Citat:
Ursprungligen postat av
Ghibellino
Du kan släppa meningsutbytet med absinten då det endast är slöseri med tid.
absinten är en vit anti-vit klassiker här på flashback, precis som Flashback-Frodo (M.Labingi). De har sina olika sätt att argumentera för en värld som leder till färre och färre vita människor, men de håller varandra om ryggarna. Jag anser att dessa karaktärer är intressanta att studera, för de representerar en del av den vita befolkningen som är hjärnskadade av den antivita doktrinen ifrån skolväsendet.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ghibellino
Jag tror att många svenskar idag lever i förnekelse. De kan inte tro att det pågår ett de-facto folkutbyte, och än mindre att det kanske anses önskvärt från vissa i den lagstiftande församlingen. Dessa människor har ofta en total tilltro till politiker.
Ja, att det vi har emot oss är dumhet, ignorans och förvirring är det vi behöver deala med. Det tar energi att behöva vara psykolog för alla anti-vita missfoster där ute, men det är samtidigt det vi behöver vara i det läget vi är i.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ghibellino
Sen har vi de aningslösa som liksom absinten visserligen inser att vi kan bli en minoritet i vårt eget land, men som inte ens ser problemet. Dessa människor borde ha lärt sig av historien och vad som sker i dagens värld, vad gäller faran med etniska motsättningar. Men har de inte lärt sig läxan än, är det inget vi kan göra för att väcka dem.
Ja. Det intressanta är dock att förstå vad det faktiskt är som gör att han håller kvar på sin antivitism. Jag vill förstå det ännu bättre än vad jag redan gör. Varför väljer en vit människa i dagens Sverige att fortsätta stödja det som är uppenbart dåligt och destruktivt för en själv och andra, är det stora mysteriet. Alla andra ser ju och reagerar på det, men en liten klick av människor som absinten är liksom låsta någonstans. Hur man kan vara låst i sin uppfattning på detta märkliga sätt är fachinerande. Jag önskade fler kunde vara som absinten fast pro-vita istället. Att de bara är övertygade om att vara pro-vita och skiter i allt annat liksom. Det går nog att programmera personer att bli så, bara man lär sig vilka ingredienser det är som får en person som absinten att bli så övertygad om att vara beslutsam i något.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ghibellino
Slutligen har vi de rent ondskefulla, som vill att vi ska lida som vita (män). Dessa personer talar ofta illa om oss, trots att de själva är vita. Som exempel kan vi anföra Romsons almedalstal, eller den representant för de gröna i Tyskland som applåderade den folkräkning som antyder att etniska tyskar redan är en minoritet i vissa valkretsar (Frankfurt?).
Frågan är dock, är personer som absinten medvetet onda eller rör det sig snarare om en grov vanförställning som de lever i?
Citat:
Ursprungligen postat av
Ghibellino
Sen kan man välja att inte rösta på AfS av andra anledningar. Någon nämnde narkotikapolitik t.ex. Rikta in dig på debatt med dessa istället. Övriga är förlorade som kanske, möjligen, vaknar upp när det är för sent.
Jag tror inte absinten kommer "vakna upp" någonsin. Skulle han vara den enda vita människan kvar på jorden och alla andra folkgrupper skulle spotta på honom och säga att han är oönskad i denna värld för att han är vit så skulle han rationalisera det hela och hålla kvar sin optimism om att allt är som det ska och att det inte är några problem.