2022-04-17, 19:59
Medlem
ErikEriksdottirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B-a-c-k-f-l-a-s-h
Man borde sedan göra något åt Sveriges stora och ökande ekonomiska klyfta.

Ja, utvisa muslimerna som inte vill jobba.
Citera
Medlem
Ett helt obegripligt agerande av framför allt polisledningen i Linköping och Norrköping. Den danske stollen hade ju ställt in sin bokbränning. Varför drar sig då inte polisen tillbaka och låter invandrarbabbarna kasta sten på varandra tills dom tröttnar? Nej, nu konfronterar man i stället och escalerar situationen helt i onödan. Den utredning som nu kommer att inledas kommer på sin höjd att identifiera en handfull "adidasslödder" som pga sin ålder inte kommer att åtalas över huvud taget. Vad som krävs är att man successivt utvisar varenda "adidaskrigare" som man kan identifiera mha det digra filmmaterial som finns från helgens händelser. Alternativet är att dom åtalas för mordförsök på poliser.
Citera
Medlem
Mich13s avatar
Citat:
Man borde sedan göra något åt Sveriges stora och ökande ekonomiska klyftor.

Massutvisning skulle lösa det.
Citera
2022-04-17, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GROKNAK.Ankbonden
Han kommer tillbaka om en vecka sade han. Nu skulle han hem till Dänemark o dricka öl och ta sig en pölse.

Till vilken nytta då ?
Citera
Medlem
Kalliss avatar
Är Sveriges justitieminister dum på riktigt, eller är han eftersatt?
"Morgan Johansson: Gå hem, omedelbart!"

Sätt in svensk militär personal som tjänstgjort i Afghanistan för att rodda upp skiten!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HBStoffel
Ser att du fortfarande inte kan tänka längre än näsan sträcker sig.

så jag måste ignorerar den objektiva verkligheten för annars "tänker jag inte längre än näsan sträcker sig".

Måtte du aldrig få en möjlighet att manifestera din inkompetens och ringa förmåga bortom digsjälv.
Citera
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gorillaglue
Paludan har helt rätt. Detta är vad ett av era grannländer tycker. https://ekstrabladet.dk/nyheder/lederen/det-handler-stadig-ikke-om-rasmus-paludan/9217484

Wow en media som skriver som det är det är mer än man kan säga om svensk idoitmedia.
Citera
Medlem
Silvrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bjurskan
Vad fan är det du snackar om? Du måste vara islamist eller liknande svagbegåvad individ. Svenska polisen står på LAGENS sida och har en skyldighet att upprätthålla den. Det spelar ingen roll om du är dansk, nazist eller islamist, Sveriges lag skyddar dig.

Uppenbarligen har extremt många idioter i våra förorter svårt att ställa sig bakom något så enkelt. Om det ska vara försvarbart att starta ett inbördeskrig för att att en individ påstås ska bränna några papperssidor med bläck på, då är det något som är allvarligt fel i det här samhället.

Muslimer har en skyldighet att försvara sin religion.
Citera
Medlem
Citat:
Man borde sedan göra något åt Sveriges stora och ökande ekonomiska klyftor.

Kasta ut muslimerna så löser sig det! Varför skulle jag bry mig om att ocivliserade och blodtörstiga muslimhundar inte klarar av att utbilda sig och skaffa bra jobb?
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Darfsson
Jag är inte ens högerextremist men det är väl lika bra. Nu finns det bara en väg att gå och det är våld mot våld, som i sin tur kommer trissa upp stämningen ännu mer och så kommer det fortsätta tills islamisterna kvävts. Det är enda sättet. Lika bra att få det gjort.
Själv är man emot våld , fast med den bilden jag fått av dessa dagars upplopp så undrar jag om det ändå inte blir mycket lugnare när det gjorts. Isåfall vill man att RP kommer till 3 platser i Borås. Hässleholmen , Hulta och Norrby.
Citera
2022-04-17, 20:01
Medlem
Mich13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kallis
Är Sveriges justitieminister dum på riktigt, eller är han eftersatt?
"Morgan Johansson: Gå hem, omedelbart!"

Sätt in svensk militär personal som tjänstgjort i Afghanistan för att rodda upp skiten!

De vill inte det. Det är ju deras väljarkår som är ute och kaosar.
Citera
2022-04-17, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mich13
Beslut ovanifrån såklart. Svenska polisen hade lätt kunnat styra av det här om de riktigt tillstånd för det.

Nu ska man "stå tillbaka" och "hålla igen" för att se löjliga och inkompetenta ut.

Jag vet inte riktigt, ifall man beviljar dödligt svar i dessa, då kan det användas i andra sammanhang också.

Det blir en slippery slope som kan leda till lite vad som helst, vad händer ifall det är t.ex nån rövhatt ifrån Bensinupproret som startar kravallnästa gång? Så ska dom bli skjutna också.

Sist någon blev skjuten i kravall var väl under göteborgskravallerna 2001, om jag inte minns fel?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in