2022-04-18, 15:45
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svensson1970
Våra politiker är falskare än grekiska politiker!
Om Sverige ska bli en normal-fungerade land behövs det en TRUMP
Stämmer bra det . Vi skall jobba tills vi dör nu medan dom håvar in bra att dom kan klara sig bra från 50. Politikerna är självklart korrupta i media här är en stor skandal också pk .
Citera
2022-04-18, 15:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TheBloodyNine
Märklig slusats av dig. Dansken är *uppenbarligen* källan till bråket.

En koranbränning. Klart det kommer bli upplopp. Det fattar väl vem som helst? Jävla apor som tillät det.
En proper ordningsmakt skulle ha gett avslag. Han är ju inte ens svensk. Åk hem danskjävel.

Det borde brännas en Koran om dagen i Stockholm, Göteborg och Malmö, släng in en Bibel i brasan så blir det rättvist.
Citera
2022-04-18, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Taggen2
Nån som vet vilka som ska ha hetsat de förvirrade muselmanerna att attackera polisen från utländska siter, såsom sades i presskonferensen kl 11?

Fake news om du frågar mig. Det kan ju stämma att det finns utländska krafter som har inflytande över muslimerna, inte minst via moskéer men det är ju inget nytt. Det är ju så hela tiden. Hela moskeväsendet i landet är en enda stor påverkansoperation från arabvärlden, Iran o.s.v.

Det handlar nog mer om att försöka få bort strålkastarljuset från våra kära pensionsräddare genom att låtsas som att det egentligen är någon annan som ligger bakom.

Dessutom svamlade de om att uppviglarna var kända hos polisen och Säpo, jaha? Så vad i helvete gör de ute på gatorna då? Varför har inte polisen sytt in dem i god tid? Så otroligt mycket skitsnack alltihop.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Vet du vilken religion de som kravallerade har?
De hänvisade väldigt flitigt och utan undantag till den islamska läran i samtliga av de kanske 15 livestreams jag tittade på igår och inatt. Tittade du inte?
Citera
Medlem
Det är Svenssons som stödjer kriminella genom att köpa knark.
Även poliser använder knark. Finns flera domar från det senaste tiden gällande poliser.

Så ni stödjer kravallerna indirekt genom era drogmissbruk.
Citera
2022-04-18, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Vet du vilken religion de som kravallerade har?

Du menar hur man översätter Allahu Akbar till svenska?
Citera
2022-04-18, 15:48
Medlem
Kan ju börja med att gå ur EU, så vi får välja vilka vi vill släppa in i landet. Ingen dansk som får komma hit och provocera, inga stöldligor och massa annat positivt. Men handeln skulle bli dyrare, men frågan är vad som kostar mest i slutändan. Handeln som blir dyrare eller om allt detta får ett stopp. För den enskilda individen skulle det bli billigare i längden tror jag, men företagen skulle få betala ett högre pris.

Hur korkat är inte EU egentligen? En massa Europeiska länder ihop, ingen pratar samma språk. Vissa länder som Schweiz, gör som de vill ändå. Vi följer alla beslut de tar i EU. Därför detta land håller på att fallera på alla plan.

Kolla Schweiz hur de jobbar för folket. De behandlar psykiskt ohälsa med ketamin, som är den erkänt bästa behandlingen som finns mot djur depression.

De har dödshjälp. Alla människor där, får avgöra om de vill fortsätta leva eller inte, om de får en obotbar sjukdom som enbart kommer leda till lidande och död.

Människor som inte anpassar sig, ja de får helt enkelt inget uppehållstillstånd.

Människorna är öppna, bryr sig om varandra. Det är därför landet är som de är. Här i Sverige springer politiker ofta sina egna intressen, precis som folket. Vi lever idag i ett samhälle där företagen styr, inte människorna
Citera
2022-04-18, 15:48
Medlem
MostyBlejsXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silvret
Jag hatar pedofiler och har all förståelse för att Paludan är hatad i dessa område. Har man unga söner eller yngre bröder känns det inte så kul att Paludan ska komma till ens område.

Precis som inte det finns massor av pedofiler bland dem? Dessutom drar de sig inte för att våldta unga flickor.
Citera
2022-04-18, 15:49
Medlem
passports avatar
Ingen action idag eller?
Citera
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Närmare hundra personer har skadats i sammandrabbningar mellan palestinier och israelisk polis på Tempelberget i Jerusalem.

Citat:
Tusentals muslimer hade samlats vid al-Aqsamoskén på Tempelberget för att fira ramadan när oroligheterna bröt ut på fredagsmorgonen.

Nej, nu får nån nog ta och sätta stopp för den Paludan, sprider sig som ringar på vattnet verkar det som.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av utmedmena
Ånej, du har nog inte en aning om hur många företag är för mångkultur in absurdum, oavsett vad.

Utöver det gäller naturligtvis fördelen att denna kolsäck kostar ytterst lite för företaget, då statligt lönebidrag utgår.

Som tur är, detta har ÄNNU inte nått ofantliga, icke stoppbara nivåer.
jo jag vet....det var så på hotellet jag snickrade på...alla möjliga kom....i några veckor sen puts väck....
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
Jag håller med dig. Dock är det mer realistiskt att vi börjar med en avkriminalisering innan legalisering, med tanke på det politiska klimatet.

Cannabis är en bra medicin för många människor. Allt från cancersjuka till psykiska åkommor. LSD är också en sak jag tror kommer ta mer plats framförallt istället för annan psykofarmica.

Men det stora problemet med narkotikan är att det är gängen som har monopolet.

Du är nog på rätt spår. Dock får du bort monopolet om det även legaliseras, eller vad tror du?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in