2022-03-04, 21:32
Medlem
31 årig man eftersöks av MP i Stockholm, men MP verkar inte vilja gå ut med varken namn, bild eller identitet på den eftersökte.

Varför detta hysch-hysch?
Är det må hända en tidigare dömd/känd person som gör att MP inte vill dra till sig onödiga kommentarer på fejjan, eller en sjuk person som avvikit från rättspsyk eller annat som gör att information undanhålls?

Vet någon vem denne 31 årige är?
Skulle kanske kunna vara behjälpligt med lite mer info/signalement, ifall man tror sig ha sett vederbörande ÄVEN om man inte är med under MPs sökinsatser så kan man ju ha sett han någon annan stans.

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=5333350556695198&id=324878340 875803&m_entstream_source=timeline
Citera
2022-03-04, 21:37
Medlem
Linda.Hermosas avatar
Vad är MP? Miljöpartiet, Militärpolisen?

/Linda.

Glöm det. Missing People, förstås. Förlåt.
Citera
2022-03-12, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eklektiskwiccan
31 årig man eftersöks av MP i Stockholm, men MP verkar inte vilja gå ut med varken namn, bild eller identitet på den eftersökte.

Varför detta hysch-hysch?
Är det må hända en tidigare dömd/känd person som gör att MP inte vill dra till sig onödiga kommentarer på fejjan, eller en sjuk person som avvikit från rättspsyk eller annat som gör att information undanhålls?

Vet någon vem denne 31 årige är?
Skulle kanske kunna vara behjälpligt med lite mer info/signalement, ifall man tror sig ha sett vederbörande ÄVEN om man inte är med under MPs sökinsatser så kan man ju ha sett han någon annan stans.

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=5333350556695198&id=324878340 875803&m_entstream_source=timeline
Är det samme man som nu lagts ut på MP, man från Gävle?
Citera
2022-03-13, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pagojuice
Är det samme man som nu lagts ut på MP, man från Gävle?

Jag tror inte det. Men jag kan inte veta säkert eftersom den förste inte identifierades. Inget namn, ingen bild, nästan ingen info. Tror den förstes efterlysning numera är borta från MP också.
Citera
2022-03-13, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eklektiskwiccan
Jag tror inte det. Men jag kan inte veta säkert eftersom den förste inte identifierades. Inget namn, ingen bild, nästan ingen info. Tror den förstes efterlysning numera är borta från MP också.
Jag tror att det rör sig om samma, för han har varit saknad en tid nu och på Ekerö. Har även läst i andra trådar att helikopter har sökt efter en försvunnen man på Ekerö.
Vill minnas att i efterlysningen du skapade tråden om även stod att man skulle söka på Ekerö. Men kan minnas fel såklart…
Citera
2022-03-13, 22:32
Moderator
pudelluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pagojuice
Jag tror att det rör sig om samma, för han har varit saknad en tid nu och på Ekerö. Har även läst i andra trådar att helikopter har sökt efter en försvunnen man på Ekerö.
Vill minnas att i efterlysningen du skapade tråden om även stod att man skulle söka på Ekerö. Men kan minnas fel såklart…
Vilka trådar menar du?
Citera
2022-03-13, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pudellus
Vilka trådar menar du?
Exempelvis den om försvunna Somayyeh (inlägg 288).
(FB) 40-åriga Sommaye försvunnen sedan 2022-02-13 då hon sågs i Bromma
Citera
2022-04-18, 18:32
Medlem
Kan detta vara den saknade som hittats?
https://www.expressen.se/nyheter/avliden-person-hittad-i-vattnet-pa-ekero-/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem