2022-04-17, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blvrbbl
15 åringar om.man tittar på live

Föräldrarna borde betala för all skadegörelse
Jag har sett allt mellan 8-80 år ungefär, av båda könen, i olika grad delaktiga och uppmuntrande. Ingenting som ens avlägset kan uppfattas som en dämpande åtgärd eller några som helst ansatser att få stopp på eländet. Det närmaste man kom var väl det som tidigare nämnts, en anmärkning till de yngre om det olämpliga att starta bränder som riskerade att sprida sig till den egna bostaden...

Jag kan absolut tänka mig att det sitter folk inlåsta och övergivna i lägenheter som inte alls vill se den här utvecklingen men att fortsatt hänvisa till en liten obetydlig grupp unga arga män som agerar självständigt håller inte längre.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NurseRatched
OK. Det var ju illa.

Ja det var mer än jag hade väntat mig faktiskt... blev lite överraskad själv när min gamla Casio miniräknare spottade fram siffrorna.
Citera
Medlem
passports avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RusImperia
Bangers.

Nej detta var skott! på tiktok.
Citera
Medlem
Får vi snart se lite blonda avhuggna polis -hästsvansehuvuden som sandnegrerna spelar fotboll med och skriker allan bakar!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
Är inte detta ett inbördeskrig så vet jag inte vad, må de muslimer som stödjer detta brinna i helvetet! Här har de kommit hit för att de inte vill vara i sina egna länder, och så förstör de landet som har gett dem fred och enorma förmåner (på bekostnad av svenskarnas trygghet och säkerhet).
Du verkar inte veta vad inbördeskrig är. Varför är inte Paludan i sitt eget land, Danmark, och bränner koraner där. Det finns ju muslimer där också. Eller har han redan prövat det men stoppats av staten?
Senast redigerad av nantale 2022-04-17 kl. 17:20.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fokuserapafakta
Ja 2500kr per dag (eller ca. 50.000 skattefritt per månad) ... skulle nog inte ge mycket i dagens inflationstyngda Sverige. Men det skulle kanske .. fungera

Ett jobb för att sopa gator tror jag inte de skulle bry sig i så mycket. De skulle inte stoppa sig själva i stenkastandet bara för att de kunde förlora sitt flotta påtvingade jobb som gatsopare. Det jobbet som Näääästan ger lika många feta Guccis som kompisen fick lämnade Hall för ett år sedan och som säljer snö till flickorna på Östermalm nu.
Östermalm ska ha sitt, lika mycket som förorten ska ha sitt, så ingen skillnad där. Vill dom inte sopa gator så pang, bort med bidraget. Lättare att sälja knark då, javisst, men jävligt skevt att gå på dubbel inkomst.

Jobbar dom 8 timmar om dagen så har dom inte tid att beckna så mycket..(funkar, har sett det själv)
Citera
Medlem
RusImperias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QARevenge
Ett 20-tal skott avlossade. Alla verkar ha missat.

Smällare. Inte skott.
Citera
Bannlyst
AIK kravallar och skadade precis en polis allvarligt efter att ha losat not MFF med 3-0. Knappast första gången heller.
Utvisa alla AIKare!
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av james b
Jag tyckte det var klockren analys. Vi ksn tydligen tycka väldigt olika...

En minister ska inte kalla politiska motståndare "högerextrema dårar" och andra dumheter i sin roll som ministrar
Citera
2022-04-17, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Vilken live?
Polisen har skjutit varningsskott. Hörde det berättas på nyheterna nyss.
Citera
Medlem
Morgan: gå hem omedelbart

Haha vilken tydligg markering. Bästa ministern😂
Citera
Avslutad
Eventuellt en träffad (blodig kille på marken). Verkar varit dålig verkan i målet dock.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in