2022-04-18, 18:45
Medlem
FLManInTheNewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rashatalashemako
Sluta. Pojken bevisade att han har mer mod än hela grisflocken. En riktig lejonhjärta.
Eller bara en sociopat med 70 IQ som rokt en feting + 7 bars.
Citera
2022-04-18, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FLManInTheNews
Kanns ju ratt nichat om du hittar en stream med starkare asikter an FB. Vettefan hur "popular" den kan va isf...
Kring 3000 tittare under de kanske 2 timmar jag höll koll på den. Ibnfallujjah2 (eller något sådant) på tiktok.
Citera
2022-04-18, 18:46
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Sluta. Pojken bevisade att han har mer mod än hela grisflocken. En riktig lejonhjärta.
Grisar är de som attackerar vår gemensamma polis. Absolut inte några lejonhjärtan. ”Modiga” i grupp, alltid fega en och en. Tror du dessa ”modiga lejon” raka i ryggen kommer erkänna när de åtalas? Nej, de kommer neka, slingra sig som ormar och alla ursäkter i boken kommer försökas med. Det är usla fegisar. Oönskade av alla. Föraktade av alla nationer.
Citera
2022-04-18, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalasboll
Ska jag vara ärlig, så tror jag inte de vill leva här heller. Det är många som flyr Sverige för att vi är det mest fördomsfulla och hatiska folket som finns. Vi isolerar oss, vi är knappt utomhus och rädd för allt. Prova gå ut, prata med dom. De är faktiskt väldigt trevliga.

Klart de vill leva här. De får massor av pengar utan att behöva arbeta. Det är höjden av att lyckas inom deras kultur.

Kristendomen har att arbete i sig är gott. Det finns inte i deras synsätt. Tvärtom, man har lyckats då man lever ett bra liv utan att behöva arbeta.
Citera
2022-04-18, 18:47
Medlem
FLManInTheNewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Livsmissbrukare
Kring 3000 tittare under de kanske 2 timmar jag höll koll på den. Ibnfallujjah2 (eller något sådant) på tiktok.
Sjukt. Vi narmar oss nog allt critical-mass, mycket skit som gror pa manga fronter samtidigt.
Citera
2022-04-18, 18:48
Medlem
Är det oroligt någonstans i landet ikväll?
Citera
2022-04-18, 18:48
Medlem
Såna här aktioner som Paludans, sår frön till massmord och fascism, speciellt nu när det är valår.

Rösta rätt, rösta rött!
Citera
2022-04-18, 18:49
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ska jag vara ärlig, så tror jag inte de vill leva här heller. Det är många som flyr Sverige för att vi är det mest fördomsfulla och hatiska folket som finns..
Det där var det mest förljugna jag läst idag! Grattis!
Citera
2022-04-18, 18:49
Medlem
jori9900s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Osynlige.Mannen
Jag har klubbkamrater som är muslimer, men av den civiliserade sorten. Inte sådana som lever på soc. och vägrar lära sig svenska.

Hahahahahahahahaha Dom skrattar bara åt den dumme svennen som tror att han är kompis.. om han får order att skjuta dej skulle han inte tveka en sekund
Citera
2022-04-18, 18:51
Medlem
Citat:
Ska jag vara ärlig, så tror jag inte de vill leva här heller. Det är många som flyr Sverige för att vi är det mest fördomsfulla och hatiska folket som finns. Vi isolerar oss, vi är knappt utomhus och rädd för allt. Prova gå ut, prata med dom. De är faktiskt väldigt trevliga, om du visar dig vara snäll och hjälpsam. Men du hatar mest, därav har du skapat en ensamhet som faktiskt vi svenskar är, så kommer de be dig dra åt skogen.

Det vet vi att de lämnar Sverige och tar bidragen med sig. De är trevliga så länge det går som de vill! Vi som vet bättre än du håller oss inne.
Citera
2022-04-18, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brille68
Klart de vill leva här. De får massor av pengar utan att behöva arbeta. Det är höjden av att lyckas inom deras kultur.

Kristendomen har att arbete i sig är gott. Det finns inte i deras synsätt. Tvärtom, man har lyckats då man lever ett bra liv utan att behöva arbeta.

Klart de vill. Men har du sett någon som jobbat inom en pizzeria eller restaurang som jobbar åtta timmar om dagen?
Citera
2022-04-18, 18:54
Medlem
Slackoffs avatar
Citat:
Alla "lejonhjärtan" ska en vacker dag få sina bidrag nollade, hyresrätter indragna och hela klaner ska utvisas oavsett om de är födda i det här landet med svankt medborgarskap.
tillslut formar den hand du biter en järnnäve.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in