2022-04-17, 17:12
Medlem
passports avatar
Skjuter dom på polisen?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Jag skulle vilja citera en kommentar på en artikel i Samnytt om upploppen.

https://samnytt.se/nya-korankravaller-i-linkoping-och-norrkoping-vi-muslimer-branner-upp-hela-landet-for-var-tro/

Detta är knäckfrågan, och det som våra politiker slutgiltigt måste förstå. Förstår man och fortsätter på den inslagna vägen, då är man en folkförrädare, varken mer eller mindre.

Ännu roligare, om vi har 29 stolar i Riksdagen som är muslimska i slutet av året, då börjar det nog bli ett självspelande piano. Dvs. då har Sverige faktiskt förlorat kontrollen;

Citat:
Ursprungligen postat av fokuserapafakta
... 29 riksdagsplatser till muslimer i årets val. Jämför med V som har 27 platser, kristdemokraterna 22 och miljöpartiet 16.

Citera
Avslutad
Citat:
Ytterligare en bil står i brand i Navestad, rapporterar Corren.

Upploppsmakare rör sig in mot bostadsområdet Atrium i Norrköping, rapporterar NT.

Läget i Navestad, Norrköping är mycket spänt just nu.

Enligt Aftonbladets utsända på plats befinner sig runt 30 polisbussar i området. Flera poliser med hundar är också på plats.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/28xykG/rasmus-paludan-planerar-nya-sammankomster-i-linkoping-och-norrkoping
Citera
2022-04-17, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Berätta mer
Ej ironisk

Det finns livesändningar på youtube, med upprepad skottlossning just nu.!
https://www.youtube.com/watch?v=Ol1tnx0C_5A

edit. Även minst en skottskadad...
Senast redigerad av krumeluns 2022-04-17 kl. 17:15.
Citera
Medlem
Poliserna blev iväg jagade.
Citera
Medlem
RusImperias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av passport
Skjuter dom på polisen?

Bangers.
Citera
Avslutad
Ett 20-tal skott avlossade. Alla verkar ha missat.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
830'000 röstberättigade eller 830'000 totalt med ungar och allt?

Du har rätt Wotan. NurseR tog mig i örat tidigare och skrev samma sak. Jag uppdaterade mina beräkningar;

Citat:
... 29 riksdagsplatser till muslimer i årets val. Jämför med V som har 27 platser, kristdemokraterna 22 och miljöpartiet 16.

Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll
Så här uttrycker sig ju inte en minister som är vid sina sinnens fulla bruk

Vem fan är det som är en dåre egentligen, din dumma jävla dvärgsosse?

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/G3Lezx/morgan-johansson-om-upploppen-ga-hem
Då händer det med andra ord någonting från och med nu. Hårt mot Hårt .. Nu kommer polisen säkert ta många även svenskar som bråkar.
Citera
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ingen aning om vad som händer om man skiter i FNs konventioner... men skiter man i nog många blir det inget mer Mc.Donalds Fast, att bara strunta i några stycken - typ för att försöka återställa balansen i ett samhälle som fått slagsida - ja då kanske man kommer undan Det är väl bara att prova antar jag

Tja, Ungern och Polen struntar ju i EU's regleringar. Dem kan de hota med indragna pengar, men eftersom vi mestadels bidrar så skulle det vara verkningslöst. Och kan inte tänka mig att världen vill vara utan vårt specialstål?
Citera
Medlem
okok1s avatar
Polisen sprang iväg på streamen.
Citera
2022-04-17, 17:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Fina Gubben
Dansken borde aldrig fått ett godkänt från polisens håll. De tjänar inget till. Vill han bränna en koran får han göra det utan polisens beskydd. Då hade vi sluppit bekosta hans aktioner med skattepengar efter första försöket.

Vilken idiotisk åsikt, du föraktar grundlagen, demokratin, yttrandefriheten. Du låter islam diktera villkoren, stenålderstänkande och revirtänkande. Skrämmande dumt. Dom som är ansvariga är dom som sysslar med grovt våld, dom har 100% eget ansvar. Vad fan tänker du med?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in