2022-04-17, 21:59
Medlem
RobertEriksson99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av absinten
För det första är det inga partier som vill göra vita till en minoritetsgrupp i Sverige. Tror man det är man antingen extremt korkad eller extremt förvirrad.

För det andra, vilka nackdelar finns det med att tillhöra en minoritet i Sverige? Speciellt när det gäller en sådan obetydlig egenskap som hudfärg? Vilka nackdelar lider minoriteten mörkhyade av i Sverige idag på grund av sin hudfärg?

Du har dina anti-vita kompisar här på flashback som hela tiden pratar om hur "minoriteter blir diskriminerade i samhället", de är betydligt mer insatta om hur den rasismen och diskrimeringen mot mörkhyade fungerar av majoritetsamhället än vad jag är. Mitt fokus är att belysa antivitismen som existerar (medvetet eller omedvetet) hos den vita majoritetsbefolkningen och det är mitt expertområde.

Att låtsas stå som ett fån som aldrig hört hur andra antivita pratar om hur icke-vita blir diskriminerade är ännu ett troll-knep av dig att suga ut energin ur oss andra. Jag vet att du är mycket medveten om vad dina kompisar säger om minoriteter som blir diskriminerande, men anledningen till att du (åter igen) låtsas som att du aldrig hört om detta är för att försöka vinna ett argument i denna diskussion, som du så patetiskt sätt misslyckas med.

Vad bara ärlig med din antivitism istället, varför ska det vara så förbannat svårt för dig att vara ärlig med att du har en fientlig inställning till vita människor? Om du tycker det är så jävla fint att vara anti-vit egentligen, varför inte bara vara ärlig?
Citera
2022-04-17, 22:04
Medlem
RobertEriksson99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av imaloser107
Bara får röstar. Tror att ni förändrar någonting när det bara är samma personer i eliten och deras vänner/kollegor och släkt roterar om att vara ansiktet utåt och tjänar deg medan ni förblir löneslavar som slåss om smulor.

Divide and conquer m'fker.

https://en.meming.world/images/en/7/74/No%2C_I_don%27t_think_I_will.jpg

"Eliten", tänker du på politiker?
De är ute efter att vinna röster. Det är ingen konspiration om Divide and conquer m'fker, det är så vårt demokratiska system fungerar.
Citera
2022-04-17, 22:06
Medlem
imaloser107s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobertEriksson99
"Eliten", tänker du på politiker?
De är ute efter att vinna röster. Det är ingen konspiration om Divide and conquer m'fker, det är så vårt demokratiska system fungerar.

Politiker, bankirer, stora företagsledare och deras styrelser. De tjänar på att låta folket leva på smulor medan de själva lever i överflöd.

Men visst, rösta på AFS så ska vi verkligen se på förändring! xDD
Citera
2022-04-17, 22:11
Medlem
RobertEriksson99s avatar
Citat:
Politiker, bankirer, stora företagsledare och deras styrelser. De tjänar på att låta folket leva på smulor medan de själva lever i överflöd.

Men visst, rösta på AFS så ska vi verkligen se på förändring! xDD

AfS partimedlemmar kommer likt alla andra lockas av höga löner och annat när de har makt, men likt Viktor Orban så kan man faktiskt få till en konstruktiv politik som är gott för vita människors överlevnad (även om vi lever på smulor).

Jag lever hellre på knackebröd och vatten resten av mitt liv än att se oss vita bli i minoritet i vårt eget hemland, och så bör du också tänka om du är vit. Det är ganska så efterblivet att som vit rösta för något som är destruktivt för sin egna grupp man tillhör. Annars är du egentligen anti-vit som alla andra puckon där ute som röstat för det skitsamhälle vi har idag.
Citera
2022-04-17, 22:16
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
AfS partimedlemmar kommer likt alla andra lockas av höga löner och annat när de har makt, men likt Viktor Orban så kan man faktiskt få till en konstruktiv politik som är gott för vita människors överlevnad (även om vi lever på smulor).

