2022-04-17, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Logoped
Man skjuter tills det blir tyst bara.

Mot folksamling kan man använda eldkastare och handgranater.

Ju fler som dör ju bättre skulle jag säga.

Inga poliser ska ha numret på hjälmen utan de ska få fritt fram.

Många gör misstaget att tro att dessa demonstranter är människor men så är det ju inte. Så man ska ta bort skiten så blir det rent sen.

För varje avlivad demonstrant kommer åtminstone jag att fira för jag vet att Sverige är en bättre plats utan dessa vandrande skitpåsar.
Benägen att hålla med. Det är ju inte direkt så att man börjar älska packet som har kommit hit.
Citera
Medlem
In med fler araber. Vi har för få. Heja socialdemokraterna.
Citera
Medlem
Nästan värre att se civilas bilar stå och brinna. Tänker mig att det är någon frånskild sköterska med två barn som nu fått hela sin fritid fylld med att försöka få tillbaka en enda krona från Trygg Hansa (som i sin tur kommer säga att bilen är för gammal för att ge någonting alls i försäkringsutbetalning).

https://www.youtube.com/watch?v=Ol1tnx0C_5A
Citera
Medlem
Senaste från SVT sega livesändning med gamla bilder, inte ens Rasmus Paludan får sitt namn rättstavat eller rapport om skjutningar/skadade, vilka stjärnor vi skattebetalare tvingas betala genom skattsedeln...
https://www.svt.se/nyheter/inrikes/upplopp-efter-koranbranningar-i-flera-stader-under-paskhelgen
Citera
Medlem
Jagersros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
Blir ju omöjligt för polisen att arbeta med alla människor som surrar runt dem. Helt galet. Utegångsförbud tills upploppen avslutats. Alla gapande araber mot poliser, helt absurt. Varför ska polisen tvingas ta sådan skit?
Håller med. Ett jävla kacklande , gapande och skrikande.
Citera
2022-04-17, 17:39
Avslutad
Tycker babbarna borde lyssna på Morgan: "Gå hem. Omedelbart!"
Citera
Medlem
Man borde bjuda poliserna på plats med lite mat och drycka

Hoppas någon gör det

Lite folkfest
😀
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Många av upplopparna är inte maskerade idag.
Hur långt har vi kommit med ansiktsigenkänningsprogramvara för rättsvårdande myndigheter?

Förbjuds med nya AI lagar. Det är för nära Kina tycker EU.
Citera
2022-04-17, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av davidladde
In med fler araber. Vi har för få. Heja socialdemokraterna.

Nu har SD öppnat gränsen

Precis som alla andra
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jugbandblues
undrar om du riktigt förstår konceptet "live". om du läser i en tidning att det har varit kravaller, bilar har bränts och poliser skadats så det lite sent att gå in och se det live

Wow, någon bil brinner här och där. När det är ett rejält upplopp finns det inga lugna sitatutioner, det är uppenbarligen uppblåst. Gå in på aftonbladet.se, vad står det där ? Uppenbarligen förstår du inte vad konceptet "just nu" innebär.
Citera
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Styrkelyftare
Vems område är det då? Kallar inte du bostadsområdet du själv bor i för ditt område? Det gör i varje fall jag om det område jag bor i.

Kommunal mark är alla kommuninvånarnas mark och alla personer i landet får vistas där, svensk lag gäller, annars är det privatägd mark och det är knappast maskerade babbar som äger den marken.

Att de kallar ett bostadsområde för sitt område i den meningen att de har äganderätt och bestämmanderätt är patetisk. Obildat folk med låg IQ, mycket talar för det.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Livsmissbrukare
Om det ploppar upp en annan islamkritiker då? Skjuta denne också? Och en till? Eller 100?

Jag säger inte att det går att sköta ett samhälle på det viset, historien är full av exempel på hur man kan styra länder genom att dela ut nackskott i hundratusental. Men jag ser också vissa nackdelar.

Man skjuter de som försöker skada polisen till det inte finns någon kvar på platsen som gör det. Det handlar om att skydda polisens liv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in