Citat:
Ursprungligen postat av
Ratad
Det hela tog en intressant vändning när farbror Polisen erkände att upploppen och attackerna mot poliserna leddes av gängkriminella (med medföljande familjer som körde ut stenar och supportade). Skulle det bli så att de får erkänna att de aldrig haft samma möjlighet att plocka in dessa om inte Paludan gjort sin "brottsprovokation"? Det kostade ju massor men frågan är hur mycket dessa skulle ha orsakat i skador på olika sätt om de fått hållas med sitt ordinarie gängkrigande och bileldande under några år till?
Det är för mycket presskonferenser med för kass Journalistik med bruna näsor
Jag har sagt det förr och säger det igen ..GÅR det dåligt så är det alltid alltid löntagarens fel i Sverige
Bilmekanikern håller ingen presskonferens om bilen går orent på vägen ut ur verkstaden
Rörläggaren som inte stoppar vattenläckan kan inte kalla till presskonferens
Konsulten som inte får uppdrag.. ingen presskonferens
Men Snutj.. n som har Organiserat väck sig själva
https://www.expressen.se/kvallsposten/aklagare-malmopolisen-har-klappat-ihop/
Skall sedan skylla på annan Utan att " Pravda TV s " reportern kör den första som en normalt funtad ställer
" NÅGON GRIPEN ? HUR MÅNGA "
" NÅGON SPARKAD HUR MÅNGA " alla små söta blondiner '
Demokratin har inte beställt presskonferenser
Utan Ordningsmakten skall hålla Ordningen
behöver dom hjälp eller resurser ..Då går det väl och snacka om det pss som man kanske hjälper bilmekanikern gasa under tiden han ställer förgasaren men .Man kan inte ha denna sortens acceptans för misslyckanden med Presskonferensen med en " Massa Varm Luft "
"Mycket snack och lite Verkstad "talesättet .,. Behövs nytt ledarskap med annan personalpolitik låter det som .
Även om jag inte retar mig på andra eller vad andra gör så är det dags med utvisnings möjligheter
Samt att ngn annan än Svenska Skattebetalaren står för notan.
Paludan eller Snuten själva eller ngn Moské