2022-04-17, 13:07
Medlem
mossadmartins avatar
Källargäddan har också dolda öron, som den där andra hade :

https://dumpen.se/wp-content/uploads/2022/04/received_523775399116645.jpeg
Citera
2022-04-17, 13:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
En dag så träffar Patrik och Sara på ”fel” person. Jag hoppas det händer faktiskt. De har blod på sina händer.

För eller senare ja. Jag tycker de är rätt sjukt hur snett de gått för människan. För 100- 200 år sedan hade inte ens de setts som konstigt att tända på tonåringar så länge de va frivilligt ifrån båda hållen. Beroende på vart i världen man va. Idag har vi häxjakter på fullt normala män.

En annan sak jag tänkte på? Varför är det nästan alltid medelålders kvinnor som är feta och i klimakteriet som vill hänga ut män som vill träffa tonårs tjejer och ändra på lagarna så män i inte kan ha sex med tjejer i sin prime? Varför är de aldrig kvinnor i medelåldern som är fit och ser bra ut som gör sådana här saker ? Eller män för den delen. Faktum är att de flesta som jagar ”predators” är inte helt olika dem de fångar utseendet mässigt.Säger inte de en del?
Citera
2022-04-17, 13:53
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mossadmartin
Källargäddan har också dolda öron, som den där andra hade :

https://dumpen.se/wp-content/uploads/2022/04/received_523775399116645.jpeg
Han har raderat sin Facebook nu för övrigt.
Citera
2022-04-17, 15:33
Medlem
huggormenstids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mineralvatten91
För eller senare ja. Jag tycker de är rätt sjukt hur snett de gått för människan. För 100- 200 år sedan hade inte ens de setts som konstigt att tända på tonåringar så länge de va frivilligt ifrån båda hållen. Beroende på vart i världen man va. Idag har vi häxjakter på fullt normala män.

En annan sak jag tänkte på? Varför är det nästan alltid medelålders kvinnor som är feta och i klimakteriet som vill hänga ut män som vill träffa tonårs tjejer och ändra på lagarna så män i inte kan ha sex med tjejer i sin prime? Varför är de aldrig kvinnor i medelåldern som är fit och ser bra ut som gör sådana här saker ? Eller män för den delen. Faktum är att de flesta som jagar ”predators” är inte helt olika dem de fångar utseendet mässigt.Säger inte de en del?

För 200 år sen fick du våldta din fru lagligt också. Jag tycker det är ett bra att ett samhälle har normer som styr beteenden som är osunda. Ingen kommer arrestera dig om du sitter hemma och fantiserar om barn, men agera inte på det så är allt lugnt.

Den öronlösa mannen lär ju känns viss ångest! Tänk när sambon får reda på hans äckliga knullkällare! 😂 kommer nog inte visa sig ute på ett tag, tänker att han kanske kommer sjukskriva sig från jobbet.
Citera
2022-04-17, 15:33
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mineralvatten91

Du har fel
Finns flera kvinnliga peddojägare på Youtube som inte kvalar in i din misogyna världsbild
Citera
2022-04-17, 15:42
Medlem
huggormenstids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ronnie.ONeal
Men på vilket sätt blir något bättre av att en man som sexchattat med vad han trott var ett barn kanske får sparken från jobbet, blir dumpad av sin partner och kanske måste lämna sitt hem? Om hans liv blir så fundamentalt pajat kanske han anser att han inte har något att förlora och begår en våldsam överfallsvåldtäkt på ett barn. Och sedan tar han kanske livet av barnet också för att det inte ska skvallra.

Som jag skrev tidigare, en bättre lösning hade varit att blurra deras ansikte och förvränga deras röst, och få dem att inför kameran lova att aldrig mer söka barnkontakter i sexuellt syfte. Och om de håller sig till det så offentliggörs inte deras uppgifter. Det hade inte varit en optimal lösning, men åtminstone ljusår bättre än nu.

Jag tror att Dumpen appellerar till människors lust att se lyteskomik och få njuta av att någon hängs ut. På samma sätt som folk på medeltiden och senare njöt av att beskåda offentliga avrättningar, det var lite som den tidens rockkonserter.

Väldigt slippery slope-resonemang. Häng inte ut peddon för då kanske de våldtar och dödar ett barn. Ser inga problem med att deras liv blir fuckade.

Jag håller med om att det handlar om en slags modern skampåle. Men det finns fan för lite skam i dagens samhälle. Skam ska fungera avskräckande. Den som ser någon som raggar på barn o får livet förstört kommer kanske låta bli själv
Citera
2022-04-17, 16:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av huggormenstid
För 200 år sen fick du våldta din fru lagligt också. Jag tycker det är ett bra att ett samhälle har normer som styr beteenden som är osunda. Ingen kommer arrestera dig om du sitter hemma och fantiserar om barn, men agera inte på det så är allt lugnt.

