2022-04-18, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Jag känner ingen kurd som är muslim. Alla kurder jag har träffat har snarare sett ner på muslimer. Kurderna kämpade också mot IS och turkiska islamister som Erdogan och gör det fortfarande. Så det verkar vara falska nyheter?

Komikern Özz njuen och hela hans tjocka släkt i Sverige är muslimer.

Våldtäktskurden Soran är kudisk muslim.
Senast redigerad av Martlet 2022-04-18 kl. 19:27.
Citera
2022-04-18, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeValera
Det finns även militanta islamistiska kurder. Tänk bara på den norsk-kurdiske ledaren Mulla Krekar. Finns vissa områden i Turkiet där islamister är starkare än sekulära kurder.
Ja,det finns en mängd avarter
Citera
2022-04-18, 18:57
Medlem
Gusselbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alex-ander
Det är inte ungarna i orten som är en fara för landet när man låter religionhatare bränna religiösa skrifter i syfte att håna och kränka två miljarder utövare. Faran är vedergällning från sovande terrorceller i EU och andra religiösa fundamentalister från organiserad Islam.

Nu kan imamer spinna vidare på offerkortet och konvertera fler vilsna ungdomar till den extrema sidan av hatet.
Alltså, vi ska sluta leva så som vi föredrar och istället böja oss ner med rumpan i vädret och göra som de säger åt oss.
Citera
2022-04-18, 18:57
Medlem
Kanon, läge att överföra deras bistånd till Polisen.
Citera
2022-04-18, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UpTop
Jag vet, vi tar in 100.000 människor från mellanöstern om året, undviker att utvisa grovt kriminella invandrare som helst ska kosta fantasisummor på anstalter utöver all bidragsturism medan vi höjer pensionsåldern och bortprioriterar svenskars välfärd för att ha råd. Det är ett lyckat recept annars är man "rasist."

Det där kan ju bara tjäna ett syfte och det är av samma princip som att dra ut en gummisnodd. Tillslut så snärtar den tillbaka. Jag tror att snärten kommer vara så stor att det blir en etnisk utrensning på denna planet.
Citera
2022-04-18, 19:01
Medlem
Storinkvisitorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr1931
Corona också. Helt plötsligt är den dödliga hostattacken som bortblåst.

Har hellre feber några dagar än delar land med intoleranta muslimer som vill se alla svenskar dö eller konvertera.

Fy fan, hur blev det så här illa i vårt vackra land?

Ut med packet! Nu! Rösta rätt! AfS2022
Ja, hur blev det såhär i Sverige?

Vi snackar inte om en långsam process utan om någonting som bara small till utan att man fattade vad som hände. Folk som inte ens är inne i medelåldern än kan minnas ett Sverige som låg tvåa i välståndsligan efter Schweiz och som alla andra länder i världen var avundsjuka på. Nu garvar alla åt Sverige, om de nu inte rent av är förfärade av hur snabbt det kan gå för ett folk att i princip utrota sig självt på ett par decennier.

Men vi får väl leva som ett varnande exempel på vad som händer när man har femtekolonnare i regeringen som lyder det Liberala Imperiet USA:s minsta vink och har förvandlat landet till en experimentverkstad för (((globalisterna))) att experimentera med.
Citera
2022-04-18, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Kurder är Mellanösterns somalier.

Dom har ett ordspråk "Våra enda sanna vänner är bergen". Men jag kan tala om för er att jag frågade ett berg och dom hatar också kurder.

Hahaha fan vad bra
Citera
2022-04-18, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Greenspam
Aftonbladet: Efter Paludans turné: Irak kallar till sig svenskt ambassadråd

https://live.aftonbladet.se/supernytt/news/irak-kallar-till-sig-svenskt-ambassadraad.y2UjfeLPB

https://ina.iq/eng/18884-ministry-of-foreign-affairs-notifies-charge-daffaires-of-swedish-embassy-the-governments-dissa tisfaction.html

Christer Sfeir:

https://twitter.com/ChristerSfeir/status/1515770145716723725

https://twitter.com/ChristerSfeir/status/1515259704305504262

Irak kallar upp svenskt ambassadråd för att tillrättavisa svenskarna om svensk lagstiftning.
Vilka är de allvarliga återverkningarna man hotar med från muslimska världen?

Vem bryr sig om Irak på världsscenen lol
Citera
2022-04-18, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Jag känner ingen kurd som är muslim. Alla kurder jag har träffat har snarare sett ner på muslimer. Kurderna kämpade också mot IS och turkiska islamister som Erdogan och gör det fortfarande. Så det verkar vara falska nyheter?

Rubriken är definitivt "fake news".
Det är inte en kurdisk mediekanal som hotar utan vissa personer i kommentarsfältet.

Hade Aftonbladet haft kvar kommentarsfält till sina nyhetsartiklar så hade vi även sett svensktalande visa stöd för kravallerna. Man ser säkert likadant i "alternativ högermedia", där det då och då dyker upp invandrare som stödjer kravallerna. Betyder det att Aftonbladet, Fria Tider eller det svenska folket i helhet hotar med vedergällning?

Självklart finns det kurder som visar stöd för kravallerna. Om det finns etniskt svenska eller norska konvertiter som anslutit sig till ISIS, såsom Michael Skråmo, varför skulle det då inte finnas extremister bland kurder vars liv präglas av fattigdom och misär, vilket är en grogrund för extremism?

Kommentarsfält,oavsett media, är en "human cesspit", där du hittar de mest korkade, extrema, med lågt konsekvenstänk.
Jag baserar inte min syn på svenskar på WT med dubbelsiffrig IQ som lyckats med att bli sparkade från SD eller deras arbetsplats för att man skrev extremt korkade saker i sociala medier. Och denna tråden verkar krylla av den typen.
Citera
2022-04-18, 19:12
Medlem
Viejoverdes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kissfittan
Bidragsfuskar fortfarande deras försvarsminister med address i Sverige?

Säga vad man vill om paludan men han sätter finger på en känslig punkt kan vi verkligen ha religionsfrihet i framtiden?
Han är tillbaka i Sverige.
Citera
2022-04-18, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Om du inte fattar att Sverige helt ha agerat som en del av USA-imperiet hela tiden så blir det givetvis svårförståligt. Både med Irak-kriget men även massinvandringen.

Ja precis. Då är det ju helt åt helvete när Sverige söker medlemskap i Nato och samtidigt säger att rättigheten att bränna koraner är fundamentalt för vårt samhälle. Det är ju lika idiotiskt att bränna koraner som att invadera Irak för att de lögnaktigt påstås ha förbjudna vapen/hoppa av från petrodollarn eller vad du nu sa.

Sverige och västerlandet håller på att flippa ur totalt. Gud nåde den som säger något om Sveriges asylpolitik och krigande i fjärran länder men man ger oss rättigheten att skända och bränna religiösa skrifter för att uttrycka våra "åsikter".

Jag hoppas faktiskt att några av de där pansarskotten som skeppas till Ukraina för att döda ryssar hamnar på "orten" och sedan används mot vår poliskår. :-)
Citera
2022-04-18, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Jag vill gå ännu längre här att man utvisar hela familjen.

Ja det vore inte mer än rätt. Har hela släkten kommit hit för att en har fått uppehållstillstånd så borde hela släkten åka ut när en gör en kriminell handling.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in