2022-04-18, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av QARevenge
Samtidigt såg man i Norrköping mängder massor med somaliska mammor som både gick i främsta led och som skötte sten-logistik i de bakre leden. Det här är ett allmänt uppror ifrån hela den muslimska populationen. Alla stödjer dom.

Ställt mig frågandes, om nu detta bara är ett "pojkstreck" som vissa vill göra det till. Vart är vuxenvärlden i deras gemenskap.

Så tack för infon, det var som jag trodde! Dom spottar på samhället.

Folk tjatar om att en majoritet vill vara här och är tacksamma.
Dessa personer är ute och cyklar. Förmodligen har dom en föraning att nåt är fel, men vill ändå försvara sluten på nåt sätt.

Idioti.
Citera
Medlem
bulletproofsouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QARevenge
Jag följde live stream och där var det uppenbart i alla fall att de unga var dom som stod för frontjobb medans de äldre stod för artilleriunderstöd och då menar jag vuxna i 30-60 års åldern och många kvinnor. Så ja det var man ur huse.

Ja och poliser vittnar om att äldre körde fram bilar med nybryten gatsten så visst de hade nog en mer understödjande roll till frontlinjen. anske fanns också ett "stenhuggeri" i bakgrunden för poliser vittnar om att gatstenarna vara delade och hade vassa kanter.
Citera
Medlem
MikeHanlons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av welcometoreality
Tack, denna borde klistras in i trådstarten, kan någon göra en backup innan denna försvinner, vilka jävla kräk dessa är, ta bort Socialbidragen för dessa direkt nu.

Jag har sparat ner den.
Citera
2022-04-18, 10:52
Avslutad
#BREAKING: Anders Thornberg meddelar sin avgång vid 11:00 idag med anledning av polisens misslyckande.

Inget bekräftat men det är vad mina källor inom polisen säger mig. Vi får vänta och se.
Citera
2022-04-18, 10:52
Medlem
Amazon-mannens avatar
Dags för vattenkanoner och gummikulor nu, Sverige
Citera
2022-04-18, 10:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
Ställt mig frågandes, om nu detta bara är ett "pojkstreck" som vissa vill göra det till. Vart är vuxenvärlden i deras gemenskap.

Dessa personer är ute och cyklar. Förmodligen har dom en föraning att nåt är fel, men vill ändå försvara sluten på nåt sätt.

Idioti.

Absolut exakt så är det, ALLA är emot det svenska samhället och vill att det ska försvinna, och det är på god väg så se till att ha din flyktplan redo .
Citera
2022-04-18, 10:53
Medlem
bulletproofsouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman

Idioti.

Det är tyvärr inte endast ett pojkstreck. Poliserna vittnar om organisation och äldre som deltar eller understöder på olika sätt. De spottar på det svenska samhället helt klart ja.

Annars kan man även ställa den relevanta frågan som du nyss ställde, vart är vuxenvärlden? Var är alla föräldrar?
Senast redigerad av bulletproofsoul 2022-04-18 kl. 10:56.
Citera
2022-04-18, 10:54
Medlem
siljaeuropa94s avatar
Presskonferens kl 11-nu tror jag polisen tar i med hårdhanskarna och snabbutvisningar från landet kommer att ske.
Citera
2022-04-18, 10:54
Medlem
MikeHanlons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amazon-mannen
Dags för vattenkanoner och gummikulor nu, Sverige

Och LRAD, tårgaskastare, elpistoler som kan användas på avstånd så fort något svin lyfter en sten.
Citera
2022-04-18, 10:55
Avslutad
SVT propaganda: "Alla parter gör fel".

HAHA
Citera
2022-04-18, 10:55
Medlem
MikeHanlons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siljaeuropa94
Presskonferens kl 11-nu tror jag polisen tar i med hårdhanskarna och snabbutvisningar från landet kommer att ske.

Snabbutvisningar? Inte en chans. De som gör detta är dessutom födda här.
Citera
2022-04-18, 10:56
Medlem
Rikspolischef Anders Thornberg håller som tidigare nämnt presskonferens kl. 11:00.

Länkar:
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/v57bnX/efter-upploppen-presstraff-med-rikspolischefen
https://www.svtplay.se/video/34981139/nyheter-direkt/rikspolischefen-om-upploppen?id=e6YVVXn
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in