Citat:
Ursprungligen postat av
Onebiker
Herre min jee, man får aids i ögonen av att läsa din text, hur mycket trams och nonsens kan man få ihop i ett enda inlägg, måste dock ge dig att jag är lite imponerad av att du nästan , men bara nästan kunde hålla tillbaks din frustration och ilska, men lite öknamn slank det igenom , WT inlägg och efterbliven var det visst.
Hahaha, så nu säljer soss även barn, hahahah.
Som sagt läste bara nån mening i varje stycke, trams rakt igenom
Som taget ur ett propagandablad ur veckans muslimnytt.
Bra försök men tyvärr enbart en massa , jadda jadda jadda.
By the way , kul även när du skriver ”jag är svensk” då drog det i smile banden.
Sett till ditt inlägg här ovan, är det ett konstaterat faktum att du inte har några motargument då sanningen blev för uppenbar för dig. Då ser det alltid ut så här från WT-folk av ditt slag, med ett pissinlägg av ditt snitt.
Varför bemöter du inte mitt inlägg nu, steg för steg, stycke för stycke? Eller är det svårt att yra om "inavel" och samtidigt inse att någon arab ligger just nu med sin kuk i en slapp svenska fitta någonstans och producerar nya muslimska avkommor som inte är svenskar, utan rasbastarder med muslimsk tro, dock inte inavlade?
Vem är inavlad egentligen? Titta på vissa norrlänningar och vissa EPA-åkare ute i Tollarp och återkom om inavel.