2022-04-17, 19:28
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll
SVT är ju med och skapar detta samhälle och dessa ghetton, man understödjer ju revirtänkande med mera.

Dom får skylla sig själva. Nu får dom betala för sin egen propaganda för massinvandring, mångkultur och ghetton.

Kollar SVTs hemsida, underrubrik till "Tre skottskadade vid upplopp i Norrköping"
Påstås ha träffats av rikoschetter av varningsskott - Förts till sjukhus

Ger en underton av att utsagan inte stämmer, utan att de kan ha skjutits direkt, vore korrektare med det neutrala "enligt uppgift", men det är väl för mycket begärt av SVT.
Citera
Medlem
Att detta inte fått fäste i trollhättan är otroligt
Citera
Medlem
ziracorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av densistasovjet
Om man nu tycker detta är normalt beteende, varför flyttar man då till ett land där detta inte är norm och aldrig kommer bli?

Pengar, underhåll, bostad, arbetsfri (dvs ej behöva arbeta, bara föda barn - sitta i väntrum på olika instanser för bidrag).
Kanske delta i ett och annat arbetsprogram från AF. Som självklart ALDRID leder nån vart. Det är ju själva poängen. Fruar/mammor SKA gömmas undan av staten! Dom SKA gå och handla på LIDL, och föda fler potentiella våldsverkare. Det är billigare!

Tänk dig att anställa ett "huckle" som knappt kan "A, B, C"...
Citera
Medlem
SvartChilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HBStoffel
Dom har ju neka massor, flertalet gånger, flertalet tillstånd av flera olika anledningar, grupper och ogrinisationer genom åren. (dom har dock för vana att ge tillstånd till yttersta högerkanten)

Inte skulle dom väll tillåta någon att stå och rekrytera till ISIS.

Känns mer och mer att det hela blev precis som högre poliser ville att det skulle bli.
Vad har de nekat? Att bränna en gammal sagobok? Det var nog många som ville detta, ja. Det spelar ingen roll. De som tar till våld bär skulden och nu får det vara slut på daltandet. Jag vet från muslimer själva hur enormt de extrema, somalier är värst, förtrycker sina barn, särskilt tjejer. De och deras medeltidsuppfattning hör inte hemma i Sverige.

Och jag var en gång den som försvarade dessa tokreligiösa muslimer. Tills jag förstod vad de tycker om Sveriges frihet. Den friheten gäller bara för äldre muslimska män.
Citat:
Ursprungligen postat av Whinger
Se där ja, ytterligare ett uppvaknande. Nu tillhör jag inte den högersida du pratar om men att dessa avarter som gör detta föder rasism så även min det kan jag skriv under på. Att Svensk polis inte får använda det som måste användas på dessa efterblivna avarter är endast skamligt. Dom anser Svensk polis är korrumperad, ja tjena, åk för fan tillbaks till ert hemland då så får vi se om ni tycker det är mindre korrumperat.
Jag vaknade upp för ett tag sen. Människor utan respekt förtjänar inte respekt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Probix
Det går inte att stoppa honom från att komma till Sverige, men det går att inte ge honom tillstånd för sina aktioner.

Det räcker ju tydligen med att han viftar med handen och insinuerar att han kanske, eventuellt kommer befinna sig i stad X för att på så sätt starta ett inbördeskrig innan han ens är där... Så vad spelar tillstånd för roll?
Citera
2022-04-17, 19:29
Medlem
hashs avatar
Man blir lite konspiratorisk när Paludan lurar babbeluringarna att kaoza, lite såhär lagom innan valet.
Kanske ett beställningsjobb av SD som vill putsa på sina valsiffror.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Silvret
Klart det går att resonera så. Vi är många som anser det var felaktigt att ge dansk-jäveln demonstrationstillstånd.
Vilka är vi?
Citera
Medlem
Mich13s avatar
Det är inte Paludans fel. Om det inte vore han, så vore det någon annan.
Citera
Medlem
oresundsbroens avatar
Citat:
Det går inte att stoppa honom från att komma till Sverige, men det går att inte ge honom tillstånd för sina aktioner.
Det räcker att han skriver på facebook att han ska bränna koranen på plats X och tid Y så blir det kaos varisig han kommer eller ej.
Citera
Avslutad
Citat:

Så du anser att man ska inskränka på yttrandefriheten?

Vad är det som stoppar honom från att göra en icke tillståndsgiven manifestation då?
Citera
Medlem
MeMajks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silvret
Hur vet du att ingen av dessa är svenska medborgare?
Väldigt enkelt att fastslå att dessa individer inte är svenskar. Bara att titta på deras beteende
Citera
Medlem
Silvrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Han dök inte ens upp och ändå kaosades det. Du förstår inte vad kaoset handlar om. Det är babbarna mot polisen.

Det kaosas för att han sa han skulle dyka upp i Norrköping och Linköping. Därför kaosas det i just de städerna. Polisen valde att stärka upp på dessa platser trots dansken saknade demonstrationstillstånd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in