2022-04-18, 19:58
Medlem
Generalanderssons avatar
Arsenal’s f.d chefscout, Steve Rowley, har gått bort fick inte veta detta förrän i dag.

Rowley upptäckte i sin tid spelare som bl.a Tony Adams, Ray Parlour, Ashley Cole, Cesc Fabregas och Robin van Persie samt Sebastian Larsson.
Citera
2022-04-18, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av justinsane420
Har du så bråttom att komma utanför top 4 igen?

Ser så klart gärna att det blir en topp 4. Men denna säsong är en jävla pina. En del av mig hoppas på Conference league, återuppbyggnad och en titel nästa år.
Citera
2022-04-18, 20:11
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jerre88
Ser så klart gärna att det blir en topp 4. Men denna säsong är en jävla pina. En del av mig hoppas på Conference league, återuppbyggnad och en titel nästa år.
Vad tillsäger att Ten Hag ska lyckas med Man Utd när inte Mourinho klarade av det?

Annars så känns Ten Hag lite som en ”one season wonder” typ av tränare.
Citera
2022-04-18, 20:19
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Arsenal’s f.d chefscout, Steve Rowley, har gått bort fick inte veta detta förrän i dag.

Rowley upptäckte i sin tid spelare som bl.a Tony Adams, Ray Parlour, Ashley Cole, Cesc Fabregas och Robin van Persie samt Sebastian Larsson.

Varför ska man hedra någon som upptäckt skithögen Sebastian Larsson?
Citera
2022-04-18, 20:22
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DidierDrogba02
Har väl inte påstått att ngn här inne ska hedra Rowley, har jag? delade bara en nyhet. That’s it.
Senast redigerad av Generalandersson 2022-04-18 kl. 20:30.
Citera
2022-04-18, 20:53
Medlem
a.e.gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DidierDrogba02
Är man så blind att man inte ser Sebastian Larssons storhet ska man fan hålla käften.

https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Sebastian_Larsson

Hjärtliga hälsningar.
a.e.g med personal.
Citera
2022-04-18, 21:09
Medlem
Citat:
Vad tillsäger att Ten Hag ska lyckas med Man Utd när inte Mourinho klarade av det?

Annars så känns Ten Hag lite som en ”one season wonder” typ av tränare.

Missförstå mig inte, jag älskar Mou, men det känns som att hans bäst före passerat för ett bra tag sedan. Sen hade han väl inte uppbackning av styrelsen osv heller.

Och efter alla bedrövelser så väljer jag att välja optimismen och jag kan inte se någon annan som på lång sikt kan vända skutan. Kanske säger mer om mina kunskaper, men skit samma. Jag tror det blir bra.

Angående kvadrupeln är det klart Pool-fansen ska hoppas och drömma, det hade varje normal supporter gjort i deras skor. En titel är bärgad, final i FA-cupen, relativ "enkel" semi i CL och de jagar ett City i PL som kanske bränner allt krut på just CL...

Sen att det ska mycket till för att de ska vinna allt, men vafan, hade Arsenal varit i deras sits hade du inte snackat något annat än att kvadrupeln skulle vara lika häftigt som att gå obesegrade genom PL...
Citera
2022-04-18, 21:17
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av a.e.g
Är man så blind att man inte ser Sebastian Larssons storhet ska man fan hålla käften.

https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Sebastian_Larsson

Hjärtliga hälsningar.
a.e.g med personal.

Seb Larsson är bara en liten spydig horunge som aldrig kommer bli större än Rosenberg eller Pontus Jansson för den delen.

Fan vad skönt det var att bua ut fittan på stadion och ge han långfingret.
Citera
2022-04-18, 21:39
Medlem
Drickbacks avatar
En del Man U nyheter..

Ronaldo har mist en av sina nyfödda tvillingar R.I.P

Erik sten Haag ska visst vara klar som tränare.

Bruno Fernandes med i bilolycka ska dock vara oskadd.

Wayne Rooney åkte ut med sitt Derby.
Citera
2022-04-18, 22:29
Medlem
Flera av lagen som jagar plats 4-6 tappade poäng i helgen. Viktigt och intressant möte redan i morgon mellan Liverpool och United. Undrar om United kan störa Liverpool denna gång, de borde vara revanschsugna efter tidigare förnedringar mot Liverpool... Liverpool är favorit, men United bör kunna bjuda på hyfsat motstånd.
Även onsdag har en godbit i form av Londonderby mellan Chelsea och Arsenal. Få se om Arsenal återhämtat sig efter ett par förluster.
Citera
2022-04-18, 22:54
Medlem
TilhelmWells avatar
Citat:

Jag beklagar sorgen. Speciellt Adams och Parlour var riktiga klippor. Tunga att möta.
Citera
2022-04-18, 23:04
Medlem
bananjukkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Camelot
Flera av lagen som jagar plats 4-6 tappade poäng i helgen. Viktigt och intressant möte redan i morgon mellan Liverpool och United. Undrar om United kan störa Liverpool denna gång, de borde vara revanschsugna efter tidigare förnedringar mot Liverpool... Liverpool är favorit, men United bör kunna bjuda på hyfsat motstånd.
Även onsdag har en godbit i form av Londonderby mellan Chelsea och Arsenal. Få se om Arsenal återhämtat sig efter ett par förluster.

Haha, hyfsat motstånd? United är bedrövliga. Defensiven är ett skämt, man kunde mycket väl förlorat mot Norwich. City och Liverpool är klasser bättre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in