2022-04-17, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av substitute
Vi är nog många som vet. Har kört huvudet i väggen blivit kallade rasister mm, förlorat vänner och bekanta för att man tidigt insåg detta. Nu sitter jag med bira, chips och skrattar åt eländet. Det finns faktiskt en viss njutning när man inser vad vad det jag sa.

Jag förlorade massor av vänner och faktiskt några inom familjen, när jag kom ut som Sverigedemokrat 02.

Bara en av dessa har kommit och bett om ursäkt i efterhand. Detta varit väntat från min del sen länge. Hoppas dom kaosar i en vecka till så även den mest blinda kan få upp ögonen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hvita.nhegrer
För dessa familjer är nog upplopp helt ok och normalt.

Precis!

Det beror ju på något att de inte ”kan” bo kvar i sina länder. Till och med där var de hatade.
Citera
Medlem
Mindbusinesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/28xykG/rasmus-paludan-planerar-nya-sammankomster-i-linkoping-och-norrkoping

”Nu bekräftar polisen att tre personer har blivit skottskadade i Norrköping.
Det säger Johnny Gustafsson, presstalesperson på polisen till Ekot.
– Det är inte en person som blivit skottskadad i samband med ingripande, utan tre, säger han.
Personerna ska på något sätt ha blivit skottskadade i samband med att polisen avlossade varningsskott.
Ingen ska ha livshotande skador.
Tidigare dementerade polisen uppgifterna om tre skottskadade.”
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
Va snackar du för skit?

https://www.foretagarna.se/juridisk-faq/immaterialratt/far-vi-filma-personer-utan-att-fraga-dem-och-far-vi-filma-var-som-helst/
Tjaa det blir bevismaterial mot honom själv.
Citera
2022-04-17, 18:43
Medlem
RogerRogers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silvret
Det står ju i inlägget.
Inlägget jag citerade löd:
Citat:
Det är ju just nationalister som dragit igång detta. Högerextremisten Paludan. Men han behandlas som en kunglighet med polisen som personlig livvakt.
Hur behandlas han som en kunglighet?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av staticage
Ta in nån talesman för invandrarna istället för att ta nån idiot från Sthlm som bor kritvitt.
Det gjorde de ju, flera stycken. Filmade live och allting samtidigt som de radade upp allt som var fel på svenskarna och vad de skulle göra med oss.

Jag blev definitivt klokare.
Citera
Medlem
ziracorns avatar
Märkligt ändå att det INTE är EXTRA-nyhetssändningar på MSM!? Ser själv på Expresssen-TV,men det är mest repriser.

SVT/TV4 äter väl den sista sillen/äggen. Och sista supen.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Silvret
Paludan har inte fått tillstånd idag.

OK, isåfall fel av mig.

Jag vidhåller dock att det är ett förhållandevis väldigt litet brott att bränna sin egen egendom offentligt. Det skulle kunna klassas som nedskräpning eller störande av allmän ordning kanske. Dagsböter alltså.

Jämför det med misshandel, upplopp, våld mot tjänsteman, blåljussabotage, mordförsök och vandalisering.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VidrigaSvenskar
Källa på det eller håll käft!

Svenska polisen dina åsna. Dra ut kuken ur din kusin och läs.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VidrigaSvenskar
Källa på det eller håll käft!
Polisens presstalesman säger det räcker det som källa
Citera
2022-04-17, 18:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av kodapan
De är födda lite var som helst. Att de talar vårt språk är generellt sett en generös överdrift.

Det går generellt mycket dåligt för dem i skolan. Så dåligt så man tar bort språkkrav och sänker betygskriterierna. Trots detta går många ut med underkända betyg.

De bor primärt isolerade i egna områden där butiksskyltar är skrivna på deras hemspråk, vilket folk i området talar.

Så när dom pratar om "sina områden" och att sverige inte ska komma dit och störa .. då har dom kanske rätt ändå?
Citera
2022-04-17, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alvid
Jupp, avliva dem som hundar
Annars tummen upp,men hundar är fina och ska inte avlivas
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto