2022-04-17, 16:20
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spersson
Jo men som politiker måste vi se framåt, inte bakåt.
Husbykravallerna, Backakravallerna, korankravallerna, kärrtorpskravallerna, ja du ser att Sverige förändrats en del sedan du var med raggarna 1976.

Bilbränder och stenkastning förekommer varje vecka i Sverige sedan minst 10 år tillbaka.
Men även regelbundet i deras hemländer.

Jag tror obligatorisk utvisning hade stoppat alla kravaller i Sverige inom två år.

”Obligatorisk utvisning”? För alla som begått brott eller för ALLA invandrare? Eller bara för invandrare från vissa länder? Eller bara för män? Utveckla gärna en aning.
Citera
2022-04-17, 16:20
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QARevenge
Ni förstår ju INGENTING.

Ni påstår att det "några få våldsverkare".

Var ni inte förstår är att det inte är några få utan det är ALLA.

Om vi väl bestämmer oss så kommer alla svenskar att dö. ALLA.

Eller inte. Vi är trots allt 8,5 miljoner kristna och andra religioner från hela världen som hatar muslimer, med polis och militär, mot knappt 2 miljoner debila flockdjur som aldrig är så tuffa en mot en.
Citera
2022-04-17, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bulletproofsoul
Ja naturligtvis skulle de ha fått klart för sig vad som gäller i Sverige. De skulle ha fått en chans att anpassas och assimileras och de som bangade ut genom tex kriminalitet skulle kastas ut med skallen före. Då tror ja säkert att del skulle ha tänkt efter lite.

Ja det krävs att de har något att förlora för att de ska börja känna respekt för polisen.
Citera
2022-04-17, 16:21
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Stram Kurs
Nu ·
Rasmus Paludan meddeler:
"Jag bestämde mig för att ställa in dagens demonstrationer i Linköping och Norrköping. Polismyndigheten i Region Öst har liksom Polismyndigheten i Region Syd visat att de är helt oförmögna att skydda sig själva och mig. Om jag blev allvarligt skadad eller dödad på grund av polismyndighetens otillräcklighet, då vore det väldigt tråkigt för svenskar, danskar och andra nordbor."
Uppdaterade nyss...
Citera
2022-04-17, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av QARevenge
VI ÄR FLER ÄN ER.

Ni har inte en jävla chans och det vet ni.

Dåligt troll, men jag biter ändå.

Ser fram emot när man ser ditt inavlade ansikte i valfri kvällstidning när du gråter ut om att du ska utvisas till något MENA land och att du inte kan språket och inte känner någon där.
Citera
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tavelramskrok
I Göteborg höll sig dessa jävla stenkastare och bilbrännare i schack. Men här går dessa plötsligt helt bananas. Jag ställer mig fortfarande frågan. I vad ligger skillnaden? Det är ju samma koranbrännare som bränner samma bok och stenkastande skitungar som kommer från samma länder, som i Göteborg.
Som du sa, i Göteborg och Stockholm går snuten mer och mer hårt mot dessa avskum.
I mindre städer är man mindre förbered.
Citera
Medlem
bulletproofsouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fokuserapafakta
Ja det krävs att de har något att förlora för att de ska börja känna respekt för polisen.

Exakt. Om man lever en kravlös tillvaro där ingenting man gör spelar någon roll så blir det såhär.
Citera
2022-04-17, 16:23
Medlem
https://www.facebook.com/StramKurs
[i]
"Rasmus Paludan meddeler:
"Jag bestämde mig för att ställa in dagens demonstrationer i Linköping och Norrköping. Polismyndigheten i Region Öst har liksom Polismyndigheten i Region Syd visat att de är helt oförmögna att skydda sig själva och mig. Om jag blev allvarligt skadad eller dödad på grund av polismyndighetens otillräcklighet, då vore det väldigt tråkigt för svenskar, danskar och andra nordbor."

Den fega dansken ballade ur
Senast redigerad av BOLS 2022-04-17 kl. 16:30.
Citera
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Good point, har de dubbla medborgarskap blir nog det hela enklare. Det är också en påtagligt avskräckande faktor. Dvs. kamikaze inslagen minskar eftersom även de då plötsligen får något att förlora.

Men, det kommer bli tårdrypande scener på Arlanda och väldigt många vackra artiklar om hur stackars Hamza måste lämna sin 3 åriga dotter och hela sin familj för att 'tvingas' till ett land där han kanske avrättas för desertering.

Ja, som det är nu utvisar vi ju inte ens mördare, våldtäktsmän och knarksmugglare med utländskt medborgarskap pga att praxis är att humanism går före rätt. Det får bli ändring på det, hoppas att alla kommer ihåg att rösta SD eller högerut till hösten.
Citera
Medlem
Silvrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Tanken är förhoppningsvis att polisen ska få större befogenheter att slå tillbaks på sån här skit..

Poliserna har redan SIG Sauer. Vad är det för kraftigare vapen som efterfrågas?
Citera
Avslutad
Citat:
Mnja men de som ska dras in - är de man pekar ut i frontlinjen. De som står först i demonstrationens linjer är oftast de mest våldsamma.

Därtill bryter ändå samtliga som kvarblir på plats - efter att polisen anmodat skinkring - mot ordningslagen och då får man nog stå sitt kast om man får åka buss.

Det handlar om att skingra, urlaka och lugna ner det hela.

Det är ju heller inte så att de som förs bort ska skjutas De förs bort till olika delar i länet där de får andas djupt och njuta lite av landsbygdens vackra vidder. Sedan får de ta bussen hem.
Ja - ja ... visst .. inga problem ..
absolut ska ingen behöva bli dödad , fast ett stadigt långt pepparsprayande , gör säkert bra nytta.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
”Obligatorisk utvisning”? För alla som begått brott eller för ALLA invandrare? Eller bara för invandrare från vissa länder? Eller bara för män? Utveckla gärna en aning.

Precis som körkort så behöver du uppvisa att du är en bra medborgare. Förslagsvis 10 års medborgarskap på prov. Om du begår ett brott som leder till fängelse blir du utvisad. För ej myndiga personer utgår straffet istället till föräldrar. Givetvis gäller det oavsett ursprung och kön.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in