2022-04-18, 02:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Ska tydligen bli kaos i Göteborg imorgon.
Spännande!
Citera
Medlem
TonyMoontanas avatar
@hadde.213 @ammo_abbe_vinnarteamet @yahyabadrr @leia.nabih @master.zeidan
@boo3mad @abo_khaled963
Alla dessa filmar upploppet live på tiktok just nu!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av otello
Dom har låtit sig bli misshandlade.

Nej, det är vänsterpolitiker som valt denna väg! Inte poliskåren!
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Ska tydligen bli kaos i Göteborg imorgon.
Är det spikat ? Undrade innan i tråden (för någon skrev att de samlar stenar i Gbg).
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeValera
Vi får se om det blir så. Det är lite märkligt. Paludan bor i Danmark och dansk polisk är nog lite nolltolerans mot muslimska extremister än vad Sverige har.

Lars Vilks utsattes för minst två planerade mord mot honom men båda misslyckades pga. attentatsmännens oskicklighet/klantighet.

Precis, men här har vi inte ens sett ett klantigt försök. Vad håller dem tillbaka? Kan Nyans se till att Imamerna inte skickar ut dödspatruller eftersom det får 'Svensson muslimen' att tappa intresset för det hela? Man vill ju skapa hat och ilska för att få röster, men man vill inte framstå som blodtörstiga
Citera
2022-04-18, 02:08
Medlem
Danska piketbilar är även de på plats!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ribba-in
? Länk på att polisen får använda gummikulor och vattenkanoner på människor.
Elpistol, ja riksdag involveradhttps://www.riksdagen.se/sv/dokument-lagar/dokument/motion/tillat-polisen-att-anvanda-elpistol_H2021220

https://www.svt.se/nyheter/inrikes/efter-tjugo-ars-vantan-nu-far-polisen-anvanda-elchockvapen

Du är så dum som du är!
Det är fap reglerat. Inte lag. Vem är det som är dum. Ändrades ingen lag för elchock. Det var etiska rådet som sa nej som du själv kan läsa i din länk. Sen gjorde man som du anger en utredning och började med prov. Sen grönt ljus. Ingen lagändring.

Vill polis ha andra verktyg så tillsätts utredning. Ändras ingen lag. Så nej. Jag är inte dum. Vilken lag ändrades för Elpistol menar du. Tittar du i pdf sen ser du att motionen avslogs. Spelade ingen roll.

Vattenkanoner och gummikulor kan givetvis inte köpas in rakt upp och ner. Det ska utredas först.
Senast redigerad av ellabellak 2022-04-18 kl. 02:13.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NordicKnight
Funkar inte "Sluta skjuta", samt saft och bullar på kommunhusen?

Vad konstigt.

De har inte fått kebabpizza med halal slakat kött..
Citera
Medlem
otellos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fokuserapafakta
Du går händelserna i förväg Madx. Som jag mässat om tidigare här, Nyans ska först komma in i Riksdagen vilket de säkerligen gör i år tack vare det här kaoset.

De får kanske 15-20 platser (jämför med Miljöpartiet som har 16, KD 20 platser). Lyckas de med hattrick att bli 'Invandrarnas svar på SD' ... kan de få upp till 70 platser. DÅ har Sverige inte tappat kontroll - utan ett regimskifte har skett - i enlighet med vår konstitution.
Jag tror samma, jag tror också att alla lågbegåvade vänstervurmare kommer fortsätta i samma spår, ända in i kaklet. Det otänkbara alternativet vore ju att erkänna att SD haft rätt i alla år.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NordicKnight
Funkar inte "Sluta skjuta", samt saft och bullar på kommunhusen?

Vad konstigt.
Hade jag haft råd så hade jag skakat fram armband med "Gå hem!" redan på tisdag.
Citera
2022-04-18, 02:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeValera
Skjutvapen, nu talar jag om Stockholmsområdet finns väldigt lättillgängligt i förortsmiljöerna.
Absolut. Likadant med tillgång i Malmö.

Men de som kravallar nu är inte de med tillgång. Och de med tillgång har trots att de är hårt ansatta av polis aldrig använt. För till skillnad från vad folk tror så är de rädda för konsekvenserna.

Kids som kravallar nu. Och deras föräldrar haha.
Citera
2022-04-18, 02:10
Medlem
otellos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ribba-in
Nej, det är vänsterpolitiker som valt denna väg! Inte poliskåren!
Poliskåren kan strejka och/eller ordervägra. Dom väljer istället att backa och knäböja.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in