Jag lever hellre på knackebröd och vatten resten av mitt liv än att se oss vita bli i minoritet i vårt eget hemland, och så bör du också tänka om du är vit. Det är ganska så efterblivet att som vit rösta för något som är destruktivt för sin egna grupp man tillhör. Annars är du egentligen anti-vit som alla andra puckon där ute som röstat för det skitsamhälle vi har idag.

Anledningen att Afs inte får många röster är för att de är för lika SD.
Citera
2022-04-17, 22:18
Medlem
imaloser107s avatar
Citat:

Ni hatiska personer har verkligen grova lässvårigheter. Skrev ju ''bara får röstar'' och länkade till en bild som säger ''No I don't think I will''.

Dvs jag röstar inte överhuvudtaget och kommer aldrig att göra det. Så hur röstar jag på något som är destruktivt?
Citera
2022-04-17, 22:22
Medlem
RobertEriksson99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Anledningen att Afs inte får många röster är för att de är för lika SD.

Tycker inte de är så lika SD.

Sen vill jag också säga att jag inte tycker att AfS är något perfekt parti. Jag själv är betydligt mer vänster i mina politiska uppfattningar, men jag är villig att rösta på ett högerparti så länge det är pro-vitt och vill och är tydliga med att de vill bedriva återvandring.

Om jag själv hade styrt ett parti så hade jag det inte varit så reaktionärt, jag hade kommit med goda återvandringsvisioner som jag hade presenterat på ett fint och vackert sätt, inte stått och brölat på torgen att man ska slänga ut alla kriminella invandrare osv. För mig handlar det inte om att slänga ut de oönskade, för mig handlar det om att vända en trend så att vi vita inte blir i minoritet men också se till att de icke-vita får goda utsikter i sina hemländer igen. Den långsiktiga lösningen bör vara hållbar för båda parter.
Citera
2022-04-17, 22:23
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Tycker inte de är så lika SD.

Sen vill jag också säga att jag inte tycker att AfS är något perfekt parti. Jag själv är betydligt mer vänster i mina politiska uppfattningar, men jag är villig att rösta på ett högerparti så länge det är pro-vitt och vill och är tydliga med att de vill bedriva återvandring.

Om jag själv hade styrt ett parti så hade jag det inte varit så reaktionärt, jag hade kommit med goda återvandringsvisioner som jag hade presenterat på ett fint och vackert sätt, inte stått och brölat på torgen att man ska slänga ut alla kriminella invandrare osv. För mig handlar det inte om att slänga ut de oönskade, för mig handlar det om att vända en trend så att vi vita inte blir i minoritet men också se till att de icke-vita får goda utsikter i sina hemländer igen. Den långsiktiga lösningen bör vara hållbar för båda parter.

Du låter som SD.
Citera
2022-04-17, 22:24
Medlem
RobertEriksson99s avatar
Citat:
Ni hatiska personer har verkligen grova lässvårigheter. Skrev ju ''bara får röstar'' och länkade till en bild som säger ''No I don't think I will''.

Dvs jag röstar inte överhuvudtaget och kommer aldrig att göra det. Så hur röstar jag på något som är destruktivt?

Jag scrollar igenom texterna i en hast och då kan man missa några få nyckelord. Att som vit person inte rösta på ett parti som gynnar den grupp du själv tillhör är också att vara destruktiv och dumsinnad.
Citera
2022-04-17, 22:27
Medlem
RobertEriksson99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Du låter som SD.

Sist jag kollade så vill ju SD integrera alla icke-vita invandrare och svenskar. Jag vill ha återvandring, men man behöver inte vara arg och slänga alla icke-vita i Östersjön bara för att man inte vill att vi ska hamna i minoritet. Man kan föra en bra, human och generös återvandring, så kommer saker och ting lösa sig ska du se.
Citera
Medlem
Sqeptisks avatar
AfS är faktiskt ett alldeles utmärkt parti att lägga en "proteströst" på. För den som går i sådana tankar alltså
Citera
Medlem
imaloser107s avatar
Citat:
Jag scrollar igenom texterna i en hast och då kan man missa några få nyckelord. Att som vit person inte rösta på ett parti som gynnar den grupp du själv tillhör är också att vara destruktiv och dumsinnad.

Ja och ASF är inte alls destruktiv. Lol lev du i din fantasivärld.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in