Citat:
Ursprungligen postat av
Fittsill
Jag argumenterar ju lite också för att Dansken islamofobi har visat sig varit befogat. Jag personligen är xenofob - precis som alla andra människor är. Så det så klart jag, och alla andra i sina hjärtan är emot invandringen.. Men innan Dansken så har jag aldrig riktigt kunnat bakat upp mina emotionella xenofobi med någon sorts logiska argument mer än att jag ev. skulle vara rasist.
Dansken har visat mig logiska argument för hur jävla störda och lågt-iq vissa blattar har.
Dessa låg iq- parasit apor måste bort från Sverige, och deras släktingars medborgarskap bör ifrågasättas, igen.
Menar du ungefär som att - jaa jag är nog rasist om jag tänker efter... ???
Efter ww2 var Sverige positivt inställt till just den svenska naturen..
Socialdemokraterna var enligt mitt tycke bäst på 1920 talet.
Det byggdes mentalsjukhus på löpande band , bråkiga personer blev lobotomerade vilket jag idag kämpar för att få tillbaka - tänk vad skönt och fint alla dessa bråkstakar kan ha det imorgon ... om de endast fick ett litet vit snitt..
knarkare skulle inte ha något begär mer till knarket ... och de skulle sitta så snällt på en parkbänk och räkna alla löv som slår ut på björkarna nu i vår...
Kort sagt , öppna ett nytt mentalsjukhus i valfritt problemområde - vips så försvinner muslimerna därifrån.
För .... Det var när mentalsjukhusen försvann som muslimerna ville till Sverige.