2022-04-17, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Jag skriver här för att belysa hyckleri.
Jag råkade posta detta inlägg till mej själv så jag gör ett nytt försök..

Jag ska inte läxa upp dej men jag hoppas att att vi belysare kan enas om en sak:

Hyckleri är inte samma sak som att någon annan tycker annorlunda än oss
Citera
2022-04-17, 11:55
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
De skadar ju sig själva och sitt rykte även genom att skapa kravaller i stället för att göra det som dansken inte önskar, d v s att de skiter i hans provokationer. De kan inte vara speciellt smarta när de pissar i sitt eget bo.

De kaosade ju tom i Landskrona, trots inställd koranbränning. Det om något visar att det inte bara handlar om Paludans påhitt utan slöddret letar anledningar att få jävlas. De har det i generna att kasta sten och elda saker, enda sättet att handskas med inavlade ökenapor är som i Egypten, Syrien eller Israel så nog dags att skicka svenska polisen på kurs. Gör som i Damaskus; häkten där enda vägen ut är genom krematoriets skorsten.
Citera
2022-04-17, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A32
Vad hjälper det?
SD varnade om denna utveckling för åtta (8) år sedan.

Problemet för samhället är SD’s framgångar som medför att media är restriktiva om vad De tar upp så att Åkesson, trots tystnad, röner flera framgångar.

Man kan ju fundera varför gammelmedia pixlar ansikten på terrorister som tänder eld på fordon och kastar sten mot blåljuspersonal?

För att ge Polisen en hint så så bör De fokusera på terrorister ur AFA och muslimska våldsbejakande personer!
Javisst men jag bara tänkte att (sd) ville få litet momentum av de sensate dagarna händelser.

(Fint fpl förresten. Min pappa skruvade sådana som flygtekniker.)
Citera
2022-04-17, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NurseRatched
Det jag tycker är oroväckande är att ingen från (sd) har uttalat sig om våldsamheterna.
Stämmer inte. Tobias Andersson har uttalat sig genom SD:s Youtube-kanal Riks.
Citera
2022-04-17, 11:57
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Det jag tycker är oroväckande är att ingen från (sd) har uttalat sig om våldsamheterna.

De sitter väl och räknar nya väljare?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svensson1970
SD begär debatt om upploppen: "Någonting har brustit i Sverige"

ALLT HAR BRUSTIT, från sjukvård till diverse olika universitetsprogram och ja ALLT

Spanjoren har en idiom som säger: Hacer el sueco!
Ordagrant betyder det spela svensk.
Men innebörd är att spela helt dum i huvudet eller spela som inget har hänt!

Spela svensk är väl samma sak som konflikträddsla? Att man i stället för att agera gör inget utan låtsas att det regnar. Stoppar huvudet i sanden och tror att problemen försvinner om man vägrar att se dem.
Citera
Medlem
Citat:

För att sd inte står bakom en idiot? Vad ska dom säga?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
De sitter väl och räknar nya väljare?
Ja kanske det . . .
Citera
2022-04-17, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 021mannen
För att sd inte står bakom en idiot?
Det här handlar inte om någon enskild individ.

Det handlar om vår demokrati.
Citera
2022-04-17, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 021mannen
För att sd inte står bakom en idiot?

Dagens dummaste inlägg.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Spela svensk är väl samma sak som konflikträddsla? Att man i stället för att agera gör inget utan låtsas att det regnar. Stoppar huvudet i sanden och tror att problemen försvinner om man vägrar att se dem.

100% korrekt!
Citera
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
De kaosade ju tom i Landskrona, trots inställd koranbränning. Det om något visar att det inte bara handlar om Paludans påhitt utan slöddret letar anledningar att få jävlas. De har det i generna att kasta sten och elda saker, enda sättet att handskas med inavlade ökenapor är som i Egypten, Syrien eller Israel så nog dags att skicka svenska polisen på kurs. Gör som i Damaskus; häkten där enda vägen ut är genom krematoriets skorsten.

Upplopp i generna? I så fall hade raggarna på 50-talet, vänsterhippisarna på 70-talet och nassarna på 90-talet samma gener.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in