2022-04-17, 22:15
Medlem
EnergizerBunnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QARevenge
Jag har tänkt rätt mycket under dagen och analyserat dagens händelser och den demografi som nu råder i landet. Jag kan inte komma till någon annan slutsats än att vi måste anpassa våra lagar inklusive grundlagen till de människor som faktiskt bor här. En utdaterad grundlag gör ingen nytta i ett samhälle där befolkningen inte skriver under på lagen - alltså måste lagen ändras.

Eftersom muslimer och speciellt individer ifrån mellanöstern bor här och börjar bli majoritet så finns det egentligen ingen anledning att behålla existerande lagar (många är självklart bra).

Att så många blir så otroligt provocerade av en koranbränning innebär ju inget annat än att lagen måste ändras. Det är så att den grundlagsstadgade rätten till yttrande inte är speciellt mycket värd i dessa individers ögon och bör som sådan avskaffas.

I så fall skulle det bli mycket lättare att stifta lagar som förbjuder yttrande som dansken gjort och genom detta så upphör självklart alla protester och våld.

Alternativet är att det nya majoritetssamhället istället förtrycker en svensk minoritet till den så milda grad att den minoriteten blir tvungen att flytta utomlands.

Jag tror flera kan skriva under på att detta är en bra väg fram som kommer att komma oavsett om vi ändrar lagen i dag eller om den ändrar sig själv när ur-svensken har lämnat landet.

Om tillräckligt många vill bajsa dig i munnen, så måste vi självklart skriva in det i grundlagen också, så att det kan tillåtas och få fortgå i framtiden.

Därmed kommer din bajsmatförsörjning vara åtgärdad inom en snar framtid, vare sig du vill eller ej.

Grattis!
Citera
2022-04-17, 22:16
Medlem
Massmedias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drink40s
Är du helt från vettet?

Ja, hen är helt från vettet. Skriver bland annat:

"Eftersom muslimer och speciellt individer ifrån mellanöstern bor här och börjar bli majoritet"

Vi har idag, 2022, ca 8% som bekänner sig som någon sorts muslimer. Dock är den allra överväldigande delen av dessa helt sekulära och ungefär lika mycket muslimer som du och jag är kristna. Så max 1% av Sveriges befolkning kan anses som troende muslimer.

"börjar bli majoritet". Ja kanske år 2500 om nuvarande utveckling håller i sig.
Citera
Medlem
https://www.svd.se/a/ALwXx5/marten-schultz-darfor-far-rasmus-paludan-branna-koraner

Yttrandefrihetexperten Mårten Schultz: Det är ej hets mot folkgrupp att bränna Koranan. Att bränna Koranen är fullt lagligt.
Citera
Medlem
Guru-Gurus avatar
Citat:
Jag har tänkt rätt mycket under dagen och analyserat dagens händelser och den demografi som nu råder i landet. Jag kan inte komma till någon annan slutsats än att vi måste anpassa våra lagar inklusive grundlagen till de människor som faktiskt bor här. En utdaterad grundlag gör ingen nytta i ett samhälle där befolkningen inte skriver under på lagen - alltså måste lagen ändras.

Eftersom muslimer och speciellt individer ifrån mellanöstern bor här och börjar bli majoritet så finns det egentligen ingen anledning att behålla existerande lagar (många är självklart bra).

Att så många blir så otroligt provocerade av en koranbränning innebär ju inget annat än att lagen måste ändras. Det är så att den grundlagsstadgade rätten till yttrande inte är speciellt mycket värd i dessa individers ögon och bör som sådan avskaffas.

I så fall skulle det bli mycket lättare att stifta lagar som förbjuder yttrande som dansken gjort och genom detta så upphör självklart alla protester och våld.

Alternativet är att det nya majoritetssamhället istället förtrycker en svensk minoritet till den så milda grad att den minoriteten blir tvungen att flytta utomlands.

