2022-04-18, 11:20
Medlem
1754s avatar
Sverige är nu i officiellt i krig mot det kriminella pack som ger sig på Polis och samhälle i dessa kravaller.
Citera
2022-04-18, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeMajk
Vad skulle hända om det arrangerades koranbränning på exempelvis Almedals veckan och andra politiska arrangemang som planeras under sensommaren?

Upploppen handlade inte om koranbränning, dansken var ju inte ens där. Koranbränningen var bara ett ursäkt för att attackera polisen och skapa allmän kaos för att visa vem som regerar i området. Det här var inga vilsna undomar utan grovt kriminella individer som kanske använde även ungdomar för sitt syfte.
Citera
2022-04-18, 11:21
Medlem
Pootin ligger bakom kravallerna?
Citera
2022-04-18, 11:22
Medlem
Vad ska man göra som civil person?
Vittnar du så dör du
Ingriper så dör du

Vad vi än gör så är det vi civila som drabbas och något skydd av poliser är ju bara att glömma...
Citera
Medlem
MikeHanlons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeMajk
Vad skulle hända om det arrangerades koranbränning på exempelvis Almedals veckan och andra politiska arrangemang som planeras under sensommaren?

Det hade ju nästan varit nyttigt med en situation där ansvariga politiker i Sveriges maktsfär hamnar mitt i kaoset bland arga upploppsmakare.
Citera
Medlem
TheAlamos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
Sådär, nu fick man det bekräftat.

" Detta är allvarligt, om inte HELA samhället tar krafttag så kommer det blabla och dom rekryteras av kriminella nätverk."

https://www.svtplay.se/video/34981139/nyheter-direkt/rikspolischefen-om-upploppen

CA runt 32 min in.
Det gamla klassikern för att få bort fokus från sitt egna ansvar. Vad tänker dem sig att samhället ska göra mot gäng? Jag vill veta exakt vad civilbefolkningen och socialtanter ska göra mot multikriminella invandrare med stort våldskapital. Endast polisen har dessa verktyg men de är för upptagna med knäböjande och att låta gästerna puckla på och bränna polisbilar.
Citera
Medlem
otellos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rallyjonny
Va e det för mätningar han yrar om att polisen aldrig haft så högt förtroende bland allmänheten??? Jag har ALDRIG haft så lågt förtroende för denna myndigheten.. e det blinda som svarat på hans enkät eller
Jag undrar detsamma. Mitt förtroende för polisen är verkligen noll. Inkompetenta idioter allihopa.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
De genomsnittliga svensken är en apatisk hjärntvättad amöba.

Tur vi har så hårda straff i Sverige.

Nu är det damage control och det är bara några få kriminella som ligger bakom, medans vuxenvärlden står o hejar på.

Vi är smutsiga infidels i deras ögon.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/v57bnX/efter-upploppen-presstraff-med-rikspolischefen

"Polisen misstänker att upploppsmakarna har kopplingar till kriminella gäng.

Det säger rikspolischef Anders Thornberg på en pressträff.

– De här hänsynslösa personerna ska inte ut på länge."
Citera
2022-04-18, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Torspjesku
Påverkanskampanj från muslimsvin i Irak?
Muslimska brödraskapet - Egypten.
Citera
2022-04-18, 11:23
Medlem
anomaligns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoDp
Vilket skitsnack.
Allt för att dölja hur det står till i vårat land.
Det är så här framtiden ser ut.

Vi har tagit in så mycket muslimer att hela vårat land kommer förändras. Detta är bra början, åk till vilken stad som helst i Sverige det går inte att känna igen sig längre.

Ser ingen framtid i detta land.

Hur döljer detta någonting menar du?
Citera
2022-04-18, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheAlamo
Det gamla klassikern för att få bort fokus från sitt egna ansvar. Vad tänker dem sig att samhället ska göra mot gäng? Jag vill veta exakt vad civilbefolkningen och socialtanter ska göra mot multikriminella invandrare med stort våldskapital. Endast polisen har dessa verktyg men de är för upptagna med knäböjande och att låta gästerna puckla på och bränna polisbilar.

Ajabaja inte göra så?
Citera
2022-04-18, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
Sådär, nu fick man det bekräftat.

" Detta är allvarligt, om inte HELA samhället tar krafttag så kommer det blabla och dom rekryteras av kriminella nätverk."

https://www.svtplay.se/video/34981139/nyheter-direkt/rikspolischefen-om-upploppen

CA runt 32 min in.
Spelat ingen roll om samhället tar krafttag, dessa idioterna lever efter en jävla sagobok. Sveriges lagar och sätt att leva betyder ingenting för dessa djuren.

Och att de bara handlar om yrkeskriminella är skitsnack, det är vanliga muslimer i alla åldrar som är med och flera tusen utrycker sitt stöd på sociala medier.

Har sett statligt anställda, politiker osv som är muslimer som hejar på de som kaosar och tycker polisen "får skylla sig själva" som godkännt Paludan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in