2022-04-17, 13:16
Medlem
Folk är på plats i Skäggetorp för att stoppa peddon enligt utryckninglkpg
Citera
2022-04-17, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Richmoney
Peddot Muhammed eller dansken?
Citera
2022-04-17, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qualatex
Läs vad lawless19 skrev. Grundlagsskyddade rättigheter kan ej missbrukas.
Problemet med ditt resonemang är att du framställer muslimernas våldsamma upplopp som något slags oundvikligt naturfenomen.

De kostsamma polisinsatserna har orsakats av muslimernas beteende, ej Paludan.
Han har enbart belyst ett samhällsproblem som etablissemanget både orsakat; och förtigit.

Jag har svårt att föreställa mig bättre användning av polisresurser, än att slå ned på kaosbabbar, faktiskt.
Vi har mycket att lära av Danmark. Jag hade fel i att det är missbruk av rättigheter. Det är såklart huliganernas fel men jag drar det till sin spets. Om detta fortsätter i all evighet utan repressalier för våldsverkarna (som vi sett i helgen) kommer det att bli inbördeskrig.

Problemet är ju att polisen inte slår tillbaka mot huliganerna och för det finns det inga ord som beskriver vidrigheten att det inte finns direkta repressalier. Grundlagen är till för att följas och jag ska kolla på presskonferensen kl 13.30, jag vill höra vad polisen har för planer.
Citera
2022-04-17, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Richmoney

Där är alltså folk på plats som skall stoppa araberna? Det var på tiden!

Är det nu det sker en vändning och svensken står upp mot våldspöbeln?
Citera
2022-04-17, 13:19
Medlem
Black-butts-matters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B-a-c-k-f-l-a-s-h
Att Paludan är en idiot, de som tycker han gör något bra är idioter. Givetvis även de som bränner bilar är idioter.

Idiot? Han har all rätt i världen att bränna koraner i en demokrati. Precis som löknäsorna har rätt att elda biblar. Eller israelflaggor, vilket de gör stup i kvarten.
Citera
2022-04-17, 13:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Indeterminister
Att bränna Koranen är hets mot folkgrupp.

Absolut inte hets mot folkgrupp. Du kan elda vilken bok du vill t.o.m Läckbergs dyslektiska kiosknoveller.
Citera
Medlem
analkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Livsmissbrukare
Det finns ungefär 50 länder i världen där det är uttryckligen olagligt att ifrågasätta islam. De länderna har heller inga som helst problem med upplopp kring koranbränningar men ändå lyfts de sällan fram som föredömliga statsskick utan snarare sådana som man måste fly från. Märkligt.

Ja för ett par år sedan lyfte man alltid fram turkiet som det ideala sekulära muslimska landet. De flesta pk politiker var rörande överens om att turkiet var perfekt skapat för ett eu medlemskap. Nu är detta exempel på sekularism helt begravet

Precis samma yttringar kom om den arabiska våren en kvinnlig pk journalist var tom så hjärntvättad och dum att hon ställde sig mitt i en grupp av översexualiserade muslimer som ju våldtog henne direkt. Snacka om learning the hard way
Citera
Medlem
mr.demons avatar
Paludan. Vill han dö martyr döden eller? Han har uppnått det han vill uppnå redan. Med andra ord visa att det finns folk i detta land som ej borde få vara kvar. Skitmänniskor som ej borde existera.

Och nu ska han tillbaka till samma städer? Han är ju galen på riktigt. Får se hur lång tid det tar innan mördas.
Citera
2022-04-17, 13:22
Medlem
Yokosunas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterSeven
Absolut inte hets mot folkgrupp. Du kan elda vilken bok du vill t.o.m Läckbergs dyslektiska kiosknoveller.

Då kommer kanske hennes toyboy att starta bränder i hela landet
Citera
2022-04-17, 13:23
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
Polis kallar till pressträff idag 13:30

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/skane/svt-sander-direkt-fran-skanepolisens-presskonferens

De kanske erkänner sitt misslyckande och avgår?
Citera
2022-04-17, 13:23
Medlem
Yokosunas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Paludan. Vill han dö martyr döden eller? Han har uppnått det han vill uppnå redan. Med andra ord visa att det finns folk i detta land som ej borde få vara kvar. Skitmänniskor som ej borde existera.

Och nu ska han tillbaka till samma städer? Han är ju galen på riktigt. Får se hur lång tid det tar innan mördas.

Kul att följa en tråkig söndag
Citera
2022-04-17, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
De kanske erkänner sitt misslyckande och avgår?
Lycka till..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in