2022-04-17, 18:46
Medlem
Thailand69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yourmotherwillknow
En grej jag kom på nu som är helt skev.
Polisen är helt vilda, precis som du säger, vid event såsom fotboll (oftast när det är vita människor).

Till och med jag, som är en och en halv meter hög, med en vikt på ca 50 kg, kvinna, fick alltid sjukt mycket stryk av polisen när jag torskade för något (i mina yngre dagar). Dessutom var jag pundig som fan vid varje tillfälle, utgjorde noll hot.
De kunde vara 3 polismän på mig samtidigt, även fast det är så tydligt att en polisman hade räckt.

Men när det gäller t.ex sjukvård och behandling, då har ”vita” alltid förtur.

Vuxna människor som tror att Gud existerar i den form som står i böckerna, går inte att ta på allvar.

Exakt! Varför slår dom inte sönder muslimer? Men en liten tjej som är påverkad vågar dom slå.
Äckligt land Sverige har blivit
Citera
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CockWitch
Man ser ju klart och tydligt på filmen att det inte är varningsskott det rör sig om. Poliserna siktar rakt mot dem.
Jag vill också se. Har du en länk?
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Flashsnack69
Fan vad skönt att läsa att 3 musslor är skjutna

Hemskt att du skriver så, det handlar om små barn det här fy för dig
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Paludan är högerextremist och rasist. Att han samtidigt är politiker och betraktar sig som patriot spelar ingen roll. Vad tycker du att hans svenska medborgarskap spelar roll med tanke på att han även är dansk medborgare? Han bor ju i Danmark och har ingen anknytning till Sverige förutom att han gästspelar här som koranbrännare. Varför bränner han inte koraner i Danmark?

Nej det är han inte. Även om du tror det. Hans far kommer ifrån Sverige och han har bott i Sverige varje sommar sedan han föddes. Han är i varje fall mer svensk än du. Och han brände koraner i Danmark tills muslimer fattade att om de var uppkäftiga och sysslade med lagbrott fick de spö av dansk polis. Sedan dess har det varit lugnt. I Sverige är det långt i från lugnt utan ni är fortfarande som en finne på röven. Och han har varit vänlig nog att komma hit och lockat fram ert rätta jag så folk vaknar och väl vakna kommer de fostra er på samma sätt som i Danmark.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silvret
Paludan har inte fått tillstånd idag.

Paulden var inte ens där.

Och tyvärr har Paulden principellt rätt, Polisen har inte kunnat sköta sitt jobb i samband med hans tillståndsgivna "clownerier" vid återkommande tillfälle.

det är mao inte längre relvant att involvera dem om man vill tillämpa sina demokratiska och lagliga rättigheter.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av QARevenge
Så när dom pratar om "sina områden" och att sverige inte ska komma dit och störa .. då har dom kanske rätt ändå?

Börjar du kaxa med polisen och kastar sten så får du en kula i kroppen som belöning.
Citera
2022-04-17, 18:47
Medlem
Skjut de som inte går hem och rättar sig i ledet.
Citera
Medlem
Silvrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Patch1
Riktigt fräscht hur du lägger skulden på en förvirrad dansk när det är de muslimska vildarna som förstör och kaosar. Jag antar att du även är av åsikten att det är våldtäktsoffrens fel att de blev våldtagna? De drog till sig våldtäktsmännens blickar med sin klädsel? De drog igång våldtäkterna?

Verkligen inte. Fruktansvärd liknelse.
Citera
Medlem
Bob Luntas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Massonite
Nej det får man inte om man filmar andra än sig själv.
Sluta sprida desinformation. Klart man får filma vad man vill på allmän plats.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Massonite
Nej det får man inte om man filmar andra än sig själv.

Du får filma vad och vem du vill på allmän plats.
Citera
Medlem
Tuors avatar
Mycket bra agerat av polisen!

Skjut fler våldsamma apor!
Citera
Medlem
MeMajks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silvret
Det är ju just nationalister som dragit igång detta. Högerextremisten Paludan. Men han behandlas som en kunglighet med polisen som personlig livvakt.

Paludan håller sig inom lagen vilket inte dessa snorungar gör. Att ge sig på blåljuspersonal i Sverige är otänkbart för en svensk medborgare . Detta är ju invandrare som inte kan finna sig i att en pajas tänkt elda upp koranen.
Nu är det väl för mycket att hoppas på att majoriteten av dessa stenkastande kriminella individer går att identifiera, men kanske en ekonomisk belöning för alla som kan avslöjas, skulle dryga ut deras socialbidrag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in