2022-04-17, 19:29
Medlem
RobertEriksson99s avatar
Att vi vita hamnar i minoritet i våra egna hemländer gynnar inte oss vita människor som bor här. Därför är det till varje vit människas intresse i Sverige att rösta på AfS eftersom de är det är det enda parti som är tydlig med att föra en återvandringspolitik som leder till att vita svenskar behåller sin majoritetsställning.

Därför undrar jag, (som vit person) vad är det för efterblivna skäl som andra vita har för att inte rösta på AfS? "Oseriöst parti" läste jag någon skriva i en annan tråd, men vilket parti är egentligen seriöst? SD? Vänstern? Miljöpartiet som stänger ned all kärnkraft så att svensak folket går på knäna? Centerpartiet med sina pedofilskandaler och Annie Lööf som ledare (en hjärndöd själlös människa). Snälla peka på ett seriöst parti då och jämför dem med AfS.

För mig verkar inget parti i dagsläget något seriöst. Så om vi ska ta argumentet att AfS är oseriöst så är alla andra partier också lika om inte mer oseriösa. Skillnaden är bara att vi har oseriösa antivita partier och så har vi ett enda oseriöst pro-vitt parti, och då bör man rösta på ett pro-vitt oseriöst parti snarare än ett anti-vitt oseriöst parti.
Citera
2022-04-17, 19:33
Medlem
JohanSverkerssons avatar
En del flashback-fjollor tycker att detta är ett skäl att inte rösta på Afs:
(FB) Afs: alla svenska män ska göra sin plikt och gå med i Försvaret
Citera
2022-04-17, 19:35
Medlem
RobertEriksson99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
En del flashback-fjollor tycker att detta är ett skäl att inte rösta på Afs:
(FB) Afs: alla svenska män ska göra sin plikt och gå med i Försvaret

Du ser hur araberna vänder upp och ned på våra städer nu för att någon dansk eldar upp en bok. Är det detta de vill leva med för all framtid?

Jag skulle kunna kompromissa på många olika saker bara för att rösta på ett parti som vill föra en aktiv återvandringspolitik.
Citera
2022-04-17, 19:39
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Den enda invändningen jag skulle kunna ha är att du verkar tro för mycket på att det löser sig genom att rösta vart fjärde år. Det är vita människors svaghet, de jobbar inte på andra sätt än att bara rösta i val som det i åtminstone USA's fall fuskas med.
Citera
2022-04-17, 19:41
Medlem
RobertEriksson99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Den enda invändningen jag skulle kunna ha är att du verkar tro för mycket på att det löser sig genom att rösta vart fjärde år. Det är vita människors svaghet, de jobbar inte på andra sätt än att bara rösta i val som det i åtminstone USA's fall fuskas med.

Jag håller med om att man inte bara bör jobba med politik. Man bör hela tiden göra vad man kan som är gynsamt för vita människor. Det behöver inte krävas någon super-styrka för det, bara goda hjärtan.
Citera
2022-04-17, 19:44
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobertEriksson99
Jag håller med om att man inte bara bör jobba med politik. Man bör hela tiden göra vad man kan som är gynsamt för vita människor. Det behöver inte krävas någon super-styrka för det, bara goda hjärtan.

Problemet är också att många inte känner till Afs. Jag menar, kolla bara på Gustav Kasselstrands eller Afs-kontots följare på twitter och jämför det med antalet följare Åkesson, SD eller jättetuffe kejsar Hanif Bali har.
Citera
2022-04-17, 20:02
Medlem
Det finns två sorters partier. Globalistiska och nationalistiska. Afs anser jag är nationalistiska, medans SD en gång var det och har närmat sig globalisterna den senaste tiden enbart för att få inflytande. Afs är bra för att återskapa balansen mellan nationalism emot globalism, men de kommer inte få tillräckligt med stöd av det svenska folket för att kunna ändra på det politiskt av hur det ser ut idag.
Citera
2022-04-17, 21:21
Medlem
Ja, om man tycker att det är viktigt att säkra att vita förblir i majoritet i Sverige så kan det vara rimligt att rösta på AfS. Varför man nu skulle tycka det. Få människor delar din besatthet av hudfärg, än färre vettiga människor.
Citera
2022-04-17, 21:21
Medlem
Citat:
Att vi vita hamnar i minoritet i våra egna hemländer gynnar inte oss vita människor som bor här. Därför är det till varje vit människas intresse i Sverige att rösta på AfS eftersom de är det är det enda parti som är tydlig med att föra en återvandringspolitik som leder till att vita svenskar behåller sin majoritetsställning.

Därför undrar jag, (som vit person) vad är det för efterblivna skäl som andra vita har för att inte rösta på AfS? "Oseriöst parti" läste jag någon skriva i en annan tråd, men vilket parti är egentligen seriöst? SD? Vänstern? Miljöpartiet som stänger ned all kärnkraft så att svensak folket går på knäna? Centerpartiet med sina pedofilskandaler och Annie Lööf som ledare (en hjärndöd själlös människa). Snälla peka på ett seriöst parti då och jämför dem med AfS.

För mig verkar inget parti i dagsläget något seriöst. Så om vi ska ta argumentet att AfS är oseriöst så är alla andra partier också lika om inte mer oseriösa. Skillnaden är bara att vi har oseriösa antivita partier och så har vi ett enda oseriöst pro-vitt parti, och då bör man rösta på ett pro-vitt oseriöst parti snarare än ett anti-vitt oseriöst parti.

Är NMR ett av dessa antivita partier?
Citera
2022-04-17, 21:37
Medlem
RobertEriksson99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av absinten
Ja, om man tycker att det är viktigt att säkra att vita förblir i majoritet i Sverige så kan det vara rimligt att rösta på AfS. Varför man nu skulle tycka det. Få människor delar din besatthet av hudfärg, än färre vettiga människor.

Varför skulle en vettig vit person rösta på anti-vita partier som vill göra den grupp man tillhör till minoritet i sitt eget land. Alla vet att det är en nackdel att tillhöra en minoritet, speciellt vänstern, och det är därför du som anti-vit vill stötta det som är till vita människors nackdel, för att du är anti-vit absinten.
Citera
2022-04-17, 21:44
Medlem
imaloser107s avatar
Bara får röstar. Tror att ni förändrar någonting när det bara är samma personer i eliten och deras vänner/kollegor och släkt roterar om att vara ansiktet utåt och tjänar deg medan ni förblir löneslavar som slåss om smulor.

Divide and conquer m'fker.

https://en.meming.world/images/en/7/74/No%2C_I_don%27t_think_I_will.jpg
Citera
2022-04-17, 21:50
Medlem
Citat:
Varför skulle en vettig vit person rösta på anti-vita partier som vill göra den grupp man tillhör till minoritet i sitt eget land. Alla vet att det är en nackdel att tillhöra en minoritet, speciellt vänstern, och det är därför du som anti-vit vill stötta det som är till vita människors nackdel, för att du är anti-vit absinten.
För det första är det inga partier som vill göra vita till en minoritetsgrupp i Sverige. Tror man det är man antingen extremt korkad eller extremt förvirrad.

För det andra, vilka nackdelar finns det med att tillhöra en minoritet i Sverige? Speciellt när det gäller en sådan obetydlig egenskap som hudfärg? Vilka nackdelar lider minoriteten mörkhyade av i Sverige idag på grund av sin hudfärg?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in