2022-04-18, 02:06
Medlem
AnOldBeginnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av imaloser107
Det säger ju sig självt. Inget ändras på allvar av att folk ''röstar''. Varför skulle jag slösa min tid på det?
Är jag tvungen att rösta eller någonting?

Jag påstod inte att jag vet några andra alternativ.

Gå och rösta nu som det duktiga fåret du är. Din röst räknas!
Lagt dig platt alltså.
Det tar ungefär lika lång tid att rösta som det tagit dig att här i tråden försöka övertala andra att inte rösta, så kändes som det låg något mer än lathet bakom.

Du får flytta till Kina. Alla är fritänkande original där. Ingen röstar. Motströms-rebeller som de är.
Citera
2022-04-18, 02:12
Medlem
RobertEriksson99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av absinten
Jag gäspar åt din sinnesförvirrande tolkning av rättsfallet. Eftersom Kenny dömdes så gick hans brott att bevisa. Eftersom invandrarna friades så gick deras brott inte att bevisa. Mer komplicerat än så är det inte. Tror man att de dömdes och friades utefter deras etniska bakgrund så lever man i en fantasivärld utan någon förståelse om hur Sverige och dess rättssystem fungerar.

Kenny begick inte något verkligt brott, hans reaktion var på grund av den stress och psykiska påfrestning han var utsatt för och borde blivit bemött med överseende. Istället väljer det antivita rättsystemet att straffa ett brottsoffer som nästan höll på och dö ifrån en tortyr av anti-vita icke-vita invandrare.
Berätta vad du tycker om detta absinten, är det så du vill ha det?
Citera
2022-04-18, 02:14
Medlem
imaloser107s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnOldBeginning
Lagt dig platt alltså.
Det tar ungefär lika lång tid att rösta som det tagit dig att här i tråden försöka övertala andra att inte rösta, så kändes som det låg något mer än lathet bakom.

Du får flytta till Kina. Alla är fritänkande original där. Ingen röstar. Motströms-rebeller som de är.

Har inte försökt övertala någon om att inte rösta. Bara sagt att jag tycker att de som röstar är får.

Vadå gäller inte yttrandefriheten alltid utan bara när det passar er (som t.ex. när man ska håna en religion)?
Varför skulle jag flytta till Kina bara för att jag inte vill rösta?
Vart nämnde jag att jag gillar Kina eller deras styre?
När sa jag att lathet är anledningen till att jag inte röstar?

Men som alla fega, hatiska rasister på FB så lägger du ord i mun. Rösta på AFS, donera lite till Rasmus och känn dig stolt över hur mycket du gör för sVäRjEh. Glöm inte att knyta näven i fickan när Ahmed och Mohammed flörtar med din flickvän.

LoserN out.
Citera
2022-04-18, 02:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobertEriksson99
Kenny begick inte något verkligt brott, hans reaktion var på grund av den stress och psykiska påfrestning han var utsatt för och borde blivit bemött med överseende. Istället väljer det antivita rättsystemet att straffa ett brottsoffer som nästan höll på och dö ifrån en tortyr av anti-vita icke-vita invandrare.
Berätta vad du tycker om detta absinten, är det så du vill ha det?
Det är inte så jag vill ha det, och det är inte så jag tror att det gick till. Jag är starkt skeptisk till att den där historien stämmer.
Citera
2022-04-18, 02:22
Medlem
RobertEriksson99s avatar
Citat:
Det är inte så jag vill ha det, och det är inte så jag tror att det gick till. Jag är starkt skeptisk till att den där historien stämmer.

Vad är det som gör dig starkt skeptisk till om historien stämmer?
Citera
2022-04-18, 02:24
Medlem
AnOldBeginnings avatar
Citat:
Har inte försökt övertala någon om att inte rösta. Bara sagt att jag tycker att de som röstar är får.
Till skillnad från de 4-5 miljarder runt globen som inte röstar, kineser inkluderat. Fritänkande rebeller som sagt.

