2022-04-17, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av QARevenge
Alltså jag är inte övertygad om att det vi ser på filmen faktiskt är en skjutning med träff i mål. Blodet ser alldeles för konstigt ut. De skottskador jag har hanterat ser verkligen inte ut så. Någon mer som tycker att detta bara ser för fel ut??

Det där är inga skottskador!
Citera
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Polisen dementerar att 3 blivit skjutna, 1 har blivit träffad av en rikoschett i benet och polisen som gjort den polisen är tagen ur tjänst. Vafan händer?
Video på tiktok visar klart skottskadade i hand, ngn ljuger.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Jo kanske det, men vi kunde väl för fan hinna med sillen o nubben först.

Pandemier, krig o nu detta.. Orka

Det är väl bara att låta bli att läsa om du inte orkar eller vill?

Ingen tvingar dig att följa varken kriget eller upploppen, du kan skita i det om du vill.
Citera
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InomEnSnarFramtid
https://vm.tiktok.com/ZMLq8u22r/

Video på skjutningen i norrköping. 2 ungdomar skjutna en i armen och en i handen.

Varning blod.

Polisen har sagt att det där inte har hänt.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Overmind
All heder till de poliserna som sköt "buset". Fortsätt så! Hoppas dessa hjältar inspirerar fler poliser att ta till tjänstevapnen!

Inte en jävla sten skall flyga eller träffa en polis!
En polis som sköt har blivit uttagen ur tjänst men antar att det är den normala processen de har när man skjuter någon. Blir väl alltid en utredning och tills dess är man avstängd.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diamondgrit
Men hur kan det bli såhär? Vi har importerat en massa våldsbenägna blattar med genomsnittlig IQ på strax under 70 som sätter sin religion framför samhälle och/eller lag. Och sen så förolämpar någon deras religion och då blir det upplopp?
Hur gick det till??? Vi såg det inte komma helt enkelt.
Men nu måste vi ta till krafttag, som t.ex. att säga till dem att upplopp är aja baja och att snälla sluta kasta sten nu. För det gör ont.
Vi har väl alla öppnat våra hjärtan.

Ring Soc så får du bidrag och lägenhet. -Motkrav då?, nej det behövs inte.

Skapa upplopp och kaosa i vardagen är accepterat då vår regering med Morgan i spetsen sagt att det är ok.
Citera
Medlem
covf33fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malew
En är skjuten i armen och en i handen. Syns tydligt på den tik tok video som finns. Så minst 4 skjutna..
Minst tre? en i armen, en i handen... och en i benet (tidigare)
Citera
Medlem
passports avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InomEnSnarFramtid
https://vm.tiktok.com/ZMLq8u22r/

Video på skjutningen i norrköping. 2 ungdomar skjutna en i armen och en i handen.

Varning blod.

Det där är en annan skjutning från den jag såg. Dom här verkar ha blivit skjutna i armarna och inte i låret som den andra killen. Så då har vi minst 2 skjutna bekräftade iaf.
Citera
2022-04-17, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malew
En är skjuten i armen och en i handen. Syns tydligt på den tik tok video som finns. Så minst 4 skjutna..

Det där är inga skottskador, negrerna har väl skurit sig när de krossat fönster.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hjorten112
Lätt att slå någon när man är i underläge och stenar stora som knytnävar kastas mot en.

Dom är inte i underläge, dom är bättre utbildade, har bättre skydd och innehar batong. Dom är inte i underläge. Men jag förstår att dom var trängda, det tar jag inte ifrån dom.
Citera
Medlem
Dom som kaosar verkar vara mest ligister, som har någon muslimsk anknytning, ungefär som närapå resten av befolkningen har kristen anknytning. D.v.s. ganska få av dom är praktiserande muslimer, firar ramadan etc. Dom har hittat en ursäkt att vandalisera. Både Rasmus och vandalerna tycker jag är sorgliga människor.

Jag kan förstå att polisen blir tagen på sängen första gången, men två eller var det tre gånger till. De borde efter första gången förstått att där Rasmus planerat att manifestera, där kommer det bli stora upplopp. Rinkeby var väl det enda stället, som klarade sig någorlunda. Det är klart att dom måste vara många om det förväntas många våldsamma människor till platsen. Hur svårt kan det vara.
Citera
Medlem
Den mångkulturella festen fortsätter i Sverige. Är rädd för att detta skadar Sverige bilden och ökar rasismen i landet ( obs ironi ) Nu verkar det som polisen tröttnat på på Mellanöstern ligisterna och skjuter skarpt. Tar man hit Mellanöstern så får man Mellanöstern. Tur det är valår.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in