Jag tror flera kan skriva under på att detta är en bra väg fram som kommer att komma oavsett om vi ändrar lagen i dag eller om den ändrar sig själv när ur-svensken har lämnat landet.
Mycket bra! Jag personligen irriterar mig på och blir provocersd av miljöpartister. Så in i helvete också! Kräver genast en lag som gör det ok att spöa skiter ur dem.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mich13
Schweiz har mer mångkultur än du tror faktiskt. Dessutom väldigt mycket albaner, som fan inte är mycket bättre än MENA.
Muslimska albaner räknas som MENA men albaner har också andra skepnader. En sorts albansk skepnad är vanlig i Malmö och dom skämmer verkligen ut albaner.

Om man turistar i Albanien är dock folk vänliga och gästfri, kan rekommendera det
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av drink40s
Är du helt från vettet?

Gud nej, men tänk igenom det hela det är ju rätt vettigt egentligen. Ett lands lagar ska vara anpassat till det folk som lever där och om majoritetsbefolkningen byts ut mot en annan så måste självklart lagarna ändras.

Det är nu uppenbart att blasfemilagar måste till för att lugna situationen och för det så underlättar en grundlagsändring där yttrandefriheten avskaffas.
Citera
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Jag tycker att Linda Snecker (V) har väldigt vettiga tankar kring vad som hänt idag.

"Det här är vad Paludun vill. Att Sverige splittras. Att våldet eskalerar. Att upplopp sker och hatet mot utsatta områden och invandrare ökar. Våld kan aldrig mötas med våld"

Det är inte svårt att tänka sig att polisens agerande har bäddat för detta genom sin rasprofilering och ständiga trakasserier av arbetarklassens barn i våra s.k. utsatta områden.

Men vem vet ..

Snecker är så skärpt att hon inte ens vet vad killen heter. Lite Sleepy Joe-varning på det.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av EnergizerBunny
Om tillräckligt många vill bajsa dig i munnen, så måste vi självklart skriva in det i grundlagen också, så att det kan tillåtas och få fortgå i framtiden.

Därmed kommer din bajsmatförsörjning vara åtgärdad inom en snar framtid, vare sig du vill eller ej.

Grattis!

Jag kan se 1000 praktiska problem med den lagen men om det är något du vill driva så ska jag inte stoppa dig.
Citera
2022-04-17, 22:17
Medlem
PedoJoeBidens avatar
Citat:
Jag tycker att Linda Snecker (V) har väldigt vettiga tankar kring vad som hänt idag.

"Det här är vad Paludun vill. Att Sverige splittras. Att våldet eskalerar. Att upplopp sker och hatet mot utsatta områden och invandrare ökar. Våld kan aldrig mötas med våld"

Det är inte svårt att tänka sig att polisens agerande har bäddat för detta genom sin rasprofilering och ständiga trakasserier av arbetarklassens barn i våra s.k. utsatta områden.

Men vem vet ..

Helt rätt, hon borde ringa Zelensky och meddela att det är dags att lägga ner vapnen.

Lingonsaft och kanelbullar till alla babbar som leker apor.
Citera
2022-04-17, 22:17
Medlem
Ingen bra situation detta.
Men glöm inte, att exempel på svenskar som utöver kravaller, mot staten och polismakten, finns det lika gott om.
https://youtu.be/vNLmn3Qe1z0?t=624
Senast redigerad av Robbinist 2022-04-17 kl. 22:20.
Citera
2022-04-17, 22:18
Medlem
Mich13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Missouri
Muslimska albaner räknas som MENA men albaner har också andra skepnader. En sorts albansk skepnad är vanlig i Malmö och dom skämmer verkligen ut albaner.

Om man turistar i Albanien är dock folk vänliga och gästfri, kan rekommendera det

Jo, jag vet, men jag tycker inte det är helt rättvist att jämföra albaner eller bosnier för den delen med exempelvis somalier.
Citera
2022-04-17, 22:19
Medlem
John.Walkers avatar
Citat:

Jävla troll, Muslimer är låångt från majoritet och är inte ens i närheten av att bli majoritet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in