2022-04-18, 15:01
Medlem
"– Vi vet inte med säkerhet men vi vet att det också finns information till uppvigling till våld mot poliser på sociala medier som också orkestreras från utlandet.

Det säger kommenderingschef Jonas Hysing på en pressträff på måndagen.

Enligt Hylsing har Rasmus Paludan tidigare fått tillstånd för att demonstrera utan att våldet har uppnått liknande nivåer som under de senaste dagarna.

Det är dock inte fastställt i vilken utsträckning påverkan från utlandet påverkade våldsamheterna under påskhelgen.

Grovt kriminella pekas ut

Enligt polisen är flera av individerna som deltagit i kravallerna redan välkända ansikten för Polismyndigheten och Säkerhetspolisen. Flera personer uppges ha kopplingar till kriminella gäng."
https://marcusoscarsson.se/just-nu-polisen-bekraftar-paverkan-fran-utlandet/
Citera
2022-04-18, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kato85
Är jag landsförrädare för att jag säger ifrån när det slösar miljoner kronor på en clown vars enda syfte är att starta bråk?
Istället för att kalla folk för massa saker kan du väl då ta och ge alla dina pengar till Polisen så att vi andra skattebetalare slipper betala för denna skit.
Din trögna lila åsna du fattar inte att det här kommer göra det svårare att kritisera religionen.

Ja. Du är demokratin fiende, eftersom du anser att svenskarna ska anpassa sig till deras kultur och deras värderingar istället för tvärtom.

Om de nu känner sig så illa behandlade och sårade vad håller dem kvar här? Ingen kommer att sakna dem..
Citera
2022-04-18, 15:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av katnisse
Som sagt ingen mening att du försöker, ditt land och alla grannländer är kaos kaos kaos

Och?
Citera
2022-04-18, 15:03
Medlem
fluff995s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av x2016
Många arbetsgivare skiter fullständigt i kompetensen se äldreomsorgen som ett exempel

Fastanställning inom äldreomsorgen brukar generellt sett kräva vissa personegenskaper och formella kompetenser, eller man brukar åtminstone eftersträva det.
Men vad spelar det för roll när äldreomsorgen i praktiken går runt på visstidsanställa, som oftast inte ens behöver klara ett språktest?
Senast redigerad av fluff995 2022-04-18 kl. 15:06.
Citera
2022-04-18, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Massonite
Nej , du har rätt. Det Dansken gjort är egentligen positivt.
Nu ser man klart vilka som är just "urbanization" och väntar på att få sina order på att just ...... döda... svenskarna.
Det står i koranen ... Därför bör RP betraktas som hjälte.

Nu vill juh Svenska folket se dessa muslimers indragna svenska medborgarskap samt utvisning.
Sverige bör vara som Tjeckien .. i den muslimska frågan.
Jag argumenterar ju lite också för att Dansken islamofobi har visat sig varit befogat. Jag personligen är xenofob - precis som alla andra människor är. Så det så klart jag, och alla andra i sina hjärtan är emot invandringen.. Men innan Dansken så har jag aldrig riktigt kunnat bakat upp mina emotionella xenofobi med någon sorts logiska argument mer än att jag ev. skulle vara rasist.

Dansken har visat mig logiska argument för hur jävla störda och lågt-iq vissa blattar har.
Dessa låg iq- parasit apor måste bort från Sverige, och deras släktingars medborgarskap bör ifrågasättas, igen.
Citera
2022-04-18, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalasboll
För att få bort drogerna från gatan, måste vi ha en vård fungerar. Människor som mår dåligt, använder droger. Precis som du säkert dricker alkohol, så släpper all ångest och stress. Det finns en behandling idag, som ej används på det vanliga folket (I Schweiz används det på det vanliga folket) som gör att människor kommer ur missbruk och mår bättre. Det heter Ketamin. Ketaminbehandling med terapi, då kommer alla människor kunna hantera den stress vi har idag, och börja bearbeta sig själv.

Dock är sällan droger farligt. Cannabis är lugnande och du dör inte av den. Alkohol, blir oftast aggressiv, om du mår dåligt. Cannabis däremot, blir du för trött för att slåss=) Du blir glad istället.

Om vi släppte på alla lagar om droger, låta människan själva bestämma vad den behöver för att må bra (som i Spanien), ja då kommer detta landet fungera ändå. Det gör ju bevisligen Spanien, eller hur?

Då skulle vi inte ha detta krig om droger något mer, folk skulle bli friare. Rök en joint istället för alkhol ibland, så kommer du vilja älska dina närmaste, men drick alkohol så kommer du vilja slåss med dom (för det händer överallt)

TESTA!

Jag håller med dig. Dock är det mer realistiskt att vi börjar med en avkriminalisering innan legalisering, med tanke på det politiska klimatet.

Cannabis är en bra medicin för många människor. Allt från cancersjuka till psykiska åkommor. LSD är också en sak jag tror kommer ta mer plats framförallt istället för annan psykofarmica.

Men det stora problemet med narkotikan är att det är gängen som har monopolet.
Citera
Medlem
lite synd att inte kamelknullarna fattar att dom ställer till det för sig själva...hatet ökar å arbetsgivare vänder dom ryggen....dom har en grov funktionsnedsättning ju......i huvudet.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fluff995
Fastanställning inom äldreomsorgen brukar generellt sett kräva vissa personegenskaper och formella kompetenser, eller åtminstone eftersträva det.
Men vad spelar det för roll när äldreomsorgen i praktiken går runt på visstidsanställa, som oftast inte ens behöver klara ett språktest?

Stämmer utmärkt. Haft en del som knappt kan prata svenska.
Citera
2022-04-18, 15:06
Medlem
Så fint poliserna springer från platsen hahahahahahah😂😂😂
https://youtu.be/zXYjkjr9xEo
Citera
2022-04-18, 15:06
Medlem
kato85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FLManInTheNews
Du har inte fel. Men det ar val alltid sa att det ar minoriteten av forbrytare skapar lagstiftning. Tank 9/11 och freedom act? Ett gang icke-amerikanare forandrade livet for alla amerikanare for all framtid.
Det stämmer, men det är ju enbart lagar som ses som nödvädiga ont och som inte bringar utveckling eller för fram samhället.
Citera
2022-04-18, 15:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av chonard
lite synd att inte kamelknullarna fattar att dom ställer till det för sig själva...hatet ökar å arbetsgivare vänder dom ryggen....dom har en grov funktionsnedsättning ju......i huvudet.

Så länge oljan skickas hit spelar det ingen roll vad kameljävlarna gör här.

Kamelerna ingår i avtalet med oljan som vi får.
Senast redigerad av Rashatalashemako 2022-04-18 kl. 15:09.
Citera
2022-04-18, 15:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Klipper020
Så fint poliserna springer från platsen hahahahahahah😂😂😂
https://youtu.be/zXYjkjr9xEo

Man måste vara en idiot för att vara polis i Sverige
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto