2022-04-18, 15:15
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VerklighetenJa
Det är för mycket presskonferenser med för kass Journalistik med bruna näsor
Jag har sagt det förr och säger det igen ..GÅR det dåligt så är det alltid alltid löntagarens fel i Sverige
Bilmekanikern håller ingen presskonferens om bilen går orent på vägen ut ur verkstaden
Rörläggaren som inte stoppar vattenläckan kan inte kalla till presskonferens
Konsulten som inte får uppdrag.. ingen presskonferens

Men Snutj.. n som har Organiserat väck sig själva
https://www.expressen.se/kvallsposten/aklagare-malmopolisen-har-klappat-ihop/

Skall sedan skylla på annan Utan att " Pravda TV s " reportern kör den första som en normalt funtad ställer

" NÅGON GRIPEN ? HUR MÅNGA "
" NÅGON SPARKAD HUR MÅNGA " alla små söta blondiner '

Demokratin har inte beställt presskonferenser Utan Ordningsmakten skall hålla Ordningen
behöver dom hjälp eller resurser ..Då går det väl och snacka om det pss som man kanske hjälper bilmekanikern gasa under tiden han ställer förgasaren men .Man kan inte ha denna sortens acceptans för misslyckanden med Presskonferensen med en " Massa Varm Luft "
"Mycket snack och lite Verkstad "talesättet .,. Behövs nytt ledarskap med annan personalpolitik låter det som .
Även om jag inte retar mig på andra eller vad andra gör så är det dags med utvisnings möjligheter
Samt att ngn annan än Svenska Skattebetalaren står för notan.
Paludan eller Snuten själva eller ngn Moské
Ja, jo, det finns alltid budget för dem att "tala ut" eller komma med "sin syn på saken". Det där hänger kvar sen Lindhmordet.
Citera
2022-04-18, 15:16
Medlem
kato85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Ja. Du är demokratin fiende, eftersom du anser att svenskarna ska anpassa sig till deras kultur och deras värderingar istället för tvärtom.
Var har jag skrivit det? Du kan inte citera mig på den punkten eftersom jag aldrig hävdat det.

Vad har hävdar är att det kostar oss en förmögenhet för Paludan att bevisa något vi alla redan vet, nämligen att våldsamma individer är våldsamma individer.
Vi har redan sett upplopp tidigare, behöver vi då fler upplopp för att fatta vad dessa idioter är kapabla till?
Om svaret är nej, förklara då vad nyttan med Paludans provokation är, är du snäll.
Förklara varför du tycker det är okej att vi skattebetalare ska stå för denna miljon-nota, när Paludan själv kan ges möjlighet att ta den, om han nu vill nyttja sin rätt till yttrandefrihet.

Citat:
Ursprungligen postat av sno
Om de nu känner sig så illa behandlade och sårade vad håller dem kvar här? Ingen kommer att sakna dem..
Som alla andra har de sitt liv här.
Citera
2022-04-18, 15:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
De här halvmännskorna trivs inte om de inte får bor i rykande ruiner med utbrända bilvrak på gatorna. Det blir för lugnt och enahanda för dem om de inte får slåss och kasta sten. De är mentalt fast på 700-talet. I Sverige på 700-talet hade vi vikingarna som på ett liknande sätt var våldsamma och råa. Vi har dock haft en kontinuerlig utveckling mot ett civiliserat samhälle medan dessa urtidsdjur har fastnat i järnåldern.
Exakt, muslimer utvecklas inte. Djur utvecklas inte heller men djur är trevliga och sköter sig själva.
Citera
2022-04-18, 15:17
Medlem
Klart att de Importkriminella bidragslevande Islamisterna blir förbannade när deras "rättighet" att styra över Sverige ifrågasätts!
Arabvärldens alldeles egna kolloni med "mindre värda" som vägrar underkasta sig...
Morgan Johansson kommer nu att säga något "kraftfullt" som alltid påminner om Prusiluskan i Pippi Långstrump. Sen ringer han alla inblandade Polischefer o säkerställer att absolut ingenting görs, tvärtemot vad han precis "lovat" !
Varje gång som dessa helt obefintliga "straff" utdöms, varje gång som beviskraven alltid flyttas till ett över vad som finns, varje gång dessa rasistapor får gigantiska "skadestånd" för totalt bagatellartade saker! Då bevisas att det som ger långa fängelse-straff i alla grannländer, det ger "Herrefolk-Status" i Sverige! Vilket ständigt sporrar till mer och ännu värre våldsdåd!
I 30 år har Sverige varit ensamt i världen att hävda att hårdare straff inte hjälper och i 30 år har den organiserade brottsligheten ökat som en raket!
Lyssna på vad de Importkriminella själva säger!
De ser sig själva som "soldater" i ett krig mot "mindre värda" Svenskar!
Väldigt likt hur Nazityska eller Sovjetiska soldater en gång såg sig!
För att blidka dessa Importkriminella rasistapor ägnar sig delar av Sveriges åklagare åt att åtala/fängsla/bötfälla Svenskar som av moral vågar prata sanning!
Sverige är ett ockuperat land med rent kriminella "Ockupationslagar"! Ganska snarlikt hur det gick till i Norge och Danmark under ockupationsåren!
Citera
2022-04-18, 15:18
Medlem
Sperssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
Stämmer utmärkt. Haft en del som knappt kan prata svenska.

