2022-04-17, 14:22
Medlem
Jag står på rysslands sida för att han är emot globaliseringen, illuminat, påtvingad hbtq-ism etc etc. Jag var ett barn när hatstormen kring putins HBTQ-politik var och fattade ingenting, jag trodde bara att han hatade homosexuella. Nu i efterhand när jag tänker på hur jävla obsessed vi svennar är med ”ryssen” som vi alltid kallar dom, det måste liksom finnas en mycket djupare anledning än att vi ogillade honom för hans åsikt på homosexuella.
Citera
2022-04-17, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Einzelgaenger
Och 50 personer i Ukraina äger 99,8% av landet. Ändå suger du av Ukrainas president.

Källa på båda dessa påståenden?
Citera
2022-04-17, 14:27
Medlem
Ironin i det hela när man automatiskt var nazist om man försvarade ukraina eller azov för 3-4 år sedan
Citera
2022-04-17, 14:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Psykologistudent
Jag vet att jag inte kommer få något svar utöver konspirationsteorier och bisarra påhitt, men vilka belägg har du för dina självsäkra påståenden att judarna är ansvariga för alla dåliga samhällsfenomen i väst? Hur gjorde juden för att göra exempelvis HBTQ-frågor och mångfald till nutida nyckelfrågor?

Vi vet att ryssarna har gjort internetpropaganda till ett vapen genom sina trollfabriker och systematiska påverkanskampanjer online, det är väldokumenterat hos såväl myndigheter som media. Men vad är judarnas taktik och hur är denna taktik dokumenterad och bevisad?
Att svara på denna fråga är som att förklara varför jorden är rund.
Det är 2022, att inte ha viss insikt i denna fråga och blankt neka den är snarare uppseendeväckande.
Citera
2022-04-17, 14:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av skruvmejsel6
Ironin i det hela när man automatiskt var nazist om man försvarade ukraina eller azov för 3-4 år sedan

Det är man väl fortfarande idag om man stödjer dom? Som regeringen gör.
Citera
2022-04-17, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imperialwitch
Det är man väl fortfarande idag om man stödjer dom? Som regeringen gör.

Nej nej inte längre. Nu är man nazist om man stödjer ryssland

Jag har alltid varit emot ryssen. Även om media verkar ljuga mycket och vinkla saker till ukrainas fördel så vill jag inte att ryssland tar över ukraina av många anledningar.

Ni dumma jävlar som vill ha ryssarna här, ta ert pick och pack och stick till ryssland med er så får ni se hur ni hade haft det om ryssland tog över sverige.
Citera
2022-04-17, 14:51
Medlem
sxephils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noobermench
Vad heter dessa oligarker som styr Sverige? Namn tack då du har plåtkoll?

De svenska miljardärerna är familjerna Rausing, Persson, Bennet, Schörling, Douglas, Lundberg , Wallenberg, Bonniers osv
Citera
2022-04-17, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sxephil
De svenska miljardärerna är familjerna Rausing, Persson, Bennet, Schörling, Douglas, Lundberg , Wallenberg, Bonniers osv

Känner du dig hotad? Känner du hur din frihet stramas åt? Känner du snaran som kramar din hals? Då bor du i Moskva.
I Sverige har vi inte den känslan kanrat...
Citera
2022-04-17, 15:05
Medlem
sxephils avatar
Citat:
Känner du dig hotad? Känner du hur din frihet stramas åt? Känner du snaran som kramar din hals? Då bor du i Moskva.
I Sverige har vi inte den känslan kanrat...

Det känns inte helt tryggt när svenska oligarker bestämde sig för att Sverige skulle bli en humanitär stormakt och fylla landet med drägg från MENA.

https://www.friatider.se/sverige-bast-i-eu-pa-att-byta-befolkning-till-araber
Citera
2022-04-17, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sxephil
Det känns inte helt tryggt när svenska oligarker bestämde sig för att Sverige skulle bli en humanitär stormakt och fylla landet med drägg från MENA.

https://www.friatider.se/sverige-bast-i-eu-pa-att-byta-befolkning-till-araber

Medans det är tryggt med små pingvinmänniskor som förklarar krig till höger och vänster?
Citera
2022-04-17, 15:09
Medlem
sxephils avatar
Citat:
Medans det är tryggt med små pingvinmänniskor som förklarar krig till höger och vänster?

Nä det ökar otryggheten också såklart
Citera
2022-04-17, 15:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av skruvmejsel6
Nej nej inte längre. Nu är man nazist om man stödjer ryssland

Jag har alltid varit emot ryssen. Även om media verkar ljuga mycket och vinkla saker till ukrainas fördel så vill jag inte att ryssland tar över ukraina av många anledningar.

Ni dumma jävlar som vill ha ryssarna här, ta ert pick och pack och stick till ryssland med er så får ni se hur ni hade haft det om ryssland tog över sverige.

Nonsens. Fascistiskt nonsens.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in