Citat:
Vadå gäller inte yttrandefriheten alltid utan bara när det passar er (som t.ex. när man ska håna en religion)?
Va? Relevansen är till något i det du citerade är?
Du svarar som cleverbot.

Citat:
Vart nämnde jag att jag gillar Kina eller deras styre?
I dina våta drömmar.
Du klarar inte förmedla dina tankar, du bara har de. Så lika bra att sätta punkt här. Onödigt att smutsa med OT när OTn i tillägg är ointressant och hjärndöd.
Citera
2022-04-18, 02:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ponkla
Det finns två sorters partier. Globalistiska och nationalistiska. Afs anser jag är nationalistiska, medans SD en gång var det och har närmat sig globalisterna den senaste tiden enbart för att få inflytande. Afs är bra för att återskapa balansen mellan nationalism emot globalism, men de kommer inte få tillräckligt med stöd av det svenska folket för att kunna ändra på det politiskt av hur det ser ut idag.

Väldigt simplistiskt tänk.

Givetvis finns det bara dumma och smarta människor med, likaså är världen svart och vit. Om man inte kan se det i mitten så missar man ju hela poängen.

Allt detta tyder på är ju vad du tycker är viktigast när det gäller politik. Därav springer du runt med skygglappar och undrar varför andra inte tycker att världen ser likadan ut.

Det finns två sorters partier, de som har rätt och de som har fel.
Citera
2022-04-18, 02:52
Medlem
Citat:
Han skulle knappast ha dömts för hets mot folkgrupp om reaktionen kunde betraktas som förståelig.
Citera
2022-04-18, 03:11
Medlem
Judgments avatar
De har en värdelös narkotikapolitik, det räcker för mig att avstå från att rösta på dom. Trist då jag annars håller med dom om det mesta.
Citera
2022-04-18, 05:40
Medlem
Citat:
Ja, om man tycker att det är viktigt att säkra att vita förblir i majoritet i Sverige så kan det vara rimligt att rösta på AfS. Varför man nu skulle tycka det. Få människor delar din besatthet av hudfärg, än färre vettiga människor.

Alla människor man tagit hit är helt besatta av etnicitet.
Man slänger hellre dottern från balkongen, än låter henne umgås med "fel" kille.
Citera
2022-04-18, 08:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Judgment
De har en värdelös narkotikapolitik, det räcker för mig att avstå från att rösta på dom. Trist då jag annars håller med dom om det mesta.

Jag hittar ingen information om deras narkotikapolitik. Kan du länka till din källa?
Citera
2022-04-18, 09:13
Medlem
Ghibellinos avatar
Citat:

Du kan släppa meningsutbytet med absinten då det endast är slöseri med tid.

Jag tror att många svenskar idag lever i förnekelse. De kan inte tro att det pågår ett de-facto folkutbyte, och än mindre att det kanske anses önskvärt från vissa i den lagstiftande församlingen. Dessa människor har ofta en total tilltro till politiker.

Sen har vi de aningslösa som liksom absinten visserligen inser att vi kan bli en minoritet i vårt eget land, men som inte ens ser problemet. Dessa människor borde ha lärt sig av historien och vad som sker i dagens värld, vad gäller faran med etniska motsättningar. Men har de inte lärt sig läxan än, är det inget vi kan göra för att väcka dem.

Slutligen har vi de rent ondskefulla, som vill att vi ska lida som vita (män). Dessa personer talar ofta illa om oss, trots att de själva är vita. Som exempel kan vi anföra Romsons almedalstal, eller den representant för de gröna i Tyskland som applåderade den folkräkning som antyder att etniska tyskar redan är en minoritet i vissa valkretsar (Frankfurt?).

Sen kan man välja att inte rösta på AfS av andra anledningar. Någon nämnde narkotikapolitik t.ex. Rikta in dig på debatt med dessa istället. Övriga är förlorade som kanske, möjligen, vaknar upp när det är för sent.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in