandet är inte fullt utvecklat eftersom man fortfarande är ett barn, och att man då senare ångrar sig och mår dåligt över det. Skulle heller inte bli förvånad i fall många av dom som blir utnyttjade är NPF barn och inte mår bra och sedan blir allt bara värre.
Citera
2022-04-18, 17:55
Medlem
Synd att Ingvar Oldsberg dog, för detta hade varit en perfekt ingång för ett "Här är ditt liv"-avsnitt. Ingvar gör ett fejkkonto där han låtsas vara på jakt efter småflickor och stämmer träff med den uppenbara Dumpen-profilen. Sedan när de träffas så spelar han med ett tag tills han slutligen utbryter: "Men detta ska ändå inte handla om mig, för Patrik Sjöberg, det här är ditt liv!", och så sliter han av sig lösskägget och peruken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in