Den öronlösa mannen lär ju känns viss ångest! Tänk när sambon får reda på hans äckliga knullkällare! 😂 kommer nog inte visa sig ute på ett tag, tänker att han kanske kommer sjukskriva sig från jobbet.

Fast i majoritet av fallen är det personer me samma typer av utseenden som jagar ”Pedofiler”

Det är dock skillnad på våldtäkt och samtycke sex.Varför ska de som vill ha frivilligt sex inte få ha de med varandra? Vi behöver mer kärlek och frihet i detta bittra samhälle.
Citera
2022-04-17, 17:07
Medlem
Ronnie.ONeals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Radhuslivet
Ah!
Du menar mannen som ville stoppa kuken i en 7 årig flicka och våldta henne?
Han som ”gillade trånga små”…
Vad kallas en sån? 🤔

Det är ett solklart exempel på en pedofil, och en ovanligt äcklig sådan. Jag känner absolut ingen sympati för sådana människor.

Men väldigt många av dem som hängs ut som pedofiler har ju raggat på vad de tror är 13-14-åringar, och då är man inte pedofil enligt ordets egentliga definition utan hebefil. Att tända på en könsmogen 14-åring är egentligen inte perverst, det är bara i dagens samhälle som det har blivit det. Att ha sex med en 15-åring är ännu så länge helt lagligt, men om man har sex med en välutvecklad och könsmogen 14-åring är kriminellt och utmålas dessutom som sjukt och perverst.
Citera
2022-04-17, 17:08
Medlem
goofers avatar
Ponera att dumpen istället skrivit att det är en 11 årig tjej som chattar.

En 11 åring som är nyfiken men som själv inte för ämnet sex på tal utan man väntar tills att gäddan hugger och för in samtalet på sex.

Sen agnar man betet och bestämmer en plats för möte.

Nu har man fångat en riktigt pedofil, nu kan man säga med rent samvete att gäddan groomade en 11 åring till att mötas.

Det är en jävla skillnad på en kåt 14 åring som själv för in snacket på sex m.m.

Eller låta gäddan hugga fritt på en blyg 11 åring.

Sim dumpen jobbar nu tappar man förtroendet, nu handlar det bara om swishinkomster till två pundare som inte orkar med ett vanligt 7 till 4 kneg.

Betänk också att så sent som när jag växte upp var det fritt fram att sätta på alla barn oavsett ålder, det var även lagligt med barnporr.
Barnporr kunde köpas helt lagligt ur närmsta tidningsställ.

Så tiderna förändras (till det bättre), men yngre generationer har nog inte historien helt klart för sig.

Jag vill poängtera att nuvarande lagstiftning är bra, inga barn skall utnyttjas!
Citera
2022-04-17, 17:22
Medlem
Strykninmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klickis
Ja och efter 3 månader tas personen bort.

Den här gäddan är borta ur Ratsit, alltså är han avliden?
Citera
2022-04-17, 17:40
Medlem
Ålens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ronnie.ONeal
Det är ett solklart exempel på en pedofil, och en ovanligt äcklig sådan. Jag känner absolut ingen sympati för sådana människor.

Men väldigt många av dem som hängs ut som pedofiler har ju raggat på vad de tror är 13-14-åringar, och då är man inte pedofil enligt ordets egentliga definition utan hebefil. Att tända på en könsmogen 14-åring är egentligen inte perverst, det är bara i dagens samhälle som det har blivit det. Att ha sex med en 15-åring är ännu så länge helt lagligt, men om man har sex med en välutvecklad och könsmogen 14-åring är kriminellt och utmålas dessutom som sjukt och perverst.

Glöm inte bort att fjortisar blir missbrukare av att ha haft sex! De blir aldrig själva igen och många tar livet av sig!
Citera
2022-04-17, 17:57
Medlem
Strykninmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ålen
Glöm inte bort att fjortisar blir missbrukare av att ha haft sex! De blir aldrig själva igen och många tar livet av sig!
Brigitte Macron borde enligt Dumpens godtyckliga definitioner vara ett peddo som femfingertobbe och baskerpeddot. Hoppas att Emmanuel hade fyllt precis 15 höstar då hon vart sugen på sin elev. Gud nåde om han var 14 år och 364 dagar, då kan hon legat illa till.
Senast redigerad av Strykninmannen 2022-04-17 kl. 17:59.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in