Muslimer har oerhört svårt att få jobb i Sverige, åtminstone inom privat sektor.
Det kan bero på fördomar eller lägre utbildning.
Helgens kravaller har antagligen inte gjort det lättare.
Citera
2022-04-18, 15:19
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spersson
Muslimer har oerhört svårt att få jobb i Sverige, åtminstone inom privat sektor.

dom har sig själva att skylla.
Citera
2022-04-18, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Och vad fint alla apor rör sig runt i flock och skränar och har sig. ” En dag i djurparken”
Hällre apa med sten änn polis med vapen och springa från platsen 😂😂😂😂😂
Citera
2022-04-18, 15:21
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashsnack69
Dags för Reinfeldt att öppna sin plånbok.
Räkna med att Reinfeldtt Il-Cirkusneger sitter och filar på ett tal fullt med saftiga uppläxningar och "whataboutism". Det var ju inte alls vad han hade tänkt sig, nej, nej, nej. Han ville ju egentligen inte släppa en jävel över bron och ta hårda tag mot buset. Det är alla vi andra som missförstod precis allt han ordbajsade ur sig.

PS. Detta är som Stefan säger inte okej, men Stefan var inte okej.
Citera
Medlem
FLManInTheNewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spersson
Det ar den guttorala brytningen. Alla gillar perfekt svenska.
Citera
Medlem
kato85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FLManInTheNews
Jag anser att det racker att jamfora dom varsta 20% fran vardera grupp.
Vad? Det handlar inte om att du ska godta en skev bild av svenskarna för att få en skev bild av invandrarna, det handlar om att göra en rättvis bild av en folkgrupp oavsett vilken.

Citat:
Jag ar tryggare med svensk Hells Angels an random gang vid orten, om du tvingar mig valja.
Som sagt det handlar inte om att välja det handlar om att ha göra en korrekt analys.

Citat:
Jag sjalv tycker som sagt inte det finns nagon mening i att skonmala kultur fran Afrika/MO genom att belysa att minoriteter begar bratt.
Det är inte att skönmåla en kultur. Hade 50% eller mer av de muslimska invandrarna deltagit i upploppen hade även jag kallat det skönmålning, men nu är det ett hundratal ungdomar i av Paludan väl utvalda invandrarområden med hög kriminalitet som står bakom dessa upplopp.
Som sagt, man slår in redan öppna dörrar genom att provocera de invandrare som redan befinner sig utanför samhället.

Citat:
Det ar liksom oftast en sjalvklarhet och dessutom helt orevelant i praktiken? Ett brott ar ett brott. Da ar jag anda snall och har overseende med bidragsfusk, da hade 80% av vara invallare kvalificerat som brottsling.
Ok. men då får man presentera bevis för detta.
Citera
2022-04-18, 15:23
Medlem
kato85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apropos
Varför skulle jag slösa min tid på att titta på någon antivit dynga med 5000 visningar och 60 gillningar samt inaktiverade kommentarer? Vilket skämt.
Eftersom det är en studie underbyggd med trovärdiga källor.
Låt fakta styra istället för känslor, det är ett ganska bra recept för framgång.
Citera
2022-04-18, 15:23
Medlem
Polisen har ju utlovat att dom ska dra sina vapen som motåtgärd undra hur många som kommer skjutas ikväll om det blir upplopp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in