Citat:
Ursprungligen postat av
QARevenge
Om ni inte slutar bränna koraner kommer varje muslim att gå dörr till dörr och skära halsen av alla kvinnor och barn. Det kan bli så extremt. Det är bäst att ni slutar nu eller vad säger du?
Citat:
Ursprungligen postat av
fokuserapafakta
...Tänker vi på vad det kostar att han någon i fängelse per dag istället (3100kr) så skulle vi ju kunna ge dem de här pengarna under förutsättning att de inte gör en fluga förnär. De behöver inte jobba eller söka jobb. Bara de håller sig inom lagen och inte stör.
...
Hoppla... men mig ska du väl inte skära halsen av? Jag är den som föreslår att de här stjärnorna ska få 2500kr i månaden
Skämt åsido. Jag tror merparten av de 830.000 muslimerna är smartare än de unga våldsverkarna. Merparten förstår att man inte får makt genom hot, våld och halstrimning. De förstår att makt kommer genom Riksdagen och därför kommer vi se Nyans växa påtagligt nu.
Merparten av muslimerna är nog mer förbannade för att SD får uppsving nu än för att några pappersblad grillats. Hinner SD före Nyans, kan det bli svårt att få makt som muslimskt parti (vi ska dock inte glömma att vi har religiösa partier i Riksdagen redan).