2022-04-18, 02:10
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fokuserapafakta
Precis, men här har vi inte ens sett ett klantigt försök. Vad håller dem tillbaka? Kan Nyans se till att Imamerna inte skickar ut dödspatruller eftersom det får 'Svensson muslimen' att tappa intresset för det hela? Man vill ju skapa hat och ilska för att få röster, men man vill inte framstå som blodtörstiga

Jag tror inte Nyans kommer att skicka ut några dödspatruller. De försöker att etablera sig som ett respekterat politiskt parti. Självklart har de alla sympati för upploppsmakarna, men de menar att Paludan är orsaken och partiet vill komma åt detta med blasfemilagar.

Däremot utgör nog alla IS-veteraner ett större våldshot. De har både våldskapitalet och fanatiska tron.
Citera
2022-04-18, 02:12
Bannlyst
Vad är det som brinner?

https://vm.tiktok.com/ZMLqrCCa8/
Citera
Medlem
Live sändning just nu i Malmö

https://vm.tiktok.com/ZMLqr3W1x/
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Massonite
Är det spikat ? Undrade innan i tråden (för någon skrev att de samlar stenar i Gbg).

Enligt många i tiktok liven jag kollar på!
Citera
Medlem
Citat:
Det jag är förvånad över är att ingen av de äldre korantrogna herrarna i de här områdena lejde någon yngre kille att i Allahs namn skjuta koranbrännaren. Det vore inte svårt att få köpa vapnet och det vore "nobelt" att göra dådet. Tyder det på att vi trots allt inte har några riktiga "Paris fanatiker" här. Dvs. vi kommer inte se dårar springa runt och skjuta ihjäl folk på Plattan imorgon bara för allt det här.

Vet ej dina referenser men nu övertänker du, dags att ta en paus och vila hjärnan innan psykosen smyger sig på. Finns inga som helst belägg för dina vilda spekulationer bland dom mest skilda teorier, sov gott.
Citera
2022-04-18, 02:13
Medlem
Citat:
Norrmalmspolisen har anlänt.

Vart tog dom vägen?
Citera
2022-04-18, 02:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ellabellak
Det är fap reglerat. Inte lag. Vem är det som är dum. Ändrades ingen lag för elchock. Det var etiska rådet som sa nej som du själv kan läsa i din länk. Sen gjorde man som du anger en utredning och började med prov. Sen grönt ljus. Ingen lagändring.

Vill polis ha andra verktyg så tillsätts utredning. Ändras ingen lag. Så nej. Jag är inte dum. Vilken lag ändrades för Elpistol menar du.

Vattenkanoner och gummikulor kan givetvis inte köpas in rakt upp och ner. Det ska utredas först.

Tydligen någon lag eller förändring krävs. Du tog upp elpistol, jag gav dig länk.
Du själv har presterat 0 i info. Bara snackar skit

https://www.riksdagen.se/sv/dokument-lagar/dokument/motion/infor-mojlighet-att-anvanda-targas_H5023552
Citera
Medlem
AnitaSvans avatar
muslimer är useless eaters enligt claus shwaub... håller med ......
Citera
Medlem
Smoothmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Ska tydligen bli kaos i Göteborg imorgon.

När börjar sändningen?
Citera
2022-04-18, 02:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeValera
Jag tror inte Nyans kommer att skicka ut några dödspatruller. De försöker att etablera sig som ett respekterat politiskt parti. Självklart har de alla sympati för upploppsmakarna, men de menar att Paludan är orsaken och partiet vill komma åt detta med blasfemilagar.

Däremot utgör nog alla IS-veteraner ett större våldshot. De har både våldskapitalet och fanatiska tron.
På lite längre sikt kan man nog inte utesluta lite mer riktade terrordåd som svar på skymfen. Charlie Hebdo eller något sådant. Jag kan inte peka ut ett självklart mål men poliser verkar ju rent allmänt stå i skottlinjen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eksjo66
Vad är det som brinner?

https://vm.tiktok.com/ZMLqrCCa8/

Skolan i rosengård förmodligen. Tydligen så har dom nåt med hela saken att göra.

Vet iofs att förskolan i rosengård fick flytta på sig pga hot.

"På måndagen stängde Herrgårdens förskola i Rosengård i Malmö. Skyddsombudet tog beslutet som en följd av den hotfulla stämning som präglat arbetsmiljön under den senaste tiden.26 apr. 2010"

https://www.svd.se/a/da8d3daf-c89b-312c-9729-6a8f069b550f/forskola-stangd-efter-hot

Dom hatar väl utbildning i allmänhet...
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeValera

Instämmer helt. Nyans kommer aldrig skicka ut sådana. MEN, de kan prata med Imamerna och be dem besinna sig - en aning.

Nyans vill vinna över ALLA muslimska röster. Hur gör man det? Genom att visa hur illa befintliga partier respekterar koranen tex. (se kommande JO anmälning). Inte genom att en 15-åring blåser huvudet av en besynnerlig Dansk pyroman.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in