Citat:
Ursprungligen postat av
skogsmaran
Precis. det var andemeningen med mitt inlägg också, även om det kanske inte gick fram.
Speciellt när den kommer från skribenter som i inlägg ett säger att "Azovhålorna ser precis ut som min hyrestvåa, hur kan någon säga att dom inte är nazister" och sedan i inlägg två går full Arnstad och använder "nazist" i pejorativt syfte genom att skriva glada kommentarer som att "här springer nassarna för livet från frihetsbomberna".
Den här nyfunna invasionsromantiska antinazismen luktar skunk.
Det där var ett skämt. Jag borde kanske förstått, iofs, att jag befann mig i en tråd med nästan enbart 65-IQ Ukrainadårar, och att ingen skulle fatta att det var ett skämt, men man kan heller inte alltid tvingas tänka på att anpassa sig till mongon när man skriver här.
Vad du också bör tänka på är att en sån som jag, som aldrig varit nazist, men ganska "nazistpositiv" faktiskt kan ha fått en ny bild av nazismen efter att ha sett hur nazisterna i Ukraina och deras svenska vänner (och då pratar jag inte om er i tråden utan de riktiga svenska nazistorganisationerna och personligheterna som till stor del stödjer Ukraina) fungerar. Vi kanske fick ett uppvaknande och tänkte att "det här är ju bara stört". Helt ärligt så har jag blivit väldigt avnazifierad de senaste veckorna.