Du har faktiskt fel , jag sökte för övervakat område med kamera .. men fick avslag. . eftersom jag bor med andra villor som grannar och kan filma andra privatpersoner.
Det är skillnad på permanent övervakning och tillfälligt filmande fattar du väl.
Självklart grips dem för våldsamt upplopp. Om man får tag i dem.
Ja okej det kan jag köpa, att de inte hinner ifatt dem. Mmh, nu känns det bättre.. Men seriöst, dessa jävla grottmänniskor måste fan UT! Kolla; de kan bara eld och sten. De är grottmänniskor som våldtar våra kvinnor, kriminellar, säljer knark till våra pojkar och utnyttjar systemet. UUUUUUUUUT med dem för fan!
Linda Snecker (V) skriver att "Våld kan aldrig mötas med våld". Då vore det bra få veta vad vi kan göra istället såna här gånger när det är kaos. Ska polisen prata lugnt med den arga stenkastar-mobben eller ska dom kanske gå ner på knä? Man blir trött på såna där människor.
"Våld kan aldrig mötas med våld". Hon kan ju säga det till Ukraina.
Den polisen var ensam och man kunde skylla på en ensam galning som tog fel. Det hade varit helt annorlunda med poliser som brinner inne i en polisbil, med en stenkastande mobb som jublar utanför. Självklart vill inte jag heller offra poliser,men jag ser inga andra alternativ. Kanske Morgan Johansson själv, om han hade vågat sig på ett besök. Men det kan bli felvisande, för hade jag sett honom dö i en brinnande bil, så hade jag velat stå i den jublande mobben.
Tycker inte din extremitet är konstruktiv i det här fallet. Brinnande poliser knappast det mest effektiva och därför inte värt det på långa vägar. Däremot kan jag tycka att detta verkar ha hjälpt media och fler dum-svenskar att förstå vart problemet ligger - alltså i att Morgan Johansson och hans likar skitit i Sverige och utnyttjat svenskarnas godhet för sin egen vinning. Precis som Reinfeldt ska tilläggas.
Linda Snecker (V) skriver att "Våld kan aldrig mötas med våld". Då vore det bra få veta vad vi kan göra istället såna här gånger när det är kaos. Ska polisen prata lugnt med den arga stenkastar-mobben eller ska dom kanske gå ner på knä? Man blir trött på såna där människor.
Klart en vänsterstolle skriver det, hon kan väl själv ge sig ut dit med mundering. Få se vad fanskapet själv skulle göra i ett trängt läge.