2022-04-17, 18:39
Medlem
staticages avatar
Älskar hur reportrar och tyckare menar att det är busstreck,kriminella etc må så vara.Men släpp konceptet att dessa fungerar som oss etniska svenskar,ni vet inte ett skit om hur islamister ser på Sverige.Ta in nån talesman för invandrarna istället för att ta nån idiot från Sthlm som bor kritvitt.
Citera
Medlem
substitutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Patch1
Folk måste vara riktigt efterblivna eller legat under en sten i decennier om de inte fattar vid det här laget att polisledningen och polisen själva är korrupta som helvete. Hur fan tror ni att polisen hade agerat om valfritt svenskt politiskt parti agerat såhär, I SYNNERHET nationalister? Polisen använder silkesvantar mot dessa vildar medan de kan vara riktigt brutala mot svenska nationalister. Jag har ytterst jävla svårt att finna sympati för poliser när jag vet så väl hur usla och vidrigt de beter sig mot svenskar i situationer som är en liten bråkdel så stökiga som denna.

Vi är nog många som vet. Har kört huvudet i väggen blivit kallade rasister mm, förlorat vänner och bekanta för att man tidigt insåg detta. Nu sitter jag med bira, chips och skrattar åt eländet. Det finns faktiskt en viss njutning när man inser vad vad det jag sa.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll
Polisen bekräftar nu att man skjutit tre invandrare i Norrköping. Helt rätt. Skjut mer.

"Polisen dementerar att tre skjutits under upplopp – en kan ha träffats av rikoschett"
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thailand69
Tänk att det alltid ska orbajsas med rasist så fort någon ens öppnar käften om en flock negerhanar som löper amok? Tragiskt
Varför gör inte polisen sina kavalerichocker med hästar? Det älskar dom ju att göra på fotbollsfans
All religon är bara bevis på extrem dumhet och inavel,och Islam är värst av alla
En vuxen människa som tror på gud kan man ALDRIG ta på allvar😂

En grej jag kom på nu som är helt skev.
Polisen är helt vilda, precis som du säger, vid event såsom fotboll (oftast när det är vita människor).

Till och med jag, som är en och en halv meter hög, med en vikt på ca 50 kg, kvinna, fick alltid sjukt mycket stryk av polisen när jag torskade för något (i mina yngre dagar). Dessutom var jag pundig som fan vid varje tillfälle, utgjorde noll hot.
De kunde vara 3 polismän på mig samtidigt, även fast det är så tydligt att en polisman hade räckt.

Men när det gäller t.ex sjukvård och behandling, då har ”vita” alltid förtur.

Vuxna människor som tror att Gud existerar i den form som står i böckerna, går inte att ta på allvar.
Citera
2022-04-17, 18:40
Medlem
ErikEriksdottirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaklypan
Jaha då var det slut på detta Morgan ryter till!

"Morgan Johansson: Gå hem, omedelbart!"

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/G3Lezx/morgan-johansson-om-upploppen-ga-hem

Hahaha, Morgan Johansson är så jävla slut i huvudet.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Massonite
Han som filmade privat , blev säkert tagen av polisen. Man får inte filma på allmän plats - så det blir kraftiga böter.

Va snackar du för skit?

https://www.foretagarna.se/juridisk-faq/immaterialratt/far-vi-filma-personer-utan-att-fraga-dem-och-far-vi-filma-var-som-helst/
Citera
Medlem
Synd ingen av dessa araber, tillika socialdemokratiska väljare sköts till döds.
Citera
Medlem
LegendenLarsVilkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaklypan
Jaha då var det slut på detta Morgan ryter till!

"Morgan Johansson: Gå hem, omedelbart!"

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/G3Lezx/morgan-johansson-om-upploppen-ga-hem

Riktig landsfader. Känner mig oerhört trygg under Morgans breda vingar!
Citera
Medlem
Silvrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RogerRoger
Vad menar du med att han har behandlats som en kunglighet?

Det står ju i inlägget.
Citera
Bannlyst
Journalisten på expressen säger att polisen inte har befogenhet att arrestera de som attackerar dem. Stämmer detta? Man får begå vpld mot tjänsteman men inte dricka en öl på torget utan att arresteras?

Polisen hindras ju från att göra sitt jobb pga våra lagar. Vad fan är det här?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Massonite
Han som filmade privat , blev säkert tagen av polisen. Man får inte filma på allmän plats - så det blir kraftiga böter.
Friska upp mitt minne, hur mycket böter blir det nu igen av att plocka upp mobilen och filma på allmän plats?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chonard
jo men allvarligt...kollade youtube....småbarn springer runt å tycker det är kul....ingen förälder bryr sig...helt makalöst.

Islam är viktigast hos dom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in