2022-04-17, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silvret
Allt detta hade kunnat undvikas om polisen inte valde att ställa upp på Paludans koran-jippo.
Eller om vi inte importerat 2 miljoner undermänniskor…
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ronaldo77
Han borde ha en turne lagomt till valet

Det ska han ju, det är valrörelse han bedriver inför valet i september, han ska fortsätta.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kingfisher
Det är ju ett skitfint område, husen ser ju helt nya ut!

De finste husen går till MENA orcher.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vobbler
Varför kan inte Rasmus Paludan bränna koranen hemma i Danmark? Är det roligare att göra det i Sverige för att reaktionerna blir nåt i hästväg? Är de danska muslimerna så chilla att de inte bryr sig om han eldar på rådhusplatsen?

Danskjävel, komma här och komma...
Tvärtom tror jag. Om jag inte missuppfattat helt så har dansk polis lämnat walkover för länge sedan med hänvisning till att de är oförmögna att möta de våldsamma motreaktionerna. Samma med Sverige också nu såvitt jag tolkar polisens nekande svar till honom idag.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VidrigaSvenskar
TV4 nu. Polisen säger att alla 3 skottskadade har skadats av rikoschetter från varningsskott.

Ni som spred "polisen skjuter dom" kan svälja min kuk nu. Jag visste väl att ni ljög.

Det va mindre bra för nu kommer de polisen få så mycket skit för att de inte sköt varningsskotten på ett säker sätt.

Skulle vara 10ggr bättre om de plockade knäskålarna på alla 3.
Citera
Medlem
oresundsbroens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fiftyforfifty
Han borde inte släppas in i landet.
Han är svensk medborgare så det är omöjligt att stoppa honom.
Citera
Medlem
Hartlams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rubar
Fast svårt att veta om det handlar om en skottskada. Men man kan hoppas. Att det är det och att det är allvarligt.
Men varför 6 poliser som bär, räcker väl med en som släpar?
Just därför tror jag att det är något mer allvarligt, vi får väl veta snart.
Citera
2022-04-17, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvartChili
Idioten ville visa att Sverige är ett skräckexempel av mjäkighet och misslyckad integration. Tyvärr fick han vad han ville. Och tyvärr vinner de långt ut på högerkanten röster. Och tyvärr kan många av oss på den så kallade pk-sidan inte blunda längre. Ju fler unga muslimer jag har haft samtal med, desto mer inser jag att många muslimer och deras islam är ett problem i Sverige.
Se där ja, ytterligare ett uppvaknande. Nu tillhör jag inte den högersida du pratar om men att dessa avarter som gör detta föder rasism så även min det kan jag skriv under på. Att Svensk polis inte får använda det som måste användas på dessa efterblivna avarter är endast skamligt. Dom anser Svensk polis är korrumperad, ja tjena, åk för fan tillbaks till ert hemland då så får vi se om ni tycker det är mindre korrumperat.
Citera
Medlem
fiftyforfiftys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silvret
Allt detta hade kunnat undvikas om polisen inte valde att ställa upp på Paludans koran-jippo.

Går inte att resonera så. Med samma typ av resonemang så hade allt detta kunnat undvikas om dessa avarter aldrig kommit till Sverige. Det går att fördöma båda, vilket jag gör. Två fel gör inte ett rätt.
Citera
Medlem
BonerBatmans avatar
Hur långt ska det behöva gå innan man tillkallar hjälp från hemvärnet?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll
Inför nästa helg kommer han tillbaka till Sverige sa han nyss på Facebook.

En lång rad städer ska få besök in nästa veckoslut.

Malmö, Landskrona, Helsingborg, Lund, Halmstad, Göteborg, Stockholm, Rinkeby, Skärholmen med mera nämnde han.

Underbart att någon påskyndar processen så folkutbytet och islamifieringen av Sverige synliggörs för hela det svenska folket. Vilket samhälle vill vi ha i framtiden? Ett samhälle där
Vi inte tillåts kritisera en uråldrig skrift - när vi är ett sekulärt och demokratiskt land?

Många frågeställningar kommer svensken tvingas till att fundera över - och ALLT kommer kunna skyllas på en galen jävla dansk

Han är ett svin privat men det han gör är helt jävla underbart. Det här ska inte bli en långsam och utdragen process där media kan ljuga ihjäl förändringen som sker - TRYCK UPP SANNINGEN I ANSIKTET PÅ SVENSKARNA!

Muslimerna kommer inte kunna hålla sig från att kaosa och ställa till elände. Det är oundvikligt. Tack danskjävel!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mich13
Vad mer ska behöva ske, undrar man? Vi har redan dagliga skjutningar, spräningar, gruppvåldtäkter, barn som rånas, pensionärer som rånas etc.
Ja. Tyvärr anade jag oråd redan för flera decennier sedan. Att det skulle gå så här fort att skapa ett nordiskt Rio de Janeiro/Mexiko city kunde jag däremot inte drömma om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in