2022-04-17, 22:12
Medlem
Mich13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shoottheelks
Är det tyst i alla Svenska städer?

Menar du förutom alla vanliga rån, våldtäkter och skjutningar osv?
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SvenBergman
Det kommer ta tid att ändra grundlagen. Två val osv osv...

Har vi den tiden tycker du?

Sånt går alltid lösa.

Nej självklart inte.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Fast det är ingenting som SD kan rå över ens om de hade fått enväldig makt.

You're selling a dream that can't come true. Du ljuger som en muslim.

Du är i grunden en humanist som påminner oss att alla ljuger, mer eller mindre. Politiker och poliser ljuger mest har vi fått erfara och inhamrat denna påskhelg 2022, det kallar jag läropengar hugget i sten.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av QARevenge
Jag har tänkt rätt mycket under dagen och analyserat dagens händelser och den demografi som nu råder i landet. Jag kan inte komma till någon annan slutsats än att vi måste anpassa våra lagar inklusive grundlagen till de människor som faktiskt bor här. En utdaterad grundlag gör ingen nytta i ett samhälle där befolkningen inte skriver under på lagen - alltså måste lagen ändras.

Eftersom muslimer och speciellt individer ifrån mellanöstern bor här och börjar bli majoritet så finns det egentligen ingen anledning att behålla existerande lagar (många är självklart bra).

Att så många blir så otroligt provocerade av en koranbränning innebär ju inget annat än att lagen måste ändras. Det är så att den grundlagsstadgade rätten till yttrande inte är speciellt mycket värd i dessa individers ögon och bör som sådan avskaffas.

I så fall skulle det bli mycket lättare att stifta lagar som förbjuder yttrande som dansken gjort och genom detta så upphör självklart alla protester och våld.

Alternativet är att det nya majoritetssamhället istället förtrycker en svensk minoritet till den så milda grad att den minoriteten blir tvungen att flytta utomlands.

Jag tror flera kan skriva under på att detta är en bra väg fram som kommer att komma oavsett om vi ändrar lagen i dag eller om den ändrar sig själv när ur-svensken har lämnat landet.

Är du helt från vettet?
Citera
2022-04-17, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av framtidaledare
Det är sjukt att en dansk-svensk idiot ska behöva komma hit för att en större del av den svenska befolkningen ska förstå att våra politiker har misslyckats med integrationen.

Vi får hoppas att Paludan har tid och lust att dyka upp några gånger i augusti-september också.
Vafalls? Menar du att allt inte var fint och harmoniskt innan han dök och skapade allt det här ur tomma intet?

Nu har ju även själva justitieministern gått full blown nazi och påpekat att yttrandefriheten även omfattar åsikter som man ogillar så Paludan kanske inte behövs mer för att Sverige ska brinna hela sommaren.
Citera
Medlem
Massmedias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Det vi behöver är femtiotalet fast, med högteknologi.

Detta har ju otaliga länder försökt med genom världshistorien, dvs att frysa en aspekt av samhället men försöka hänga med ändå, på något sätt.

Det har aldrig funkat, kommer aldrig att funka, helt enkelt för att jorden är rund. Om du kunde övertala alla världens länder (drygt 200 st) att komma överens om att göra detta tillsammans så kanske du kunde lyckas.

Femtiotalet innebar kvinnor vid spisen, barnaga, mannen hade alltid rätt, ingen populärkultur, husmanskost med varianter av potatis och fläsk var dag. Lycka till att försöka få folk att acceptera detta, när de bara en googling bort kan upptäcka den fria världen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svartenQQQ
Ja men inte Muslimer....värre än fästingar

Om du inte är villig att leva i jämses och i frid med en del utav befolkningen får du jätte gärna dra ner till Ungern. Inget stoppar dig.
Senast redigerad av Rlewa 2022-04-17 kl. 22:15.
Citera
Medlem
shoottheelkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shoottheelks
Är det tyst i alla Svenska städer?

Citat:
Ursprungligen postat av Mich13
Menar du förutom alla vanliga rån, våldtäkter och skjutningar osv?

Ja. Utöver det vanliga kaoset.

DVS. relaterat till TS.
Citera
2022-04-17, 22:14
Medlem
goosehunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rlewa
Väldigt många som skriver till mig. Jag vill påminna er om att ni är landsförrädare som försöker skicka Sverige ner i botten.

Faktum är att vi i Sverige är beroende av invandrare. Utlänningarna inom Sjukvården, Bankerna, Service och restaurangerna, kollektivtrafiken, skolan och industri är anledningen till att Sverige är välmående. Ni som av skeva anledningar försöker ändra på detta eller är missnöjda får gärna lämna landet och dra till Ungern.

Tack.

Skitsnack och endast en PK-fabricerad förklaringsmodell för att dämpa invandringskritiken.

Min mor har jobbat inom sjukvården. På den tiden var sjukvården befriad från invandrad arbetskraft men fungerade fläckfritt.

Vad du gör är att jämföra invandrare som flyttade till Sverige för att jobba, kontra invandrare som fifflat sig in i landet för att leva på bidrag och utnyttja våran välfärd.

Blanda inte ihop ovanstående samhällsgrupper då det är totalt olika människor som tagit sig till Sverige av totalt olika skäl.
Citera
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av honn
Varför är hen arrogant som skriver som det är, muslimer kanske tänker så, att de ska försvara sin religion. Även om vi tycker det är konstigt att en bok och profet är så helig, så kan man väl respektera det, annars är det väl du som är arrogant som inte kan förstå deras situation?

Väljer man den kriminella vägen får man allt förstå att det medför konsekvenser.
Citera
Avslutad
Jag tycker att Linda Snecker (V) har väldigt vettiga tankar kring vad som hänt idag.

"Det här är vad Paludun vill. Att Sverige splittras. Att våldet eskalerar. Att upplopp sker och hatet mot utsatta områden och invandrare ökar. Våld kan aldrig mötas med våld"

Det är inte svårt att tänka sig att polisens agerande har bäddat för detta genom sin rasprofilering och ständiga trakasserier av arbetarklassens barn i våra s.k. utsatta områden.

Men vem vet ..
Citera
2022-04-17, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenBergman
"En"??

Han var ju för tusan statsminister!!

Skärp dig. Bättre kan du.

SD är det enda parti som står för svenskar och svenska värderingar. Jag förstår inte människor som inte ser var S-politik leder. *rosa glasögon*
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in