2022-04-17, 21:27
Medlem
nabbolbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coldwire
Kommentarerna på Paludans instagram är verkligen guld, analfabetiska addidasriddare som vill döda och knulla hans mamma, blandat med vilsna svenska kvinnor som fullständigt står på smutsets sida.
Det är ju bara barn som kommenterar.
Citera
2022-04-17, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av K.K.K
Härligt med Koran bränning! Det måste ske varje helg framöver. Var Rasmus och eldade böcker före Husby?

Bränn vad som helst! Säg! Kanske koranen kanske inte. Vad gör de då?
Citera
2022-04-17, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fokuserapafakta
Mjoo det blir nog omvänt här, när muslimska Nyans tar 29 platser i Riksdagsvalet tack vare det här (Miljöpartiet har 16) lär det bli lättare att köpa koraner men svårare att få elda med dem.

Salam alaikum!

Lika bra att vi börjar öva!
Citera
2022-04-17, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av K.K.K
Härligt med Koran bränning! Det måste ske varje helg framöver. Var Rasmus och eldade böcker före Husby?

Bara att köra vetja! Eller vill du överlåta det åt andra?
Citera
2022-04-17, 21:29
Medlem
Tuors avatar
Vi måste börja deportera araber och afrikaner innan de blir för många.

Tror ni att de kommer att visa någon som helst barmhärtighet när de är fler än oss?

De kommer att börja slakta oss svenskar så fort vi är en minoritet, det förstår ju vem som helst. De hatar oss och vi hatar dem.

Olika raser och kulturer kan inte leva sida vid sida.
Citera
Medlem
EggBoxJuans avatar
Hoppas polisen i de drabbade städerna har stenkoll på sina stationer.
Känns som de arga muslimerna inte skulle dra sig för att hämnas på ett explosivt sätt.
Citera
Medlem
Karmans avatar
Varför är vi så rädda för Putin och Ryssland när kriget redan är här? Eller är det Putins agenter som gör sitt för att underblåsa oroligheter? Hur som helst tror jag den som har möjlighet att lämna landet bör göra det, för Sverige går en mycket problemfylld framtid till mötes.
Citera
2022-04-17, 21:30
Medlem
Selmaskusins avatar
Det handlar om ren anständighet att man i ett land respekterar varandras religiösa tro. Att bränna en koran mitt i ett område där det bor många muslimer är bara korkat och dumt. De som protesterade och kastade stenar är skitungar som söker en anledning att bråka med Polisen, deras hat var oproportionerligt. Hur många vuxna muslimer fanns där? Är mycket tveksam till att sådana här s.k. demonstrationer ska tillåtas då de är helt meningslösa och bara skapar problem. Vill man protestera mot islam eller annan religion finns nätet att tillgå.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Massmedia
Ska väl inte beteckna mig som särdeles intellektuell, men lite beläst är jag allt.

Vad gäller islam så är det en världsreligion, så det vore konstigt att inte hitta en signifikant andel utövare i Sverige också. Idag ca 8% enligt senaste siffrorna, men de allra flesta är sekulära som du och jag.

Påverkan på Sverige: Skulle säga att jag är helt neutral. Vad folk gör bakom gardinen angår inte mig, om de är hinduister, shintoister, muslimer eller vad. Tydligaste religiösa/etnologiska tecknet är nog en tjej på mitt jobb som har ett stort kastmärke i pannan, troligtvis rätt hårt hinduist. Hon är den skarpaste på vår QA-avdelning.
Som väntat.
Du kunde inte ens nämna ett enda exempel på vad som varit bra för Sverige med Islam
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB
https://nt.se/nyheter/ostergotland/artikel/live-kaosartade-scener-i-navestad-just-nu-polisbilar-bombas-med-stenar/re47omxj

Efter att polisen avlossade skott lugnade sig stämningen drastiskt säger en polis.

- Det var som att vända på en hand, det lugnade ner sig direkt.

Synd att det var det som krävdes. Men någonstans handlar det om att om någon attackerar blåljuspersonal måste det få kännbara konsekvenser. Det ända som biter och är vad som har saknats. Nu råkade stenkastarnas handlingar få riktiga konsekvenser och det fick dem att upphöra med sin stenkastning. Får se dock om det håller sig någon längre stund.
Citera
2022-04-17, 21:31
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Äh du kan väl njuta av din sill och nubbe ändå. vad hindrar dig.
Självklart, ville bara lätta upp stämningen ju
Citera
2022-04-17, 21:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Karman
Varför är vi så rädda för Putin och Ryssland när kriget redan är här? Eller är det Putins agenter som gör sitt för att underblåsa oroligheter? Hur som helst tror jag den som har möjlighet att lämna landet bör göra det, för Sverige går en mycket problemfylld framtid till mötes.
Håller med. Hotet från de ociviliserade horderna är mycket farligare och mer verkligt än nånsin Putin.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in