2022-04-18, 02:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ribba-in
Tydligen någon lag eller förändring krävs. Du tog upp elpistol, jag gav dig länk.
Du själv har presterat 0 i info. Bara snackar skit

https://www.riksdagen.se/sv/dokument-lagar/dokument/motion/infor-mojlighet-att-anvanda-targas_H5023552
Titta på pdf gällande din motion. Avslogs. Det var politiskt spel för gallerierna. Och spelade ingen roll. Att det inte blev elpistol första vändan var på grund av etiska rådet.
Citera
2022-04-18, 02:16
Medlem
TonyMoontanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eksjo66
Vad är det som brinner?

https://vm.tiktok.com/ZMLqrCCa8/

Ett sophus även flera containers brinner på vägarna
Citera
2022-04-18, 02:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av otello
Poliskåren kan strejka och/eller ordervägra. Dom väljer istället att backa och knäböja.

Så det är polisens fel?
Citera
2022-04-18, 02:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Livsmissbrukare
På lite längre sikt kan man nog inte utesluta lite mer riktade terrordåd som svar på skymfen. Charlie Hebdo eller något sådant. Jag kan inte peka ut ett självklart mål men poliser verkar ju rent allmänt stå i skottlinjen.

Nyans är det nya NSDAP. Dessa IS veteranser som du nämner skulle bilda en skyddskår typ ett SA 2.0 . SA var avdankade veteraner ifrån första världskriget, och deras roll tog senare över SS.

Det är inte en brinnade bok som är hotet emot oss utan att vi ge muslimer asyl i Sverige som är problemet.
Citera
Medlem
missconspiracys avatar
Det här är fan droppen. Vet vilka som får min röst i höst och jag trodde aldrig att den dagen skulle komma.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ellabellak
Titta på pdf gällande din motion. Avslogs. Det var politiskt spel för gallerierna. Och spelade ingen roll. Att det inte blev elpistol första vändan var på grund av etiska rådet.

Det är det här jag menade! Visa vart och när riksdagen gav polisen rätt att använda gummikulor mot andra människor! Sluta snacka skit!
Citera
2022-04-18, 02:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av missconspiracy
Det här är fan droppen. Vet vilka som får min röst i höst och jag trodde aldrig att den dagen skulle komma.

Meeen, fan MP behöver inte fler röster.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ribba-in
Tydligen någon lag eller förändring krävs. Du tog upp elpistol, jag gav dig länk.
Du själv har presterat 0 i info. Bara snackar skit

https://www.riksdagen.se/sv/dokument-lagar/dokument/motion/infor-mojlighet-att-anvanda-targas_H5023552
Avslogs med som du ser. Det är fap reglerat säger jag ju. Inte lagändring.
Citera
Bannlyst
Brinner..

https://vm.tiktok.com/ZMLqrXmgT/
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fokuserapafakta
Det jag är förvånad över är att ingen av de äldre korantrogna herrarna i de här områdena lejde någon yngre kille att i Allahs namn skjuta koranbrännaren. Det vore inte svårt att få köpa vapnet och det vore "nobelt" att göra dådet. Tyder det på att vi trots allt inte har några riktiga "Paris fanatiker" här. Dvs. vi kommer inte se dårar springa runt och skjuta ihjäl folk på Plattan imorgon bara för allt det här.

beror väl på att han inte ens varit på plats i någon av städerna...
Citera
2022-04-18, 02:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av missconspiracy
Känner samma sak, var inte myndig för att rösta i förra valet så hade inte kunnat rösta ändå. Men nog är nog, nu är valet enkelt.
Citera
2022-04-18, 02:21
Medlem
AnonymStammiss avatar
Brinner för fullt nu, ser ut som en krigszon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in